Vragentopic acties

Marjolein

Miss Marjolein
je moet op zoek gaan naar een link die ergens verstopt is...om die te vinden moet je de cryptische omschijving goed bestuderen, het heeft idd iets met vroeger te maken maar lees die omschrijving nog eens, het staat er eigenlijk letterlijk in
smile.gif
 

Erwin

New member
gevonden
bedankt teamgenoot
als jij dat ook bij jezelf doet zijn we klaar
wink.gif


hij was eigelijk best logisch
emo.gif
 

Lennard

Active member
Dat duurt nog wel even, we moeten nog een einddatum afspreken en bedenken hoe we uberhaupt gaan bedenken wie er gewonnen heeft, gezien het grote aantal gediskwalificeerde personen.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Maar daan is de vraag: Wat versta je onder doorkletsen:
Tips geven, de opdracht beter uitleggen, of echt antwoorden gaan doorvertellen.

Indien het de eerste is bijvoorbeeld zou mijn team ook al gedisqualificeerd zijn, en marjoleins team ook. Als je snapt wat ik bedoel
 

Bandietus

New member
Rik:
Maar daan is de vraag: Wat versta je onder doorkletsen:
Tips geven, de opdracht beter uitleggen, of echt antwoorden gaan doorvertellen.

Indien het de eerste is bijvoorbeeld zou mijn team ook al gedisqualificeerd zijn, en marjoleins team ook. Als je snapt wat ik bedoel


tips geven aan je teamgeno(o)t(e) mag, niet aan andere teams of andere zelfstandige spelers
opdracht beter uitlegen = tips geven
antwoorden doorvertellen = doorkletsen


versta je het nu
hypocrite.gif
 

Erwin

New member
ja maargoed als edition nu bijv. een antwoord doorverteld dan ben ik dus slachtoffer van zijn lompheid??????
 

Jurre

New member
Naja dat zoveel mensen het aan elkaar door vertelen wil toch alleen maar zeggen dat One2xs leden berijd zijn elkaar te helpen.

Ik vindt eigenlijk niet dat julie dit moeten afstraffe. xD.


Iedereen veel sucses! En ik snap opdracht 3 nog steeds niet
cry.gif
 
Bovenaan