websites op webserver 2 dood?

Christum

Member
Hallo iedereen, ik heb een website bij one2xs op webserver 2, alleen deze werkt niet meer al zo 15 min.

Nu is mijn vraag of er meer mensen last van hebben.

Ik zag het nut namelijk nog niet om een ticket hierover aan te maken.
 

Christum

Member
nee, ik had nog maar iets van 4% gebruikt, omdat ik alleen er nog op kan en een aantal personen die mee helpen en waar zou ik het kunnen zien of het idd wel op is?
 

Christum

Member
ik heb geprobeerd om via de serverip 89.188.29.40:2222 naar directadmin te gaan maar daar kom ik ook niet in
confused.gif


Zouden ze me hebben kunnen geblockeerd om een bepaalde reden?
 

Christum

Member
ik denk dat ik dat ook maar eens ga doen, ik kon er namelijk zo 25 min gelden nog gewoon op dus ik vond het zo raar dat ik er van de 1 op andere sec er niet meer op kon.
 

Christum

Member
ik kan er idd niet in
confused.gif
, ik maak een ticket aan en hoop opgeluk,

Zou ik van iemand een link moven die zijn site op s2 heeft staan?
dan kan ik eens kijken of die het zelfde probleem heeft en dan weet ik zelf ook of het miss aan me PC ligt die doet namelijk raar de laaste tijd.

Edit:
kunnen jullie wel op mijn site, www.lasertools.s2.one2xs.com (je moet een inlog veld krijgen)
 

Christum

Member
@ timmie, dan kan jij meer als ik, ik kan er nog steeds niet in namelijk.

Maar is er iemand met een website op webserver 2 zo ja wil die gene een link gegeven dan kan ik eens kijken of ik er in kom

Als je hem niet in deze topic wil plaatsen stuur hem dan ffkes via pb.
Alvast bedankt
smile.gif
 

Milan

New member
Als ik veel via de FTP download (like ckeditor of tinymce) kan ik ook een halfuurtje niet meer op de server komen. Waarschijnlijk sta je in de tempory blacklist. Probeer het over een kwartiertje/halfuur nog eens
wink.gif
 

Christum

Member
@ milan ik sta denk ik in de blacklist voor alle S2 server websites, ik kom namelijk op geen een s2 server website maar ik heb een ticket aangemaakt dus ik ook vlug voor een oplossing
smile.gif
 

Christum

Member
ik denk dat ik die nu ook ga haten, maar ik wat zou ik dan verkeerd gedaan moeten hebben heb vandaag zelfde gedaan als gisteren, en ik vind dat ze dan ook mogen melden dat je een regel ofzo hebt overtreden.
 

Christum

Member
hoe moet ik 25x fout inloggen in 300 seconden
confused.gif

ik log 1x in, om een aantal dingen te kijken, en daarna omdat de sessie verlopen log ik miss nog 2x in de rest van de dag.
maarja het is nu opgelost dus het zal wel goed zijn
smile.gif


Thnx.
 
Bovenaan