VPS hosting

Remi

New member
Bevalt me zeer goed
smile.gif
Alleen betwijfel ik of ik iedere maand aan 5.5 punten kan komen
yummie.gif


En @ Lennard, dat van dat ik windows wou kon ik niks aan doen, ik wist 1 niet dat .exes niet konden op linux en 2 kun je bij bestellen niet kiezen uit windows
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Remi:
Bevalt me zeer goed
smile.gif
Alleen betwijfel ik of ik iedere maand aan 5.5 punten kan komen
yummie.gif


En @ Lennard, dat van dat ik windows wou kon ik niks aan doen, ik wist 1 niet dat .exes niet konden op linux en 2 kun je bij bestellen niet kiezen uit windows
yummie.gif

Klopt, omdat je een eigen serial nodig hebt, begin oktober komt die optie er weer bij.

t Is ook niet vreselijk ofzo, alleen is het handiger als je het meteen weet, maar soms kun je dr niks aan doen idd.
 

Lennard

Active member
De VPS servers waren weer heel even vrij maar zijn nu weer uitverkocht tot begin november.

Edit:
Reserveren kan uiteraard nog. Je verliest hier geen tijd (je VPS is nog gewoon een maand geldig vanaf het moment dat je je wachtwoord krijgt) en bent toch zeker van een VPS zodra ze weer beschikbaar komen.


Datum van vrijkomen is onder voorbehoud, kan vanwege verlengingen later worden, en vanwege upgrades van de server eerder worden.

Edit2:
Bestellen kan nog gewoon, misschien wordt de VPS server geüpgrade en kunnen de bestellingen gewoon verwerkt worden.
Je kunt je bestelling uiteraard altijd nog annuleren.
 

Lennard

Active member
Dat weet ik niet. Als je weet dat we totaal nog maar 25 VPS servers hebben verkocht zal dat aantal vrij laag zijn. Er zijn wel een aantal leden die puur met geld een VPS hebben gekocht, dus zonder voor punten te sparen.
 

Remi

New member
Lennard:
Dat weet ik niet. Als je weet dat we totaal nog maar 25 VPS servers hebben verkocht zal dat aantal vrij laag zijn. Er zijn wel een aantal leden die puur met geld een VPS hebben gekocht, dus zonder voor punten te sparen.

Joh, het is echt heel goedkoop voor een VPS. Bij HostSlim.nl ofzo die hier 5.5 is (vergelijkbaar) 19.99 + 10 euro opzetkosten.
 

Lennard

Active member
Jponsen:
Ja, das waar.. Alleen kan ik nu niet meer met me VPS connecten?
Maak even een ticket aan hiervoor.


Remi:

Lennard:
Dat weet ik niet. Als je weet dat we totaal nog maar 25 VPS servers hebben verkocht zal dat aantal vrij laag zijn. Er zijn wel een aantal leden die puur met geld een VPS hebben gekocht, dus zonder voor punten te sparen.

Joh, het is echt heel goedkoop voor een VPS. Bij HostSlim.nl ofzo die hier 5.5 is (vergelijkbaar) 19.99 + 10 euro opzetkosten.

Ik weet het.
smile.gif
 
N

Nick

Guest
Theknitter:
Vriend van me heeft er een besteld en bevalt super dus ik a er denk ik ook een bestellen
yummie.gif
yummie.gif

Volgens mij ben jij hostslim ?
 
Bovenaan