Waarom niet?

Corbin

New member
Ik wil graag adverteren hier op de site, alleen van mijn ouders mag ik dat niet met echt geld doen!
Dus wil ik dit graag anders doen!
En als ik dan iemand anders in punten wil betalen om mijn adverteerders saldo op te waarderen word die gesloten.

Ik zou graag willen weten, HOE MOET IK DAN ADVERTEREN HIER???

Het gaat hier om het topic http://www.one2xs.com/threads/2562 alleen hier kan ik het noet vragen omdat het alweer gesloten is!

Ook zou ik graag willen weten waarom dit niet mag! Ik mag niet adverteren met punten op deze site, maar dat doe ik ook niet!!! Het gaat met echt geld. Via iemand anders!
 

Lars

New member
Ik vind het zelf absurd dat het zo kan.
Kan ik net zo goed punten verdienen en het op die manier doen.
Ik betaal geld om te adverteren en dan kunnen andere het via punten dan kan je net zo goed meteen een omwissel iets op de site maken.
 

Corbin

New member
Ik doe het zo dat degene die dit voor mij doet er ook nog op verdient! Dus in verhoudeing geef ik je meer punten!

IK KAN NIET ANDERS!!! IK MAG DAT NIET!
 

Lennard

Active member
@ Lars: Waarom zou je geen Wallie kaart mogen kopen in ruil voor punten om die hier op one2xs uit te geven?
 

Lars

New member
Het gaat er nu specifiek om saldo voor hem te kopen dan maak ik voortaan ook zon topic aan..
 

Rogier

New member
jep, nu komen er 80 van dit soort topics.

ik vind dat je dit onder adverteren met punten kan vatten.
 

Lennard

Active member
Dat saldo kopen ben ik tegen, maar als hij niet had gezegd dat het was om zijn tegoed op te waarderen dan had niemand het erg gevonden.

Hij ruilt punten in voor een Wallie kaart en wat hij daarmee doet is zijn zaak; in dit geval is dat toevallig het opwaarderen van zijn o2x advsaldo.

Als jij een Wallie wil kopen in ruil voor punten dan vind ik dat ook prima..

Maargoed, ik ga eerst met Ruben overleggen, daarna zal ik (of Ruben) hier nog een reactie achterlaten.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik had ook al een report gestuurd met ong dezelfde reden als die lennard net noemde waarom ik vond dat jhet topic weer open moest (hij geeft aleen een reden waarom paypal / wallie nodig is. Hij kon ook gewoon een topic openen dat hij gewoon paypal / wallie zoekt en dat zou niet zijn gesloten).
 

Miel

New member
Maar met een wallie kaart komen er gewoon nieuwe punten in het spel, dus lijkt me geen probleem.
 

Lennard

Active member
We staan het toe, omdat je gewoon een Wallie wilt kopen in ruil voor punten.

Wil je een nieuw topic of zal ik die oude opruimen + openen?
 
Bovenaan