Wallie punten

Christum

Member
Ik wilde eerst 10 euro wallie kopen maar ik zag dat je daar maar 6.50 punten van ziet. waardoor ik 3.50 euro niet zie van me wallie dit vind ik persoonlijk wel wat veel.
Zouden jullie op 1 euro wallie niet 0.95 punten kunnen maken zodat ik je 9.50 euro hebt ik vind dit aantrekkelijker om wallie te kopen dan voor 0.65 punten. op een grotere basis is dit nogal veel waardoor ik geen zin meer heb om een wallie te kopen omdat ik vrijwel teveel geld weg gooi.

Ik zou dus graag willen weten waarom je teweinig punten krijgt voor je geld.
 

Christum

Member
ja ik snap dat het niet gelijk is, maar ik vind het wel ruim weinig waardoor ik het niet meer ga kopen, als het nu meer punten was bv 0.95 of 0.90 dan vind ik het nog wel okee, maar dit vind ik wel een beetje teveel verschil waardoor mijn zin alweer voorbij is
redface.gif
 

Christum

Member
ja ik kan mijn domein die ik zou willen al niet in .nl aan omdat die bezet is dus ik ga voor een .be
yummie.gif

maar toch vind ik het verschil te groot
yummie.gif
als het nu 0.90 zou zijn vind ik het best maar 0.65 is voor mijn doen op 10 euro veel laat staan 20 euro.
dusja daarom ga ik het al niet meer doen
yummie.gif


En het zelfde heb ik ook met bellen en SMSen maar hier worden meestal administratie kosten verrekend dus daar snap ik het wel maar bij wallie worden toch niet zoveel administratie kosten gerekend
redface.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
sowieso zitter er administratiekosten aan verbonden die one2xs moet betalen, ten 2e is de waarde van 1 punt nooit gelijk aan 1 euro. Dus je heb geen 3,5 euro verlies.
Maar als je meer punten wil voor je 10 euro wallie kun je deze ook proberen aan te bieden op het forum, dan krijg je er nl meer voor.
 

Reins

New member
Freestyle (link):
nee valt wel mee.

de meeste .nl domeinen zijn 10euro.
hier zijn ze net iets goed koper
wink.gif


.nl domeinen zijn echt geen 10 euro hoor
emo.gif
 

Christum

Member
Marjolein (link):
sowieso zitter er administratiekosten aan verbonden die one2xs moet betalen, ten 2e is de waarde van 1 punt nooit gelijk aan 1 euro. Dus je heb geen 3,5 euro verlies.
Maar als je meer punten wil voor je 10 euro wallie kun je deze ook proberen aan te bieden op het forum, dan krijg je er nl meer voor.


Ik weet dat het niet gelijk is, maar dan vind ik het nogal weinig dus daarom vind ik het niet zo geweldig, om te doen. maarja het zal helaas nie anders kunnen.
 

Lennard

Active member
Van die € 10,00 euro gaat sowieso al € 2,00 euro naar Wallie zelf toe, dus blijft er € 8,00 voor ons over. Haal daar wat verwerkingskosten en winst vanaf en vertaal het naar punten, en je komt op de 6,50 punten uit.
 

Christum

Member
Lennard (link):
Van die € 10,00 euro gaat sowieso al € 2,00 euro naar Wallie zelf toe, dus blijft er € 8,00 voor ons over. Haal daar wat verwerkingskosten en winst vanaf en vertaal het naar punten, en je komt op de 6,50 punten uit.


Okee, ik wist dus totaal niet dat er ook maar wallie zelf ging, maar nu snap ik dus waarom het zo weinig punten zijn.
 
Bovenaan