VPS informatie

Jenner

Active member
Hallo,

Ik heb gisteren een VPS gekocht.
En er staat dan dat het handmatig wordt gedaan en dat dan de gegevens worden verstuurd.
Nu las ik ergens anders dat er ook een limiet op zat en dat als het limiet bereikt is dat je dan moet wachten tot dat iemand anders zijn VPS host is verstreken.

Nu vroeg ik me af of je misschien daar niet wat meer informatie over kunt geven.
Voor shared hosting evengoed.

Dat je BV kunt zien hoeveel shared hostings er zijn en hoeveel domeinen er zijn verkocht.
En dan bij VPS kunt zien hoeveel er beschikbaar zijn er wanneer dan de volgende vrij komt.

Ik weet niet of het mogelijk is maar het leek me wel handig
smile.gif
 

Sjoerd

Active member
Hoeveel shared hostings en domeinen er zijn verkocht gaat ons niet echt aan denk ik, maar dat je kan zien wanneer er ongeveer een VPS vrijkomt, hoeveel ruimte die VPS heeft en hoeveel er nog in de wachtrij staan kan handig zijn bij het kopen van een VPS
 

Lennard

Active member
Shared hosting is er nog genoeg hoor.
smile.gif


Over een week of twee komt er een mooie nieuwe server bij, dus voorlopig kun je nog zonder zorgen hosts bestellen.

De VPSen komen ook op een nieuwe server, dus daar is dan ook weer meer ruimte.

Voor de VPSen zou het misschien handig zijn, maar in 9 van de 10 keer is er nog gewoon ruimte over. Bij de shared hosting is er sowieso altijd ruimte.
 

Jenner

Active member
Dan lopen de zaken goed
xd.png
.
Maar ik zou het leuk vinden dat je kon zien hoeveel hosts er zijn gehuurt en hoeveel domeinen.
Niet echt nuttig maar je ziet het wel vaker
smile.gif
 

Lennard

Active member
Nee, op deze server kan nog iets bij, en dan komen de nieuwe users op de volgende server. Niemand wordt verhuisd dus. Users gaan verplaatsen afhankelijk van de load die ze trekken is een beetje teveel van het goede.
yummie.gif


En als er op de 1e server wat pakketten verlopen zijn, dan komen daar weer nieuwe users tot ie weer vol zit.
smile.gif
 

Lennard

Active member
Die andere is een dualcore als ik het me goed herinner, de server nu is een quadcore.
emo.gif


Deze is toch ook al snel?
redface.gif
 

Luukvdo

New member
Mwah, soms niet door mensjes die veel load veroorzaken. Op Mywerewolf merk je dat meteen aangezien de forum index dan iets langzamer laad.
De vorige server was toch ook een dualcore als ik het me goed herinner?
 

Lennard

Active member
Volgens mij wel ja.
Misschien dat we die nieuwe server vervangen door een quadcore, maar in het begin is dat zeker niet nodig als er maar een paar users op staan. En een quadcore kost weer wat meer natuurlijk.
clown.gif
 

Lennard

Active member
Voor zover ik weet niet, dacht dat de vorige nu voor de VPSen of gameservers worden gebruikt, maar dat weet ik niet zeker.
 

Luukvdo

New member
Kunnen we trouwens een keer een overzicht van alle servers krijgen met alle specs (en eventueel fotos)?
biggrin.gif

*nieuwsgierig is*
yummie.gif
 
Bovenaan