Waarschuwings niveau afname.

Timvz

New member
Misschien is het een idee om na een bepaalde tijd het waarschuwings niveau van een lid af te laten nemen na bijvoorbeeld een half jaar geen waarschuwing te hebben gehad 10% afname. dit omdat meerdere leden hier op one2xs al een aantal jaar actief zijn ennook nog wat jonger waren toen ze met one2xs begonnen. Hierdoor krijgen ze een kans om tog weer hun account schoon te krijgen en een soort steuntje achter de rug om het "Goede gedrag" vol te houden en zal misschien spam verminderren..?
 
G

Guest

Guest
Nee, je hebt ze gekregen, met een reden.
Als je zoets hebt van "oh, mijn waarschuwins level gaat wel weer weg." Heeft het geen zin.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Volgens mij weet je best wel dat dit al vaker is voorgesteld en afgekeurd...
Eigenwijs om het toch weer te proberen?
 
G

Guest

Guest
Uiteraard nee, je hebt ze niet voor niets. Wat is dan de volgende stap. Vermindering kopen met punten?
emo.gif
 
F

Freestyle

Guest
Livonias (link):
Uiteraard nee, je hebt ze niet voor niets. Wat is dan de volgende stap. Vermindering kopen met punten?
emo.gif



Nee eerder dat je waarschuwingspercentage voor iemand anders kan kopen
emo.gif
 

Rogier

New member
Ik snap niet waarom iedereen tegen is. Ik ben harstikke voor, alleen ik zie ook dat het eigenlijk niet haalbaar is.

Neemt niet weg dat ik nu ook al sinds the start of the beginning rond loop met 20%.


edit: 2009
 
F

Freestyle

Guest
Rogier (link):
Ik snap niet waarom iedereen tegen is. Ik ben harstikke voor, alleen ik zie ook dat het eigenlijk niet haalbaar is.

Neemt niet weg dat ik nu ook al sinds the start of the beginning rond loop met 20%.


Ik ben ook voor, en niet vanwege mijn percentages, maar in sommige gevallen mag het er wel uit.
Stel een overtreding uit 2009 waar je 1x hebt gespamt (is al heel lang geleden) mag van mij part wel wegvallen.
Je kan eenmalig per 6 maanden ofzo een verzoek indienen, en dan kijken de beheerders of ze er iets mee kunnen.

Zoiets dacht ik dan.
 

Rogier

New member
Dat lijkt me dus precies hetgeen wat het onredelijk maakt. Zelf 1per 6 maanden is een hoop. (ookal is de termijn redelijk). Het levert gewoon een hoop extra werk voor de beheerders op.
 
F

Freestyle

Guest
Rogier (link):
Dat lijkt me dus precies hetgeen wat het onredelijk maakt. Zelf 1per 6 maanden is een hoop. (ookal is de termijn redelijk). Het levert gewoon een hoop extra werk voor de beheerders op.


Okey dan dit:
Een keer per 6 maanden, alleen kunnen aanvragen voor spam posts en lichte overtredingen, en mits het een x jaar oud is.
biggrin.gif
 

Robbert

New member
Je krijgt ook een verlaging van je procenten... als je voor het eerst de 100% hebt behaald word er na een maand (in gewone gevallen) 25% in mindering gebracht en mag je het opnieuw proberen met 75%
biggrin.gif

Dus wat is jullie probleem?
 

Timvz

New member
Geen Probleem
smile.gif
, haha. Het is alleen een voorstel wat voor mij niet zo gek in de oren klonk.


Marjolein (link):
Volgens mij weet je best wel dat dit al vaker is voorgesteld en afgekeurd...
Eigenwijs om het toch weer te proberen?


Nee Marjolein,
had hier geen weten van. Als dit eerder is afgekeurd, sorry voor mijn voorstel dan!
biggrin.gif
 
F

Freestyle

Guest
Robbert (link):
Je krijgt ook een verlaging van je procenten... als je voor het eerst de 100% hebt behaald word er na een maand (in gewone gevallen) 25% in mindering gebracht en mag je het opnieuw proberen met 75%
biggrin.gif

Dus wat is jullie probleem?


