Webserver 3 ongemakkelijk moment eruit

Jasperxs

New member
Hoelang duurt het nog tot Webserver 3 gemaakt is? Ik ben via Notepad++ bezig aan een Admin paneel voor iemand maar daar moet ik nu dus mee stoppen. En als hij weer gemaakt is, waaraan ligt het dat Webserver 3 in 2 dagen al 2 keer is uitgevallen.
 

Desire

Active member
Ligt het aan mij of kan ik mijn website nu ook niet bereiken.. Op webserver 3


toevoeging op 24 mei 2013, 19:13:39:
Ja het kan wel maar super traag.


toevoeging op 24 mei 2013, 19:14:06:
En nu weer normaal -.-
 

Stef

stonks
Huh, stefcraft.nl werkt ook niet
confused.gif

Alleen de DA wel
emo.gif
 

Hafcjulian

New member
Ik vind de kwaliteit van one2xs slecht geworden...
MC servers draaien over elkaar heen en vaak downtime, ik blijf wel klant maar Lennard moet er wel wat aan doen vind ik persoonlijk.
 

Desire

Active member
Als het zo doorgaat blijf ik niet lang meer.


toevoeging op 24 mei 2013, 19:25:51:
Hij is weer online.
 

Lennard

Active member
Hafcjulian (link):
MC servers draaien over elkaar heen en vaak downtime
Huh wat?

Er is nog nooit 1 klacht binnengekomen over de Minecraft servers, ook niet van jou voor zover ik zie, misschien is het handig als je dan eerst even met je klachten bij ons komt. Ik was in de veronderstelling dat de Minecraft-servers kwalitatief dik in orde zijn, als dat niet zo is dan hoor ik het heel graag want dan ga ik kijken of en hoe ik dat op kan lossen.
Maar als niemand met klachten naar me toe komt dan kan ik niet ruiken dat er wat niet in orde is...

Je hebt trouwens niet eens een Minecraft server?
confused.gif
 

Lennard

Active member
Desire (link):
Als het zo doorgaat blijf ik niet lang meer.


toevoeging op 24 mei 2013, 19:25:51:
Hij is weer online.
Er zijn sinds gister of eergister wat problemen op die server, maar bij mijn weten heeft die het verder ook altijd goed gedaan. En zo niet dan geldt ook weer: ik hoor het graag als het niet zo is, zonder klachten kan ik niks verbeteren. Ik krijg meldingen als de boel offline is, maar als het tussendoor ook traag is of de server maar heel even offline is waardoor de NOC het niet doorheeft dan krijg ik dat ook niet door.
 

Hafcjulian

New member
Servers van andere klanten waar ik op speel/mod ben, ik meld het door naar hun Lennard.
Maar de hosting is een erg vervelend probleem, een uptime van 99,68%, waar zie je dat nog? Haha...
 

Lennard

Active member
Kijk dan ook eens voor de grap naar de rest van de servers die wel gewoon 100% uptime heeft, je pakt toevallig wel de laagste eruit. En bovendien haalt die het afgelopen halfjaar 99,80%.
We hebben een tricky doelgroep omdat ik elke week een aantal kleuters op de blacklist moet zetten die servers aan het aanvallen zijn; als iemand ruzie heeft dan DoSt hij zn site plat van degene met wie hij ruzie heeft; bij de betaalde hosts heb je meer volwassen klanten die dat niet doen, waardoor zij misschien betere uptime halen.


Hafcjulian (link):
Servers van andere klanten waar ik op speel/mod ben, ik meld het door naar hun Lennard.
Laat hun dan eens de problemen bij me melden?
Er komen regelmatig tickets van mensen met problemen met Minecraft die ons de schuld ervan geven, maar na wat onderzoek blijkt dan dat ze een kapotte plugin hebben die al tig versies niet is bijgewerkt, dat de server uitvalt vanwege te weinig geheugen, enzovoorts. Stuk voor stuk dingen die aan de servereigenaren ligt en waar wij onterecht de schuld van krijgen.
Er zijn servers met tientallen spelers tegelijk die totaal geen problemen ondervinden.
 

Desire

Active member
Ik snap je wel, alleen ik wat ik niet snap is dat ik tegenwoordig alleen nog maar dingen over webserver 3 hoor..
 

Lennard

Active member
Desire (link):
Ik snap je wel, alleen ik wat ik niet snap is dat ik tegenwoordig alleen nog maar dingen over webserver 3 hoor..
Omdat daar nu wat hikjes in zitten... de rest draait prima dus daar hoor je niemand over.

Je hoort ook niemand dat de VPS-nodes down zijn, simpelweg omdat dat tot nu toe nooit (afgezien van onderhoud) is gebeurd.
 

Lennard

Active member
Prima.
thumbsup.gif


En meld het gewoon even als je problemen hebt of als iets je dwarszit ofzo. Ik hoor het graag als er wat niet goed is, ik heb namelijk liever ook gewoon 100% uptime.
smile.gif
 
Bovenaan