VPS Verlengen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timkb

New member
Ik lees net de topics van het persoon dat gebant is en hij zij iets waar ik een vraagje over had, stel je word gebant en je hebt een VPS lopen, kan je hem dan verlengen?
 

Patricka

New member
Uhm, als je verbannen bent, dus kan je niet meer op je account komen. dus dan wordt zelf verlengen moeilijk, niet? misschien kan het wel maar denk het niet.
 

Timkb

New member
Nou, het zou ook zo kunnen zijn dat het puur een ban was voor PM/Forum en andern functies waar je contact maakt met anderen vandaar dezen vraag
 

Freestyle

New member
je moet dan one2xs mailen
wink.gif
 

Kingunit

New member
Je bent niets voor niets verband.
Je krijgt echt niet zomaar een ban hoor, en als je het hebt vind ik dat je het recht niet hebt om je VPS te verlengen
 

Jesse

New member
Kingunit (link):
Je bent niets voor niets verband.
Je krijgt echt niet zomaar een ban hoor, en als je het hebt vind ik dat je het recht niet hebt om je VPS te verlengen

Dan ben jij zeker sneller aan de beurt?
emo.gif
Maar die persoon kan inderdaad gewoon een mailtje sturen, dan regelen de beheerders dat je vps verlengt wordt.

De communicatieban is toch wel handig
clown.gif
 

Timkb

New member
Kingunit (link):
Je bent niets voor niets verband.
Je krijgt echt niet zomaar een ban hoor, en als je het hebt vind ik dat je het recht niet hebt om je VPS te verlengen

Ik snap je punt maar is het niet een beetje heel zuur als je een mooi bedrijfje via die vps runt en dat je alles moet omschakelen naar een anderen VPS.
 

Kingunit

New member
Timmie (link):

Kingunit (link):
Je bent niets voor niets verband.
Je krijgt echt niet zomaar een ban hoor, en als je het hebt vind ik dat je het recht niet hebt om je VPS te verlengen

Ik snap je punt maar is het niet een beetje heel zuur als je een mooi bedrijfje via die vps runt en dat je alles moet omschakelen naar een anderen VPS.



Dan vind ik dat heeul fijn voor je.
Als je hier een "heel goed" bedrijfje hebt runnen en je gaat zielig lopen doen schade aan de site brengen, forum onder spammen weet ik veel. Dan is dat tog je eigen schuld?
Ik heb ook wel veel dingen gedaan die niet mogen en ik heb nog maar 20%, wat eigenlijk veel meer moest zijn. Maar goed een ban krijg je dus niet zo heel snel.
 

Wiitse

New member
Ik heb ook 20% terwijl het volgens mijn mening 0% moet zijn!
yummie.gif
Maar de 100% krijg je niet snel vol hoor!
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Kingunit (link):

Timmie (link):

Kingunit (link):
Je bent niets voor niets verband.
Je krijgt echt niet zomaar een ban hoor, en als je het hebt vind ik dat je het recht niet hebt om je VPS te verlengen

Ik snap je punt maar is het niet een beetje heel zuur als je een mooi bedrijfje via die vps runt en dat je alles moet omschakelen naar een anderen VPS.



Dan vind ik dat heeul fijn voor je.
Als je hier een "heel goed" bedrijfje hebt runnen en je gaat zielig lopen doen schade aan de site brengen, forum onder spammen weet ik veel. Dan is dat tog je eigen schuld?
Ik heb ook wel veel dingen gedaan die niet mogen en ik heb nog maar 20%, wat eigenlijk veel meer moest zijn. Maar goed een ban krijg je dus niet zo heel snel.



Wat dat betreft zijn we inderdaad best mild. Wij geven ook niet graag waarschuwingen weg tenzij het nodig is.
 

Jesse

New member
In het begin van One2xs was het hier veel strenger hoor
sadley.gif

En hoeveel dagen van te voren moet je je vps verlengen?
 

Azdin

New member
@Jesse
Ik kreeg een PM toen ik mn VPS moest verlegen met dit:


Quote:
Let op dat je dit op tijd doet; als je te laat bent (5 dagen vantevoren of later) dan verloopt hij.
 

Timkb

New member
Kingunit (link):

Timmie (link):

Kingunit (link):
Je bent niets voor niets verband.
Je krijgt echt niet zomaar een ban hoor, en als je het hebt vind ik dat je het recht niet hebt om je VPS te verlengen

Ik snap je punt maar is het niet een beetje heel zuur als je een mooi bedrijfje via die vps runt en dat je alles moet omschakelen naar een anderen VPS.



Dan vind ik dat heeul fijn voor je.
Als je hier een "heel goed" bedrijfje hebt runnen en je gaat zielig lopen doen schade aan de site brengen, forum onder spammen weet ik veel. Dan is dat tog je eigen schuld?
Ik heb ook wel veel dingen gedaan die niet mogen en ik heb nog maar 20%, wat eigenlijk veel meer moest zijn. Maar goed een ban krijg je dus niet zo heel snel.


