Watchlist

Lennard

Active member
Omdat het nog niet voor iedereen even duidelijk is wat dat groene knopje precies doet post ik het hier nog maar even.
Als je op dat groene icoontje rechtsboven klikt dan komt hij hier in je overzicht (de link erheen vind je in het menu als je op het logo linksboven klikt).
Daar kun je zien of het topic nieuwe berichten bevat (oranje = ongelezen, grijs = gelezen, maar dat weten jullie wel), en kun je erheen gaan en het topic uit je watchlist halen (klik op t rode kruis).

Als een topic in je watchlist staat, dan verdwijnt dat knopje uit het topic waar hij staat (als dat te vaag is: voeg dit topic toe aan je watchlist en kom opnieuw naar dit topic terug; het icoontje is dan weg
biggrin.gif
)).

Topics blijven altijd in je watchlist staan, tenzij je ze niet meer mag zien (verplaatst worden) of ze verwijderd worden.
smile.gif


Ik hoop dat het zo allemaal ietsie duidelijker is.

Groeten,

Lennard.
 

Krm

Active member
ik vind het forum eigenlijk het handigst

maar nu heb ik wel een vraagje
als ik in het forum alle topic als bekeken doe
word dan die topic kleur ook grijd bij wachlist?
 

Lennard

Active member
Als het goed is wel.
smile.gif


Hij is in dat opzicht heel anders geprogrammeerd dan de rest van t forum (de gelezen/ongelezen-controle gaat nu 100% via de database
coool.gif
), maar als het goed is werkt het allemaal.
 

Krm

Active member
ok bedankt voor je antwoord

(ik ben nu bezig met online ofline script maar heb er porblemen mee
sadley.gif
)
 

Erwin

New member
eerlijk gezegd vind ik het niet zo handig
want ik doe er niks mee
trouwens gisteren was dit topic er nog niet en kon je al wel watchlist doen
yummie.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
clown.gif
mijn geniale idee.
En idd niet iedereen hoeft het handig te vinden, het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat. Zelf vind ik het wel handig, nu hoef ik niet meer te zoeken naar die topics waar voor mij nog belangrijke info in staat en kan ik in 1 opslag zien of er gepost is in mijn favo onderwerpen
smile.gif
 

Robbert

New member
Lennard:
70 is niet zo heel erg goed voor je processor iig...

Wat vinden jullie van de watchlist trouwens?
emo.gif


best nice
wink.gif

misschien toevoegen aan forum/index
van
0 nieuwe berichten xx punten wachtlist (als button)


ook in offtopic gepost maar toch nog even hier....
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik gebruik het niet veel, maar het is wel een grappig dingetje, maar net als op PHPbb forums aboneer ik me nooit op topics =]
 

Sjoerd

Active member
Misschien een idee om de topics uit je watchlist bovenaan te zetten in recente topics als er een reactie op is?
 

Sjoerd

Active member
Of nog een leuk idee
netzoals bij forum een aantal pagina nummers laten zien

ik watch Offtopic, maar ik moet anders helemaal op >> drukken
sadley.gif
 
Bovenaan