Webserver 2 en 3 tijdelijk down

Laurenss

New member
Mijn site doet weer
smile.gif
. Sta in server 3
 

Luukvdo

New member
Onderhoud is inmiddels afgerond. Ik krijg later vandaag te horen wat er allemaal geüpdatet is, zoals software als hardware
 

Luukvdo

New member
Inmiddels heeft de hoster verslag uitgebracht van het onderhoud. De server bleek een hoop herrie te maken. Na onderzoek bleek dat de processor fan kapot was. Doordat die fan kapot was draaiden de systeem fans enorm hard, wat de herrie verklaard. De hoster heeft een nieuwe fan op de processor gezet en zegt dat de server nu een stuk beter lijkt te draaien. Ook heeft hij wat software-updates uitgevoerd, maar dat is iets te technisch om hier uit te leggen.
Het is nu afwachten wat de server vannacht gaat doen maar we verwachten dat het allemaal een stuk beter zal gaan
 
G

Guest

Guest
Luukvdo (link):

Xjessex (link):

Desire (link):
Kan het lang duren?
bloos.gif



Er staat 10 tot 25 minuten voor de hoofd server..
En op die hoofdserver draaien meerdere virtuele servers, waaronder server 1 en 2 van One2xs.. Maar geloof ook andere servers van Liteserver, en die servers moeten ook nog allemaal aangezet worden, en dat kan niet tegelijk, vandaar dat het eraan ligt wat de volgorde is van opstarten..


Webserver 2 en 3, niet 1 en 2
yummie.gif

Er draaien ook een aantal VPSen op, ik weet helaas niet welke dat zijn



Ja sorry, dat bedoel ik
sadley.gif
..


Luukvdo (link):
Inmiddels heeft de hoster verslag uitgebracht van het onderhoud. De server bleek een hoop herrie te maken. Na onderzoek bleek dat de processor fan kapot was. Doordat die fan kapot was draaiden de systeem fans enorm hard, wat de herrie verklaard. De hoster heeft een nieuwe fan op de processor gezet en zegt dat de server nu een stuk beter lijkt te draaien. Ook heeft hij wat software-updates uitgevoerd, maar dat is iets te technisch om hier uit te leggen.
Het is nu afwachten wat de server vannacht gaat doen maar we verwachten dat het allemaal een stuk beter zal gaan


Okay netjes..
 

Robbert

New member
Ik snap dat jullie er niks aan kunnen doen, maar het is sowieso geen strak uitgekozen tijd om zoiets te gaan ondernemen.. Het is net tijdens zon spitsuurtje, wat het nogal zuur maakt.
Maargoed, niks meer aan te doen en hopen dat hij nu dan toch eindelijk stabiel is.
 

Lennard

Active member
Robbert (link):
Ik snap dat jullie er niks aan kunnen doen, maar het is sowieso geen strak uitgekozen tijd om zoiets te gaan ondernemen.. Het is net tijdens zon spitsuurtje, wat het nogal zuur maakt.
Klopt, dat verbaasde mij ook. Maar ik weet de exacte reden voor dat tijdstip niet, maar de hoster weet zelf als geen ander op welke tijdstippen het druk is op de servers, dus ik ga er vanuit dat er een goede reden achter zit.
 

Luukvdo

New member
Web2 is 1 minuutje down geweest vanwege een RAM upgrade waardoor deze hopelijk wat soepeler zal draaien
 

Lennard

Active member
Server 3 doet het prima hier?


toevoeging op 28 juni 2012, 10:48:01:
Is ook niet offline geweest afgelopen minuten as far as I can see, en er komen ook gewoon requests op binnen, dus niks aan het handje.
 

Lennard

Active member
toevoeging op 1 juli 2012, 23:26:33:
Server 3 is geüpgrade, server 2 doen we ook meteen dus die is ook een minuutje down.
 

Jordy

New member
Lennard (link):
Servers worden nog één keer gereboot voor een extra RAM upgrade.


En volgende week een andere LAN kabel
shutup.gif
 
Bovenaan