wanneer is er vps vrij?!?

Remonb

New member
hallo, ik heb een tijdje geleden een vps besteld, toen stond er 23 spetember vrij... daarna werdt het 26 september, daarna 30 september en daarna 10 oktober
confused.gif
ik snap het ff niet meer, ik keen steeds bij hosting bestellen, dan vps en daar keek ik dan wanneer ik een vps heb... teld die datum dus nu voor mij? of kan het zijn dat het nog later word?? -.-"
 

Lennard

Active member
De datum die er stond toen jij bestelde, dat was de datum dat er op dat moment iets vrij zou komen, en die geldt dus ook voor jou. De datum die er nu staat is voor mensen die nu een VPS bestellen.
Toen jij bestelde stond er 23 september, dus die datum geldt voor jou.
Het is niet gezegd dat je hem die dag of de dag erna krijgt (want er kunnen nog VPSen zijn verlengd voor die tijd), maar het zal niet veel schelen.
De datum die er nu staat geldt echt alleen voor als je nu bestelt. Ik zal proberen het ergens duidelijker neer te zetten.
 

Remonb

New member
oke, ty lennard, ik heb mn site nu op XAMPP op me eigen pc staan, heb al veel leden, en die kan ik niet te lang laten w8ten, ik heb gezegt dati k rond 23 september een vps zou hebben, dus daar zou ik me wel aan moeten houden
wink.gif


HEB TROUWENS NOG EEN VRAAGJE...

ik zag net dat bij de site van unitbot.org, daar staat dit::

Deze gebruiker is gedeactiveerd. Waarschijnlijk heeft hij / zij de toegestane hoeveelheid dataverkeer voor deze maand opgebruikt. Als dat het geval is dan zal de website aan het begin van de volgende maand weer bereikbaar zijn

en bij een vps heb je unlimited dataverkeer toch?
 

Lennard

Active member
Jep, in principe wel, maar wel onder de voorwaarde dat je geen overlast veroorzaakt.

Als ik het me goed herinner was unibot.org stilgezet omdat er spam vandaan werd verstuurd, maar dat mag vanaf je VPS natuurlijk ook niet.
 

Remonb

New member
Lennard (link):
Jep, in principe wel, maar wel onder de voorwaarde dat je geen overlast veroorzaakt.

Als ik het me goed herinner was unibot.org stilgezet omdat er spam vandaan werd verstuurd, maar dat mag vanaf je VPS natuurlijk ook niet.


oow oke, dat wou ik nog ff weten, bedankt lennard
 
Bovenaan