Verzonden berichten.

Ordian

New member
Viel me op als ik snel van forum naar een verzonden bericht ging kijken,
dat het nogal wat werk kostte om er te komen.
En een globaal menu past ook niet echt bij het forum dus dacht ik doe een outbox in menu van home, verdienen, etc..

Natuurlijk kost het maar 1 klik meer.
Maar het helpt ook de gebruiksvriendelijkheid:
Als je het bijvoorbeeld niet ziet staan en je zit maar te zoeken naar verzonden berichten.
 

Lennard

Active member
Hier boven dit bericht staat "
pb.gif
0 nieuwe berichten".
Als je daar op klikt, en dan op "
pb.gif
Verzonden berichten", dan ben je er ook in 2 klikken.
 

Ordian

New member
Klopt.
En die mensen die het niet weten waar kunnen zij die verzonden berichten vinden?

Kan er dan ook iets bij forum komen een briefje met pijltje naar rechts dat je weet dat het verzonden berichten zijn?
 

Lennard

Active member
Ik vat je niet.
Je kunt nu binnen 2 kliks bij Verzonden berichten komen, das toch snel genoeg?
Er kan hier geen menu zoals die op de andere paginas aan de linkerkant staat, en alle links in de header proppen is ook geen gezicht.
 

Corbin

New member
ik denk dat hij bedoelt dat de mensen die niet weten dat ze binnen 2 kliks er kunnen zijn het niet kunnen vinden. toch???


misschien kun je naast "0 nieuwe berichten" bovenin ook neerzetten verzonden berichten??
 

Marjolein

Miss Marjolein
Ik vind dat alle gebruikers (ook nieuwelingen) best wel eens wat meer moeite kunnen doen om zelf even rond te kijken op de site waar en hoe alles werkt en waar je de belangrijke dingen kan vinden. Ik vind het echt onzinnig om ieder linkje op iedere pagina te laten zien...zo wordt het alleen maar onoverzichtelijker
smile.gif
 
Bovenaan