Webwereld vragen duidelijker

Fass

Active member
Ik denk dat het overzichtelijker is als in webwereld beantwoorde en onbeantwoorde vragen op een bepaalde manier gemarkeerd worden (een bepaald kleurtje, of een klein icoontje ernaast) zodat het duidelijk is waar nog hulp nodig is. De TS moet dan kunnen aangeven wanneer een topic beantwoord is.

Ik zie ook wel dat er mogelijk nadelen aan vast zitten, dus ik zou graag horen wat jullie ervan vinden (en of het uberhaupt geïmplementeerd kan worden).
 

Antonn

New member
En de TS kan dan ook de post aangeven die het antwoord was, meteen handig idee dan voor mensen met hetzelfde probleem, of als iemand kijkt of die ergens kan helpen
biggrin.gif
 

Lennard

Active member
Maar dan krijg je weer het dilemma: wanneer is een vraag beantwoord?

Als ik vraag hoe kan ik mijn naam in een variabele stoppen en dat op een pagina weergeven?, dan kan er zon reactie komen:


Codeblok:



1
2
3
4

[COLOR= #0000BB]<?php
$naam[/COLOR] [COLOR= #007700]=[/COLOR] [COLOR= #DD0000]Lennard[/COLOR][COLOR= #007700];[/COLOR]

print[COLOR= #007700]([/COLOR][COLOR= #DD0000]"Hoi {$naam}"[/COLOR][COLOR= #007700]);[/COLOR]






en dan is het voor de TS opgelost, want dit werkt (denk ik
coool.gif
). Maar echt mooie code is het niet, dus het is niet GOED beantwoord. TS zet het topic op Opgelost, en vervolgens kijkt niemand meer in het topic.
 

Antonn

New member
Op andere sites werkt dat toch
confused.gif


Maar daar hebben ze ook altijd iets van stemmen ofzo
 
G

Guest

Guest
Antonn (link):
Op andere sites werkt dat toch
confused.gif


Maar daar hebben ze ook altijd iets van stemmen ofzo


stackoverflow ja, das wel beter.
Dat iedereen achter een reactie kan staan.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Maar die sites zijn dan ook echt in het leven geroepen voor precies dat doel.
 
Bovenaan