Vragen m.b.t. de GDPR

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Hoi Danny, de rest van one2xs,

De e-mail die vanochtend rond is gegaan vermeld voornamelijk welke persoonsgegevens verwerkt worden - niks over een eventuele Privacy Policy en register van verwerkingsactiviteiten, voor nieuwe leden of om het buiten die e-mail het te controleren.

Wanneer komt deze, of is deze er al? Hierin zou namelijk alles verder uitgelicht moeten staan over de procedures en data die verzameld word - zoals hoe lang, hoe beveiligd en met wie het verder gedeeld wordt. 

Ik zie verder dat Google Tag Manager ingeladen wordt. Hier is niks over vermeld in die e-mail en zie ik ook nergens iets over terug op de website. Hier zou een privacy policy ook duidelijkheid in moeten geven.

Mvg,
Wouterr

 
Laatst bewerkt door een moderator:

Luuko

Active member
Heb weer niks gekregen.

Is die mail weer in de spam belandt?

Want als dat gebeurd ontvang ik die hele email niet.

Net zoals mijn inloggegevens, al meerdere keren contact opgenomen maar krijg maar niks binnen, waardeloos..

 

Willem

Active member
Heb weer niks gekregen.

Is die mail weer in de spam belandt?

Want als dat gebeurd ontvang ik die hele email niet.

Net zoals mijn inloggegevens, al meerdere keren contact opgenomen maar krijg maar niks binnen, waardeloos..
Ik kreeg er twee, dus dan zal jouw e-mail wel in de verkeerde brievenbus zijn gestopt  :classic_wink:

 
G

Guest

Guest
Alle mails van One2xs belanden in de spam. Super handig :')

 
V

Verwijderd lid 324235

Guest
Same here, ook in de spambox!
Tijd voor een goed SPF'je.
Die staat ingesteld. SFP, DKIM, PTR, DMARC record de hele mikmak maar nog steeds gaat hij in spam bij Gmail of Hotmail.

 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Die staat ingesteld. SFP, DKIM, PTR, DMARC record de hele mikmak maar nog steeds gaat hij in spam bij Gmail of Hotmail.
Misschien staat de mailserver ip op de blacklist? 
Ik weet uit ervaring dat het veel te makkelijk is om op die blacklist te komen, en het een heel gedoe is om er jezelf weer vanaf te halen..

 
V

Verwijderd lid 324235

Guest
Misschien staat de mailserver ip op de blacklist? 
Ik weet uit ervaring dat het veel te makkelijk is om op die blacklist te komen, en het een heel gedoe is om er jezelf weer vanaf te halen..
Nee ook niet, zelf uiteraard al gecontroleerd. Zelfs verschillende sites.

 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Nee ook niet, zelf uiteraard al gecontroleerd. Zelfs verschillende sites.
Als ze even hun headers geven, kan je het controleren. 😉

Desalniettemin vind ik het niet erg fijn dat deze discussie hier gevoerd wordt zonder de vraag te beantwoorden. Eerst een heel probleem maken over dat ik reageer op een topic waar niet op gereageerd mag worden, en nu het hier wel toestaan. Trek het dan even uit elkaar en monitor alle email problemen die er zijn in een centraal tropic ;).

 
V

Verwijderd lid 324235

Guest
Als ze even hun headers geven, kan je het controleren. 😉

Desalniettemin vind ik het niet erg fijn dat deze discussie hier gevoerd wordt zonder de vraag te beantwoorden. Eerst een heel probleem maken over dat ik reageer op een topic waar niet op gereageerd mag worden, en nu het hier wel toestaan. Trek het dan even uit elkaar en monitor alle email problemen die er zijn in een centraal tropic ;).
Haha, nee de GDPR dingen komen eraan. Echter staat dat niet op eerste prioriteit dus in de loop van de weken staat het online en kun je het controleren.

 
V

Verwijderd lid 324235

Guest
Het privacybeleid is ondertussen toegevoegd.

 
Bovenaan