VPS PW WEG?!

Donnyxs

New member
Hi, mijn vps heeft ze PW verwijderd of veranderd. Ik heb niks gedaan! nu wil ik vragen is er een manier om de PW terug te krijgen?
 

Epicrobzer

Active member
Je had toch zelf een tut met keylogger erop te zetten?
emo.gif
 

Donnyxs

New member
Epicrobzer (link):
Je had toch zelf een tut met keylogger erop te zetten?
emo.gif




Jup, Maar ik heb pas een nieuwe laptop en daar ga ik geen bullshit meer opgooien?
 

Erwinn

New member
Het beste kun je een ticket aanmaken, en vragen of Lennard/Ruben je een nieuw wachtwoord wil geven.
 

Donnyxs

New member
Erwinn (link):
Het beste kun je een ticket aanmaken, en vragen of Lennard/Ruben je een nieuw wachtwoord wil geven.


Heb ik ook gedaan
emo.gif
Er staat belangrijke dingen op, en die wil ik graag terug
xd.png
 

Lennard

Active member
Als je wachtwoord is veranderd dan kunnen wij er ook niet meer in, en is een herinstallatie het enige wat helpt.
 

Donnyxs

New member
O, Dat vind ik dus wel heel kut
xd.png
Naja het is wel rot, Maar als het een herinstall persee MOET dan moet het maar.
 

Matthias

Active member
Ik snap niet wat jullie allemaal uithalen met die VPSen. Als je je wachtwoord nergens laat rondslingeren en veranderd wanneer je er eentje op het forum gekocht hebt, kan er normaal niks misgaan.
 

Donnyxs

New member
Matthias. Ik heb hem niet laten rondslingeren, Maar sinds ik een nieuwe PC heb, Doet ie all heel raar als ik VPS opstart, Maar ik laat hem dus herinstraleren voor de zekerheid.
 

Erwinn

New member
Een zin klopt trouwens niet x)

Mybot (link):
Hi, mijn vps heeft ze PW verwijderd of veranderd. Ik heb niks gedaan! nu wil ik vragen is er een manier om de PW terug te krijgen?

Alsof een VPS zo slim is om zijn eigen PW te verwijderen/ te veranderen o.0
 

Braam

New member
Erwinn (link):
Een zin klopt trouwens niet x)

Mybot (link):
Hi, mijn vps heeft ze PW verwijderd of veranderd. Ik heb niks gedaan! nu wil ik vragen is er een manier om de PW terug te krijgen?

Alsof een VPS zo slim is om zijn eigen PW te verwijderen/ te veranderen o.0



Computers zijn slimmer dan mensen.
 

Donnyxs

New member
Xbrabantx (link):
Computers zijn niet slim, zij voeren alleen commandos uit die jij hem geeft.


Wij hebben het over VPSén, Niet over andere computers:)

En ticket heb ik aangemaakt, Maar nogsteeds geen reactie.
 

Kingunit

New member
Mybot (link):

Xbrabantx (link):
Computers zijn niet slim, zij voeren alleen commandos uit die jij hem geeft.


Wij hebben het over VPSén, Niet over andere computers:)

En ticket heb ik aangemaakt, Maar nogsteeds geen reactie.



Als het langer dan 24/48 uur duurt, bump het dan ff
 

Lennard

Active member
Bumpen helpt niet hoor, de oude tickets worden als eerste behandeld dus als je bumpt krijg je alleen maar later een reactie.

Dat er niet gereageerd wordt betekent niet dat we niks doen. Doorgaans als je een ticket maakt voor een herinstallatie dan reageren we pas als de herinstallatie klaar is, en niet zoiets als "ok, we gaan het regelen", want daar heb je ook niks aan. Voor de snelheid waarmee de herinstallatie wordt afgerond zijn we afhankelijk van de hoster, en daar kunnen we dus weinig aan doen.

Ik snap werkelijk waar niet waarom iedereen zo zit te klagen over de snelheid van de tickets. Het gemiddelde is 6 uur en dat is bij menig bedrijf een stuk hoger.
 

Kingunit

New member
Lennard (link):
Bumpen helpt niet hoor, de oude tickets worden als eerste behandeld dus als je bumpt krijg je alleen maar later een reactie.

Dat er niet gereageerd wordt betekent niet dat we niks doen. Doorgaans als je een ticket maakt voor een herinstallatie dan reageren we pas als de herinstallatie klaar is, en niet zoiets als "ok, we gaan het regelen", want daar heb je ook niks aan. Voor de snelheid waarmee de herinstallatie wordt afgerond zijn we afhankelijk van de hoster, en daar kunnen we dus weinig aan doen.

Ik snap werkelijk waar niet waarom iedereen zo zit te klagen over de snelheid van de tickets. Het gemiddelde is 6 uur en dat is bij menig bedrijf een stuk hoger.


Ik hoor moderators toch zeggen "Bump het ticket dan even"
En eerlijk gezegd is de support idd goed.
 

Sjoerd

Active member
Kingunit (link):
Ik hoor moderators toch zeggen "Bump het ticket dan even"
En eerlijk gezegd is de support idd goed.


Dan heb ik die even gemist.. Waar ook alweer?

edit: nog ff gezocht ja, maar niets gevonden...
 

Luukvdo

New member
In sommige gevallen blijven er tickets hangen die per ongeluk als behandeld komen of waarvan wij dachten dat er geen reactie op nodig was. Maar de meeste tickets worden dezelfde dag nog behandeld
 
Bovenaan