Webserver 4

Jasperxs

New member
Hebben er nog meer mensen problemen met het feit dan Webserver 4 down is? Of ligt dit aan mij en aan Rik?
 

Luukvdo

New member
Als het goed is werkt het nu weer. Om een vreemde reden kreeg ik geen mail dus heb ik het niet eerder gezien.

Overigens eens met Robbert: we gaan echt niet vervelend doen als je een keer een offline-melding doen terwijl de server niet offline is
 

Jasperxs

New member
Ok maar ik wil niet nog meer procenten vandaar
biggrin.gif
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Jordyz (link):
Was die offline?

Bij DA staat nog gewoon 19 Days uptime?


Kan, de HTTP service kan eruit zijn maar dan is de server niet offline
wink.gif
 

Jordy

New member
Jellesch (link):

Jordyz (link):
Was die offline?

Bij DA staat nog gewoon 19 Days uptime?


Kan, de HTTP service kan eruit zijn maar dan is de server niet offline
wink.gif




Aja, niet aan gedacht
xd.png
 

Desire

Active member
Bij mij kan ik webserver 4 helemaal niet bezoeken, al een week lang ofso, maar ik en Lennard kunnen het probleem niet vinden
sadley.gif
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Desire (link):
Bij mij kan ik webserver 4 helemaal niet bezoeken, al een week lang ofso, maar ik en Lennard kunnen het probleem niet vinden
sadley.gif



Blacklist?
 

Desire

Active member
Jellesch (link):

Desire (link):
Bij mij kan ik webserver 4 helemaal niet bezoeken, al een week lang ofso, maar ik en Lennard kunnen het probleem niet vinden
sadley.gif



Blacklist?



Nee.. En ligt ook niet aan mijn router want op mijn mobiele wifi kan ik er ook gewoon op.
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Desire (link):

Jellesch (link):

Desire (link):
Bij mij kan ik webserver 4 helemaal niet bezoeken, al een week lang ofso, maar ik en Lennard kunnen het probleem niet vinden
sadley.gif



Blacklist?



Nee.. En ligt ook niet aan mijn router want op mijn mobiele wifi kan ik er ook gewoon op.



Kan je ook niet op s4.one2xs.com ?
 

Desire

Active member
Jellesch (link):

Desire (link):

Jellesch (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Desire (link):
Bij mij kan ik webserver 4 helemaal niet bezoeken, al een week lang ofso, maar ik en Lennard kunnen het probleem niet vinden
sadley.gif







Blacklist?



Nee.. En ligt ook niet aan mijn router want op mijn mobiele wifi kan ik er ook gewoon op.



Kan je ook niet op s4.one2xs.com ?



Nee..
 

Robbert

New member
Desire (link):

Jellesch (link):

Desire (link):
Bij mij kan ik webserver 4 helemaal niet bezoeken, al een week lang ofso, maar ik en Lennard kunnen het probleem niet vinden
sadley.gif



Blacklist?



Nee.. En ligt ook niet aan mijn router want op mijn mobiele wifi kan ik er ook gewoon op.



Heb je in je hostfile gezeten? En ook al de standaard dingen als
ipconfig /flushdns uitgevoerd, je internet geschiedenis (met alle erop en eraan) verwijderen e.d.?
 

Desire

Active member
Robbert (link):

Desire (link):

Jellesch (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Desire (link):
Bij mij kan ik webserver 4 helemaal niet bezoeken, al een week lang ofso, maar ik en Lennard kunnen het probleem niet vinden
sadley.gif







Blacklist?



Nee.. En ligt ook niet aan mijn router want op mijn mobiele wifi kan ik er ook gewoon op.



Heb je in je hostfile gezeten? En ook al de standaard dingen als
ipconfig /flushdns uitgevoerd, je internet geschiedenis (met alle erop en eraan) verwijderen e.d.?



Jup alles al geprobeert
 
Bovenaan