Webserver 1

Paull

New member
Ik wil even melden dat ik webserver 1 nog steeds zwaar prut vind
smile.gif
, ik was aan het uploaden en hij werd steeds slomer en toen ik keek naar de status op one2xs was hij 1 sec offline daarna weer online, en dit gebeurd wel vaker,

Vervang dat onding eens een keer of zet alle pakketten op een andere server want ik denk niet dat ik alleen namens mijzelf spreek als ik zeg dat ik gek wordt van dat ding
bloos.gif
 
G

Guest

Guest
Paull (link):
Ik wil even melden dat ik webserver 1 nog steeds zwaar prut vind
smile.gif
, ik was aan het uploaden en hij werd steeds slomer en toen ik keek naar de status op one2xs was hij 1 sec offline daarna weer online, en dit gebeurd wel vaker,

Vervang dat onding eens een keer of zet alle pakketten op een andere server want ik denk niet dat ik alleen namens mijzelf spreek als ik zeg dat ik gek wordt van dat ding
bloos.gif



Webserver 1 is de stabielste server vergeleken met webserver3... maak gewoon een ticket aan
smile.gif
 

Paull

New member
nou ik denk dat er aardig wat pakketjes staan op die server, en als dat ding door een persoon die upload down gaat, dan gaat alles down, en dat lijkt me niet een gewoontje bij een fatsoenlijke server.
 

Lennard

Active member
Volgens de logs is de server niet onbereikbaar geweest en heeft het bolletje bij de NOC ook niet op rood gestaan de afgelopen maand...

Maar als je heel graag naar een andere server wil dan moet je even een ticket maken, als je echt overlast ondervindt dan kunnen we vast wel wat regelen.
 

Paull

New member
Lennard (link):
Volgens de logs is de server niet onbereikbaar geweest en heeft het bolletje bij de NOC ook niet op rood gestaan de afgelopen maand...

Maar als je heel graag naar een andere server wil dan moet je even een ticket maken, als je echt overlast ondervindt dan kunnen we vast wel wat regelen.


Ok ik maak vanavond wel een ticket aan, bedankt voor je reactie lennard
smile.gif
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Bij mij werkt het goed, server 1, zeker de mysql server gebruik ik veel.
 

Antonn

New member
Lennard (link):
Volgens de logs is de server niet onbereikbaar geweest en heeft het bolletje bij de NOC ook niet op rood gestaan de afgelopen maand...

Maar als je heel graag naar een andere server wil dan moet je even een ticket maken, als je echt overlast ondervindt dan kunnen we vast wel wat regelen.


Dat noem ik dus een luxe service. Daarom neem ik one2xs. Ik weet gewoonwdat dit de beste host is
smile.gif
 
Bovenaan