Vraag betreft gedeactiveerd pagina

V

Verwijderd lid 399

Guest
Ben (link):
http://www.one2xs.com/forum/postredir?pid=509747

Kan die pagina ook ge-edit worden?
Bijvoorbeeld dat dat one2xs logo weg is en die tekst in het engels?


Nee, Dit kan niet
yummie.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Ik denk dat je verkeerd geïnformeerd ben Braam, dit is gewoon niet mogelijk. Dit is een standaard pagina en kan niet per gebruiker ingesteld worden.
 

Braam

New member
Marjolein (link):
Ik denk dat je verkeerd geïnformeerd ben Braam, dit is gewoon niet mogelijk. Dit is een standaard pagina en kan niet per gebruiker ingesteld worden.


Ik kan me nog een topic herinneren over relisten, toch maar eens opzoeken
yummie.gif


nvm kan hem zosnel niet vinden..
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Een user heeft het eens aangevraagd ja. Het is theoretisch wel mogelijk, maar in de praktijk werkt het toch minder handig. Buiten dat is het natuurlijk ook weer reclame voor One2xs. Dus moeten jullie maar gewoon zorgen dat je genoeg dataverkeer e.d. hebt.
 

Robbert

New member
Braam (link):
Als je een ticket maakt, kan het wel ( not 100% Sure!).
Was ook bij relisten ofzo gedaan.

Helaas niet, maar ik zorg er gewoon voor dat Relisten altijd genoeg dataverkeer heeft
biggrin.gif



Rik (link):
Buiten dat is het natuurlijk ook weer reclame voor One2xs. Dus moeten jullie maar gewoon zorgen dat je genoeg dataverkeer e.d. hebt.

Niet helemaal eerlijk mijn inziens, op de voorpagina staat nog wel:


Quote:
Geen reclame
Er zijn wel meer gratis hosts ja, maar bij ons krijg je geen reclame op je website, want dat wil jij ook niet.



Al vind ik het wel de verantwoordelijkheid van de eindgebruiker om gewoon te zorgen voor genoeg dataverkeer.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Robbert (link):

Braam (link):
Als je een ticket maakt, kan het wel ( not 100% Sure!).
Was ook bij relisten ofzo gedaan.

Helaas niet, maar ik zorg er gewoon voor dat Relisten altijd genoeg dataverkeer heeft
biggrin.gif



Rik (link):
Buiten dat is het natuurlijk ook weer reclame voor One2xs. Dus moeten jullie maar gewoon zorgen dat je genoeg dataverkeer e.d. hebt.

Niet helemaal eerlijk mijn inziens, op de voorpagina staat nog wel:


Quote:
Geen reclame
Er zijn wel meer gratis hosts ja, maar bij ons krijg je geen reclame op je website, want dat wil jij ook niet.



Al vind ik het wel de verantwoordelijkheid van de eindgebruiker om gewoon te zorgen voor genoeg dataverkeer.



Maar zowat elke host doet dat uiteindelijk. Ga je over het dataverkeer heen, dan krijg je een error-pagina van die betreffende host. Dat is gewoon slim adverteren.
 

Robbert

New member
Rik (link):

Robbert (link):

Braam (link):
Als je een ticket maakt, kan het wel ( not 100% Sure!).
Was ook bij relisten ofzo gedaan.

Helaas niet, maar ik zorg er gewoon voor dat Relisten altijd genoeg dataverkeer heeft
biggrin.gif



Rik (link):
Buiten dat is het natuurlijk ook weer reclame voor One2xs. Dus moeten jullie maar gewoon zorgen dat je genoeg dataverkeer e.d. hebt.

Niet helemaal eerlijk mijn inziens, op de voorpagina staat nog wel:


Quote:
Geen reclame
Er zijn wel meer gratis hosts ja, maar bij ons krijg je geen reclame op je website, want dat wil jij ook niet.



Al vind ik het wel de verantwoordelijkheid van de eindgebruiker om gewoon te zorgen voor genoeg dataverkeer.



Maar zowat elke host doet dat uiteindelijk. Ga je over het dataverkeer heen, dan krijg je een error-pagina van die betreffende host. Dat is gewoon slim adverteren.



Bij de hosts die ik heb gehad niet, daar kreeg je de standaard melding.
En omdat de anderen dat volgens jou doen betekent niet dat one2xs dat moet doen, en al helemaal niet als er op de voorpagina word vermeld dat je website volledig zonder reclame is, terwijl dat uiteindelijk niet zo is op deze manier.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Jouw website is zonder reclame. Echter, als je je over jouw dataverkeer heen gaat zet One2xs haar "website" erop. Jouw website heeft nooit reclame gehad.
 

Robbert

New member
Rik (link):
Jouw website is zonder reclame. Echter, als je je over jouw dataverkeer heen gaat zet One2xs haar "website" erop. Jouw website heeft nooit reclame gehad.

Als mijn dataverkeer op is, kom je toch echt via Relisten.nl op mijn website, met reclame van one2xs erop
emo.gif


* Dit betekent trouwens niet dat ik het erg vind hoor, zoals ik al zei; ik vind dat de eindgebruiker de verantwoordelijkheid heeft over zijn eigen dataverkeer, dus dat hij/zij ook verantwoordelijk is voor het eventueel bijkopen van extra dataverkeer, zolang hij/zij dat niet doet is dat zijn eigen probleem en niet die van one2xs.
 

Robbert

New member
Lorenzoroel (link):
Sorry maar kan iemand mij uitleggen hoe dat dataverkeer in zen werking gaat


Probeer het maar eens op te zoeken via google.
En het is al vaak genoeg hier uitgelegd op het forum!
Een beetje zelf initiatief kan geen kwaad!
 

Ben

New member
Nou als 99% van mijn spelers Engels is en er staat daar opeens iets vaags in het Nederlands, wat denken hun dan niet?
 

Ewan

New member
Dan denken hun, even in google vertaler gooien en dan valt er aardig wat van te snappen.
 

Wiitse

New member
99% van de Nederlanders snappen dit ook niet hoor.
emo.gif
Er zijn maar een paar mensen in Nederland die het begrip "dataverkeer" kennen.
 
Bovenaan