Waarvoor tolerantieniveau omhoog

Jesse

New member
Iemand moet hem voorstellen in deze cattegorie en als lennard terug is van vakantie moeten we massaal ideeën natuurlijk insturen om lennard aan het werk te houden
shiny.gif
(doe ik het vast voor hij terug is)

Dus vandaar het idee dat je kan zien waarvoor je overal een warm hebt gekregen. Waarschijnlijk ben ik de persoon die hem natuurlijk helemaal niet nodig heeft want ik weet toch wel voor welke onnodige dingen ik een warn kreeg, maar het is toch erg handig.
 

Boude

New member
Mee eens alleen dan mag alleen jij het zien van jezelf zegmaar niet dat iedereen kan zien waarom
wink.gif
..
 

Marjolein

Miss Marjolein
je krijgt toch een mailtje waar de reden instaat of heb ik het mis?
Geen idee want ik heb nooit een warn gehad
yummie.gif
 

Nicopara

Active member
Marjolein (link):
je krijgt toch een mailtje waar de reden instaat of heb ik het mis?
Geen idee want ik heb nooit een warn gehad
yummie.gif



Je krijgt PM met de reden. [COLOR= white](soms zeer flauw)[/COLOR]

Maar dat kan je natuurlijk wissen.

Overzicht is handig
smile.gif


Trouwens, het was eigenlijk meer idee van Rik
 

Marjolein

Miss Marjolein
dat het een idee van Rik is betekend niet dat ik het er mee eens moet zijn?
emo.gif

Maar oke, voor de vergeetachtigen onder ons is het misschien wel handig, maar dan alleen dat je het zelf ziet, niet openbaar voor andere leden.
 

Nicopara

Active member
Marjolein (link):
dat het een idee van Rik is betekend niet dat ik het er mee eens moet zijn?
emo.gif



Zeg ik toch ook niet?
emo.gif


Ik vind het een goed idee, uiteraard alleen voor jezelf
emo.gif
 

Jesse

New member
Het doet er niet toe wie zijn idee het was het is gewoon een super idee en het topic was er nog niet dus vandaar.
Maar uiteraard dat alleen jij het kan zien, je krijgt ook wel een pb dat je straf percentage erbij hebt. Er bestaat ook een verwijder optie, en dan werkt de zoekbalk niet meer.
 

Publitime

New member
Belachelijk en totaal overbodig. Je krijgt een pm en dat is al goed genoeg, als je het na een bepaalde tijd echt niet meer weet, zoek het dan nog eens op.
 

Wiitse

New member
Misschien krijgt een normaal lid veel berichten. (Ik zelfs) Dan kun je het dus onmogelijk vinden.
emo.gif
 

Jesse

New member
Wiitse (link):
Misschien krijgt een normaal lid veel berichten. (Ik zelfs) Dan kun je het dus onmogelijk vinden.
emo.gif


De zoekfunctie kan hem denk ik wel vinden ik heb over de 200 paginas met pbs. Maar wat ik al zei als je zoiets verwijdert is het nooit meer terug te vinden.
 

Wiitse

New member
Dat de zoekfunctie het wel kan vinden gaat is soms ook niet waar als je niet weet hoe dat bericht heet. Goed idee dus.
smile.gif
 
Bovenaan