Webserver 3/VPS Webserver 3.

Mitchh

New member
Webserver 3 en VPS Webserver 3 zijn de laatste tijd vaker offline en dat is nogal vervelend, hieronder noteer ik de datums wanneer deze offline zijn gegaan.

Offline, (Webserver 3)

12:45 (27-02-2011) [COLOR= red](3 & VPS 3 Offline)[/COLOR]
17:50 (28-02-2011) [COLOR= red](3 & VPS 3 Offline)[/COLOR]
16:00 (05-03-2011) [COLOR= red](3 & VPS 3 Offline)[/COLOR]
00:01 (05-03-2011) [COLOR= red](3 Offline,[/COLOR][COLOR= green] VPS Wel Online)[/COLOR]
22:32 (07-03-2011) [COLOR= red](1 Offline)[/COLOR]
09:09 (08-03-2011) [COLOR= red](2 Offline)[/COLOR]
 

Erwinn

New member
Klopt, mijn site licht er ook uit, is vast straks verholpen
smile.gif
 

Safetyfans

New member
Ewan (link):
Wel opmerkelijk dat het in allebij de maand bijna op de zelfde dag gebeurd.


ik vind dit echt zo iritand. vps 1 heeft nergens last van! en alleen vps 3!
waarom geven ze ons niet gewoon 1 maand gratis. zijn wij ook weer blij. ik wordt hier zo chagrijnig om
 

Timkb

New member
Luukvdo (link):
1 maand gratis omdat ie er af en toe een paar minuten/uur uit ligt?
emo.gif



De tijden die hierboven staan zijn anders niet mals, als ik een service had (cloud bijv) die iemand hier hosten was ik met deze down time naar 1-2x al naar de concurrent gegaan dus die paar uur zijn wel cruciaal vind ik
 

Luukvdo

New member
Ik zeg niet dat een vergoeding niet op zijn plaats is, maar 1 maand is wel heel erg veel. De afgelopen maand is VPS 3 totaal misschien 3.5 uur down geweest (volgens de logs tenminste)
 

Gerritzwn

New member
Timmie (link):
De tijden die hierboven staan zijn anders niet mals

Dit ligt aan de voorwaarden, garanties en prijzen. Je kunt met een webhosting account waarbij je zon 4 a 5 euro per jaar betaald natuurlijk niet verwachten dat je SLA garanties krijgt met 1000% uptime.


Timmie (link):
als ik een service had (cloud bijv) die iemand hier hosten was ik met deze down time naar 1-2x al naar de concurrent gegaan dus die paar uur zijn wel cruciaal vind ik

Je kunt nergens anders naartoe mits in het buitenland aangezien geen enkele webhoster jou een webhosting account mag verkopen. Dus je zit hoe dan ook vast aan gratis tenzij jij je ouders zo gek krijgt om een overeenkomst te laten ondertekenen. En bij alle gratis aanbieders is wel ns iets niet helemaal in orde. Dat heb je trouwens ook bij betaalde, dus zelfs al zou je elders hosting o.i.d. afnemen dan nog ben je niet gevrijwaard van problemen.
 

Lennard

Active member
Pff, we hebben 1 keer een downtime van een uur of 3 gehad en meteen doet iedereen alsof die server continu plat ligt. Het gaat juist zo goed de laatste tijd.
 

Rubdos

New member
Mijn VPS doet traag vandaag, zelfs als ik alle services uitschakel
sadley.gif

Hopelijk straks niet meer
yummie.gif


Edit: gisteren namiddag lagen ze er alletwee weer uit! (5-3-2011)
rond 16u
 
Bovenaan