Wat voor aanbieding/aanvraag?

Wiitse

New member
Bij de handelfora moet je ook invullen wat voor aanbieding/aanvraag het is. Het slaat alleen nergens op dat dat al ingevuld moet zijn als je op "voorbeeld" klikt. Dat kan toch wel weg? Dat het ingevuld moet zijn als je op "verzend" klikt is logisch maar in het voorbeeld is het niet nodig.
 

Luukvdo

New member
Wauw, wat een enorm probleem
emo.gif
 

Wiitse

New member
Ja! Het is levensbedreigend!
emo.gif


Alle fouten op one2xs zijn niet belangrijk maar ik vind dit gewoon handiger.
yummie.gif
 

Luukvdo

New member
Het is geen probleem, het is iets wat jij graag wil. Van mij hoeft het in ieder geval niet
 

Semmiiee

New member
Ik vind de voorbeeld knop juist handig!
Als ik dingen in een spoiler zet of code en de ] perongeluk wegdoet is het heel topic verpest en moet je het weer editten,
met de voorbeeld knop zie je dat meteen en hoef je niet te editten
biggrin.gif

Ik gebruik de voorbeeld knop vaak als ik een tut maak
emo.gif
 

Luukvdo

New member
Hij zegt nergens dat ie de voorbeeld knop niks vind hoor
emo.gif

Hij zegt alleen dat ie niet de titel in wil vullen als ie een topic start en op voorbeeld klikt
 

Wiitse

New member
Dat klopt ook niet. Mijn suggestie gaat alleen over "Aanbiedingen" en "Aanvragen". Daarbij moet je opgeven of het topic met websites te maken heeft of overig. Dat moet je al kiezen voordat je op "Voorbeeld" klikt. In het voorbeeld merk je er toch niks van dus het kan evengoed zo zijn dat je dat pas in hoeft te vullen voordat je op "Verzend" klikt.
 

Luukvdo

New member
O dat. Dan begreep ik je ff verkeerd. Maar zon groot probleem is dat toch niet om dat even aan te klikken?
 
Bovenaan