Webhosting API

Sefaxd

Member
Haii Leden van One2xs,

Ik vraag me eigenlijk af of er een API is voor het Reseller Webhosting een api is ?
Dat klanten via mijn systeem een webhosting kopen en dat het dan automatisch
op mijn webhosting reseller word aan gemaakt ?
Zo ja als dit er is mag ik een link
yummie.gif
 

Sefaxd

Member
Luuko (link):
Succes met de API van directadmin
wink.gif

Hoor van veel mensen dat het k-l-o-t-e is


Ben er momenteel niks mee opgeschotenja idd ...
 

Keffe

Member
Sefaxd (link):

Luuko (link):
Succes met de API van directadmin
wink.gif

Hoor van veel mensen dat het k-l-o-t-e is


Ben er momenteel niks mee opgeschotenja idd ...



Mwa valt wel mee hoor
wink.gif
heb er zelf ook wel is mee gewerkt. Helaas kon ik niet alles dat ik wilde omdat ik geen ssh toegang had van versio
yummie.gif
 

Sefaxd

Member
Ik ben zelf momenteel aan het twijfelen of versio/one2xs (Hier)
Mijn voorkeur zelf gaat denk one2xs Wat keffe net zecht dat je geen toegang hebt tot ssh is wel jammer genoeg
sadley.gif
 
G

Guest

Guest
Sefaxd (link):
Ik ben zelf momenteel aan het twijfelen of versio/one2xs (Hier)
Mijn voorkeur zelf gaat denk one2xs Wat keffe net zecht dat je geen toegang hebt tot ssh is wel jammer genoeg
sadley.gif



hahahaha versio, sorry ik zou voor One2xs gaan
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Sefaxd (link):
Ik ben zelf momenteel aan het twijfelen of versio/one2xs (Hier)
Mijn voorkeur zelf gaat denk one2xs Wat keffe net zecht dat je geen toegang hebt tot ssh is wel jammer genoeg
sadley.gif



Ik zie dat je dr klanten op wilt gaan draaien, dan raad ik sowieso one2xs aan. Versio moet je het niet proberen, krijg je geheid problemen mee.


toevoeging op 19 april 2016, 08:30:50:

Robiin (link):
Het is een prima API, maar je moet hem wel goed gebruiken
wink.gif



Meh. Ben het zelf hier met de rest eens, erg vervelende API. Hetzelfde als het plugin systeem van DirectAdmin.
 

Keffe

Member
Wouterr (link):

Sefaxd (link):
Ik ben zelf momenteel aan het twijfelen of versio/one2xs (Hier)
Mijn voorkeur zelf gaat denk one2xs Wat keffe net zecht dat je geen toegang hebt tot ssh is wel jammer genoeg
sadley.gif



Ik zie dat je dr klanten op wilt gaan draaien, dan raad ik sowieso one2xs aan. Versio moet je het niet proberen, krijg je geheid problemen mee.


toevoeging op 19 april 2016, 08:30:50:

Robiin (link):
Het is een prima API, maar je moet hem wel goed gebruiken
wink.gif



Meh. Ben het zelf hier met de rest eens, erg vervelende API. Hetzelfde als het plugin systeem van DirectAdmin.



De api werkt echt niet slecht hoor. Ik heb er wel is een script in gemaakt. Het is op het begin inderdaad een pain in the ass. Maar als je het uiteindelijk een beetje onder de knie hebt werkt het wel echt handig/fijn.
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Keffe (link):

Wouterr (link):

Sefaxd (link):
Ik ben zelf momenteel aan het twijfelen of versio/one2xs (Hier)
Mijn voorkeur zelf gaat denk one2xs Wat keffe net zecht dat je geen toegang hebt tot ssh is wel jammer genoeg
sadley.gif



Ik zie dat je dr klanten op wilt gaan draaien, dan raad ik sowieso one2xs aan. Versio moet je het niet proberen, krijg je geheid problemen mee.


toevoeging op 19 april 2016, 08:30:50:

Robiin (link):
Het is een prima API, maar je moet hem wel goed gebruiken
wink.gif



Meh. Ben het zelf hier met de rest eens, erg vervelende API. Hetzelfde als het plugin systeem van DirectAdmin.



De api werkt echt niet slecht hoor. Ik heb er wel is een script in gemaakt. Het is op het begin inderdaad een pain in the ass. Maar als je het uiteindelijk een beetje onder de knie hebt werkt het wel echt handig/fijn.



Dan verschillen we daar van mening. De API is naar mijn weten absoluut niet consistent, veel calls moeten net iets anders en de authenticatie is ook gewoon vervelend. Alhoewel ze daar volgensmij mee bezig zijn, met die login keys.
 
Bovenaan