Wat gebeurt er met je punten/producten...

Cassisfles

Active member
Wat gebeurt er met je punten en gekochten producten als je wordt verbannen van deze site?
Ik vind het zelf best een interessante vraag. Stel dat je niet meer bij je punten/producten kan, mag dat officieel dan? Want eigenlijk pak je dan iemands geld af. Jullie geven wel best veel kansen d.m.v. het gebruik van het warnpercentage, maar soms krijg je die ook door misverstanden.
 

Antonn

New member
Je hosts en domeinen blijven gewoon lopen. Je kan deze wijzigen door een mailtje te sturen of door op een andere manier contact op te nemen met de beheerder van One2xs (Lennard)
 

Cassisfles

Active member
Desire (link):
Als jij je gewoon gedraagt dan gebeurt er niks.


Ik gedraag me (momenteel) prima hoor, alleen in het verleden heb ik 1x een zeer terecht warnpercentage gehad en ik 1x 20% door een misverstand.
 

Lennard

Active member
Antonn (link):
Je hosts en domeinen blijven gewoon lopen. Je kan deze wijzigen door een mailtje te sturen of door op een andere manier contact op te nemen met de beheerder van One2xs (Lennard)
Dit inderdaad, en in de toekomst wordt het nog gescheiden zodat je altijd bij je producten kan (mits die niet zijn uitgeschakeld door ons uiteraard vanwege misbruik ofzo).
 

Stef

stonks
Lennard (link):

Antonn (link):
Je hosts en domeinen blijven gewoon lopen. Je kan deze wijzigen door een mailtje te sturen of door op een andere manier contact op te nemen met de beheerder van One2xs (Lennard)
Dit inderdaad, en in de toekomst wordt het nog gescheiden zodat je altijd bij je producten kan (mits die niet zijn uitgeschakeld door ons uiteraard vanwege misbruik ofzo).


Kudo als het je lukt
worshippy.gif
 

Riick

New member
Fanorg (link):
Je punten blijf je gewoon nog houden als je verbannen bent
smile.gif



Tenzij je die gestolen heb.
wink.gif



toevoeging op 12 mei 2013, 02:02:01:
Daarmee bedoel ik scam.
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Alles zal in exact dezelfde vorm zijn zodra jij terug komt.

Maar stel je host is binnen 8 maanden afgelopen en je een jaar verbannen wordt dan ben je die natuurlijk wel kwijt want dan kun je dat niet verlengen.

Jouw punten kun je wel houden mits je iemand gescamt hebt en op die manier de punten gekregen heb. (dat weet ik trouwens niet zeker maar dat leek me logisch).


Desire (link):
Als jij je gewoon gedraagt dan gebeurt er niks.


Wauw wat een nuttige informatie op de vraag!

Stel jij zegt: Hoi mag ik 5 aardappels? en de verkoper zegt: een zak chips kost 3 euro.
Heb jij toch ook niks aan?
 

Patricka

New member
Tendmex (link):
Alles zal in exact dezelfde vorm zijn zodra jij terug komt.

Maar stel je host is binnen 8 maanden afgelopen en je een jaar verbannen wordt dan ben je die natuurlijk wel kwijt want dan kun je dat niet verlengen.

Jouw punten kun je wel houden mits je iemand gescamt hebt en op die manier de punten gekregen heb. (dat weet ik trouwens niet zeker maar dat leek me logisch).


Dude, de vraag is al door teamleden beantwoord en je presteert het nog om een foutief antwoord te geven..
emo.gif
 

Fass

Active member
Tendmex (link):
Jouw punten kun je wel houden mits je iemand gescamt hebt en op die manier de punten gekregen heb.
Hahaha dit blijft leuk.
 
Bovenaan