Ow ik heb er geen problemen mee, want ik kom er toch niet in voor aanmerking
emo.gif
 

Timvz

New member
Ik vind het niet zon gek idee hoor.. kan aan mij liggen? wand ik ben bijvoorbeeld lid vanaf 2008,, moet dit dan mijn hele one2xs tijd blijfen volgen?
 

Yorrick

Active member
Ik vind dit een slechte suggestie, en dan wel om de volgende redenen:
Als mensen weten dat ze over een half jaar toch een verlaging krijgen, overtreden ze (onbewust) vaker de regels dan normaal. Als je je in de toekomst gewoon gedraagt is er niets aan het handje, toch?

Het is gewoon een "grens" die ergens in je hoofd blijft hangen en die je er van weerhoud om de regels (verder) te over treden. Want wat heeft het balkje nou voor nut als hij onder de 100% zit? Eigenlijk vrij weinig.. Dus als je je normaal gedraagt is er ook niets aan de hand! Of je nou 1% of 99% hebt, zolang je je in de toekomst gedraagt kan niemand dat balkje denk ik wat schelen..

Door deze suggestie ga je er een beetje van uit dat je in de toekomst de regels gaat overtreden en dat is natuurlijk niet de bedoeling! Daarom zijn de meeste mensen ook tegen.

En het is echt niet zo, dat als je actief op het forum bent, je overtreed een keer de regels, krijgt 100% waarschuwingsniveau, dat je dan een jaar verbannen bent. De team leden hier zijn dan wel zo aardig om een compromis te sluiten omdat je altijd zo actief was.

Ook een reden tegen deze suggestie is dat je dan meer mensen krijgt die de regels overtreden.
Want zo kun je de regels vaker overtreden: je krijgt een keer procenten, wacht een tijdje, zijn ze weg en dan kan je gewoon weer verder. Dat is denk ik ook niet de bedoeling.

Samenvatting: Ik ben tegen
emo.gif

Nou groetjes, alweer een lange post, in het vervolg zal ik proberen om ze korter te maken
 

Marjolein

Miss Marjolein
Timievz (link):
Geen Probleem
smile.gif
, haha. Het is alleen een voorstel wat voor mij niet zo gek in de oren klonk.


Marjolein (link):
Volgens mij weet je best wel dat dit al vaker is voorgesteld en afgekeurd...
Eigenwijs om het toch weer te proberen?


Nee Marjolein,
had hier geen weten van. Als dit eerder is afgekeurd, sorry voor mijn voorstel dan!
biggrin.gif


Dit had je al kunnen lezen in het bekende suggestie/ideeën topic die bovenaan staat vast gestickyed, helaas niet eerst gelezen dus.

Maar het is toch fijn dat je je nu goed gedraagt? dan blijft je niveau gelijk en is er niks aan de hand. Ik zie niet in hoe jou dit "achtervolgt"?
 
G

Guest

Guest
In het verleden heb je dingen fout gedaan: Werk dan met de regeling dat als er 6 maanden geen reports zijn geweest over je, of dat iemand last van je had... je -5% krijgt oid. Gunstig voor One2xs zowel de leden.
 

Lennard

Active member
Maar jullie gaan uit van een probleem wat er niet is.
In de praktijk is er voor zover ik me kan herinneren nog nooit iemand verbannen omdat hij 100% had terwijl hij zich al 3 jaar goed had gedragen.

Wat Fanorg ook al zegt: als je je gewoon netjes gedraagt dan krijg je niet zo snel een ban, ook niet als je al 95% hebt door fouten die je jaren terug hebt gemaakt; zolang je maar je best doet om het goed te houden.
 

Sfpmarc

New member
Ik ben tegen omdat ik het onnodig vind want het hindert verder niks, dankzij het feedback systeem kunnen mensen zien of je betrouwbaar ben. Dus het lijkt me geen enkel probleem.
 
Bovenaan