vraag dubbel account

Christum

Member
Ik ga dit weekend bij iemand logeren en die heeft ook een account op one2xs
nu wil ik vragen of ik daar gewoon kan inloggen zonder dat 1 van onze accounts wordt verbannen.

Of mag/kan dit niet ik zou dit graag willen weten in verband met de risicos die ik kan lopen
yummie.gif

en doe zo me best voor de punten dus wil ik liever geen ban hebben.

Alvast bedankt, Lasertools
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Ik neem aan dat dat mag, want dit account is van jou en die andere is van je vriend, dus het is dan tog geen dubbel account?
 

Christum

Member
nou ze hebben er een IP block op zitten dat je maar 1 account per IP kan maken aangezien er op dat ip al een account is en ik dar inlog gaat mijn account neem ik aan ook naar dat IP teminste dat denk ik en ik wil het zeker weten dat ik geen ban kan verwachten
yummie.gif
 

Yorrick

Active member
Lasertools (link):
nou ze hebben er een IP block op zitten dat je maar 1 account per IP kan maken aangezien er op dat ip al een account is en ik dar inlog gaat mijn account neem ik aan ook naar dat IP teminste dat denk ik en ik wil het zeker weten dat ik geen ban kan verwachten
yummie.gif



Ik denk dat je niet wordt geblokkeerd.

Als je hierdoor toch een blokkade oploopt, kan je altijd een ticket aanmaken (http://www.one2xs.com/ticket/), ik ben zeker dat ze je situatie begrijpen.
 

Christum

Member
Fanorg (link):

Lasertools (link):
nou ze hebben er een IP block op zitten dat je maar 1 account per IP kan maken aangezien er op dat ip al een account is en ik dar inlog gaat mijn account neem ik aan ook naar dat IP teminste dat denk ik en ik wil het zeker weten dat ik geen ban kan verwachten
yummie.gif



Ik denk dat je niet wordt geblokkeerd.

Als je hierdoor toch een blokkade oploopt, kan je altijd een ticket aanmaken (http://www.one2xs.com/ticket/), ik ben zeker dat ze je situatie begrijpen.



ach ik wacht af tot ik het zeker weet maar als ik een ban oploop kan ik een ticket aan maken met een link naar deze tipic als het zou kunnnen dan weten ze dat ik er over heb gehad en dat ik het dus niet wist teminste dat neem ik aan
smile.gif
 

Yorrick

Active member
Lasertools (link):

Fanorg (link):

Lasertools (link):
nou ze hebben er een IP block op zitten dat je maar 1 account per IP kan maken aangezien er op dat ip al een account is en ik dar inlog gaat mijn account neem ik aan ook naar dat IP teminste dat denk ik en ik wil het zeker weten dat ik geen ban kan verwachten
yummie.gif



Ik denk dat je niet wordt geblokkeerd.

Als je hierdoor toch een blokkade oploopt, kan je altijd een ticket aanmaken (http://www.one2xs.com/ticket/), ik ben zeker dat ze je situatie begrijpen.



ach ik wacht af tot ik het zeker weet maar als ik een ban oploop kan ik een ticket aan maken met een link naar deze tipic als het zou kunnnen dan weten ze dat ik er over heb gehad en dat ik het dus niet wist teminste dat neem ik aan
smile.gif



Ik denk eigenlijk niet dat je een ban krijgt, want ik log op dit account ook in op de internet connectie van mijn buren
bloos.gif
en dat is óók een ander IP log wel even uit als je weggaat bij je vriend. (veiligheid)
 

Christum

Member
Fanorg (link):

Lasertools (link):

Fanorg (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Lasertools (link):
nou ze hebben er een IP block op zitten dat je maar 1 account per IP kan maken aangezien er op dat ip al een account is en ik dar inlog gaat mijn account neem ik aan ook naar dat IP teminste dat denk ik en ik wil het zeker weten dat ik geen ban kan verwachten
yummie.gif







Ik denk dat je niet wordt geblokkeerd.

Als je hierdoor toch een blokkade oploopt, kan je altijd een ticket aanmaken (http://www.one2xs.com/ticket/), ik ben zeker dat ze je situatie begrijpen.



ach ik wacht af tot ik het zeker weet maar als ik een ban oploop kan ik een ticket aan maken met een link naar deze tipic als het zou kunnnen dan weten ze dat ik er over heb gehad en dat ik het dus niet wist teminste dat neem ik aan
smile.gif



Ik denk eigenlijk niet dat je een ban krijgt, want ik log op dit account ook in op de internet connectie van mijn buren
bloos.gif
en dat is óók een ander IP log wel even uit als je weggaat bij je vriend. (veiligheid)



Ja, maar is er bij jullie buren ook een accont geregistreerd?
daar namelijk wel daarom neem ik liever het risico niet
wink.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik en luuk hebben dat ook een paar keer gedaan, is totaal geen probleem. Je staat dan wel geflagged als dubbelaccount, maar als je verder geen verdachte dingen doet (op beide accounts klikken en vervolgens naar één account alle punten sturen) is het niet zo heel erg. Al is het natuurlijk beter om het niet te doen.
 

Christum

Member
Freestyle (link):
misschien in je onderschrift zetten

ik zit bij speler pietje op de computer


Dit is wel een goed idee
smile.gif

missschien dat ik het nog ga gebruiken ooknog
biggrin.gif



Rik (link):
Ik en luuk hebben dat ook een paar keer gedaan, is totaal geen probleem. Je staat dan wel geflagged als dubbelaccount, maar als je verder geen verdachte dingen doet (op beide accounts klikken en vervolgens naar één account alle punten sturen) is het niet zo heel erg. Al is het natuurlijk beter om het niet te doen.


Ja ik snap het maar dan weet ik dat het in ieder geval geen probleem is omdati k namelijk anders 3 dagen niet on kom en wil toch een beetje in de gaten houde het het allemaal gaat en of ik nog punten heb gekregen
smile.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Je kan dan eventueel ook je puntensaldo aanzetten en op het account van je vriend gaan en dan kan je ook je puntensaldo bij houden. Maarja, het is maar net wat je handig vind.
 

Christum

Member
punten saldo staat al aan als je me profiel kijkt
yummie.gif

maar ik vind handiger om in te loggen voor het geval er nieuwe klik advertienties enz zijn, ik wil zo snel mogelijk een nieuwe website starten omdat me oude host een database error heeft waar ik vrijwel niets meer op kan doen
sadley.gif


Dusja
yummie.gif
dat is de reden van deze (misschien wel nutteloze) topic
en ik wil geen ban krijgen daarom
 

Lennard

Active member
Als het één keer gebeurt dan is het niet erg, maar als je telkens bij hem inlogt dan moet je opletten dat je geen punten naar elkaar overstuurt, want dan loop je wel weer kans op een ban.
 

Christum

Member
Lennard (link):
Als het één keer gebeurt dan is het niet erg, maar als je telkens bij hem inlogt dan moet je opletten dat je geen punten naar elkaar overstuurt, want dan loop je wel weer kans op een ban.

Okee, dan weet ik meer als genoeg
biggrin.gif

dan kan ik weer vooruit
wink.gif
 
Bovenaan