VPS Aanbieden?

Dennisnl

New member
Dag mensen,

Is het toegestaan om een VPS server elders ondergebracht dan bij O2XS aan te bieden in ruil voor punten op one2xs, of mag je alleen de pakketten van ONE2 aanbieden?

Gr
Dennis
 

Jesse

New member
Alleen de pakketten van One2xs, anders biedt je concurerende diensten aan.

Tenzij je het al besteld hebt, maar als jezelf een hoster bent en wilt dit verkopen dan is het niet toegestaan.
 

Lennard

Active member
Als jij nu ergens een VPS hebt lopen en je wilt daar vanaf dan kun je hem hier verkopen, maar als jij zelf hoster bent ofzo en je hebt tig pakketjes lopen dan is dat niet de bedoeling.
 

Dennisnl

New member
Ik heb eigenlijk maar 1 of 2 VPS pakketjes in de aanbieding die ik zelf host. Das eigenlijk alles. Is dat toegestaan?
 

Jesse

New member
Dennisnl (link):
Ik heb eigenlijk maar 1 of 2 VPS pakketjes in de aanbieding die ik zelf host. Das eigenlijk alles. Is dat toegestaan?
Nee want dan ben jezelf de hoster
yummie.gif
Als je het bij een ander bedrijf al had bestelt, en je wil er vanaf dan mocht het wel.
 

Dennisnl

New member
Jesse (link):

Dennisnl (link):
Ik heb eigenlijk maar 1 of 2 VPS pakketjes in de aanbieding die ik zelf host. Das eigenlijk alles. Is dat toegestaan?
Nee want dan ben jezelf de hoster
yummie.gif
Als je het bij een ander bedrijf al had bestelt, en je wil er vanaf dan mocht het wel.


Vind je t goed als ik even de reactie van Lennard zelf afwacht? De vorige reactie had je t verbod ook al afgeroepen voordat Lennard - naar mijn idee - iets anders riep.
 

Lennard

Active member
Jesse heeft gelijk, al is het voor ons oncontroleerbaar of jij zelf de hoster bent of niet, en daarom kun je het zien als gedoogbeleid, maar officieel staan we het niet toe in ieder geval.
 
Bovenaan