Hier kan je geen bedrijf runnen, waarom niet. Teveel (kleine kinderen, no offence) VPSs hebben dagelijks DoS(S) attacks host ligt te vaak plat en mijn mail houd ik graag uit de spambox.

Maar dit loopt een beetje tever over, het was maar een vraag en nu worden het meningen en dat is niet van belang
 

Kingunit

New member
Timmie (link):

Kingunit (link):

Timmie (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Kingunit (link):
Je bent niets voor niets verband.
Je krijgt echt niet zomaar een ban hoor, en als je het hebt vind ik dat je het recht niet hebt om je VPS te verlengen





Ik snap je punt maar is het niet een beetje heel zuur als je een mooi bedrijfje via die vps runt en dat je alles moet omschakelen naar een anderen VPS.



Dan vind ik dat heeul fijn voor je.
Als je hier een "heel goed" bedrijfje hebt runnen en je gaat zielig lopen doen schade aan de site brengen, forum onder spammen weet ik veel. Dan is dat tog je eigen schuld?
Ik heb ook wel veel dingen gedaan die niet mogen en ik heb nog maar 20%, wat eigenlijk veel meer moest zijn. Maar goed een ban krijg je dus niet zo heel snel.


Hier kan je geen bedrijf runnen, waarom niet. Teveel (kleine kinderen, no offence) VPSs hebben dagelijks DoS(S) attacks host ligt te vaak plat en mijn mail houd ik graag uit de spambox.

Maar dit loopt een beetje tever over, het was maar een vraag en nu worden het meningen en dat is niet van belang



Waarom zou je hier geen goed bedrijf kunnen runnen?
Ten eerste als je echt zn grootte pro bedrijf hebt dan heb je het echt niet hier gehost hoor.
Dit is tevens een gratis hosting en domein site dus klagen mag je niet.

Wat hebben kleine kinderen te maken met joun gedrag?
En trouwens een suggestie moet worden afgekeurd of worden goedgekeurd.
Daarbij tellen de mening van andere leden ook hoor.
 

Timkb

New member
Nou als je een beetje succesvol bedrijf hebt dan zul je toch een beeter pakket moeten hebben dan dat ze hier aanbieden (Data verbruik etc).

"je" ik heb nooit gezegt dat ik uberhoud een bedrijf heb, als je denkt dat ik ook banned was nee hoor, het was gewoon een vraag en het gaat nu meer richting mening dan een antwoord (Wat ik al heb gehad)

En nee ik heb niks te kalgen ik ben blij dat dit soort dingen bestaan.

Kleine kindern hebben niks met mij te maken maar aangezien de leeftijds gemiddelde hier lager is dan bijv Versio komt het hier zoals vandaag vaker voor dat er een mailbomber op word gegooit of dat er een runescape of habbo weet ik het op staat waar je klasgenootje op gaat DoS(S) en en dat is gewoon jammer niks aan te doen maar jammer.

Het is geen sugestie het is een vraag vandaar dat een mening hier neit thuis hoort maar een antwoord, als je je mening wilt uitgeven er is in suggesties een topic waar jij je mening nu over geeft.
 

Kingunit

New member
Timmie (link):
Nou als je een beetje succesvol bedrijf hebt dan zul je toch een beeter pakket moeten hebben dan dat ze hier aanbieden (Data verbruik etc).

"je" ik heb nooit gezegt dat ik uberhoud een bedrijf heb, als je denkt dat ik ook banned was nee hoor, het was gewoon een vraag en het gaat nu meer richting mening dan een antwoord (Wat ik al heb gehad)

En nee ik heb niks te kalgen ik ben blij dat dit soort dingen bestaan.

Kleine kindern hebben niks met mij te maken maar aangezien de leeftijds gemiddelde hier lager is dan bijv Versio komt het hier zoals vandaag vaker voor dat er een mailbomber op word gegooit of dat er een runescape of habbo weet ik het op staat waar je klasgenootje op gaat DoS(S) en en dat is gewoon jammer niks aan te doen maar jammer.

Het is geen sugestie het is een vraag vandaar dat een mening hier neit thuis hoort maar een antwoord, als je je mening wilt uitgeven er is in suggesties een topic waar jij je mening nu over geeft.


Als je geen antwoorden wilt van anderen waarom maak je dan een topic aan.
maak dan een ticket of stuur een pb naar 1 van de admins.

En met "je" bedoel ik niet dat het alleen om jou gaat.
En tjah mischien is het leeftijds gemiddelde lager, maar daar kan niemand wat aan doen.
Gratis hosting + domein is voor beginnende ondernemers aantrekkelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan