Wekelijkse mail??!

Tessa

Secretatessa
Patricka (link):
Nee tuts van andere website, die hier op staan zijn vaak niet echt duidelijk..
emo.gif



Ja maar er zijn hier ook wel duidelijk tuts hoor
yummie.gif
 

Sanderc

New member
Maar zon nieuwsbrief is toch niet zo belangrijk?
die tijd kan Lennard beter gebreuken om zijn To Do,lijst eens af te werken
swhip.gif
 

Tessa

Secretatessa
Sanderc (link):
Maar zon nieuwsbrief is toch niet zo belangrijk?
die tijd kan Lennard beter gebreuken om zijn To Do,lijst eens af te werken
swhip.gif



Ik kan eventueel dat wekelijkse nieuws wel doen heb ik tenminste wat nuttigs te doen hier.
 

Kjeld

New member
Ja, dan maken we een soort One2xs-Magazine, met handige links op deh interwebz enzo.

Kan opzich best leuk zijn. Opgezet door leden, en wellicht in samen werking met Lennard als officieel magazine rondgestuurd worden?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Uiteindelijk is de motivatie er dan toch niet. We hebben al wel vaker leden dingen laten doen
sadley.gif
 

Sanderc

New member
Tessaaa (link):

Sanderc (link):
Maar zon nieuwsbrief is toch niet zo belangrijk?
die tijd kan Lennard beter gebreuken om zijn To Do,lijst eens af te werken
swhip.gif



Ik kan eventueel dat wekelijkse nieuws wel doen heb ik tenminste wat nuttigs te doen hier.



Jep, ik heb ook wel zin om hier aan mee te werken.
 

Patricka

New member
Kjeld (link):
Ja, dan maken we een soort One2xs-Magazine, met handige links op deh interwebz enzo.

Kan opzich best leuk zijn. Opgezet door leden, en wellicht in samen werking met Lennard als officieel magazine rondgestuurd worden?


Nee, althans dat bedoel ik niet.

Je kan een nieuwsbrief in blijven vullen zoals je nu doet, maar kan dit wel gaan uitbreiden. Met goede tuts, dingen die gedaan zijn van de to-do-list ect ect
 

Willem

Active member
Rik (link):
Uiteindelijk is de motivatie er dan toch niet. We hebben al wel vaker leden dingen laten doen
sadley.gif



Inderdaad, mensen zien het idee en denken "O, leuk", maar na twee of drie keer is de lol er al vanaf.
 

Jordy

New member
Een nieuwsbrief is eigenlijk toch niet nodig? Misschien kan Lennard maken dat je kunt instellen of dat je een email krijgt wanneer er een nieuw topic bij Mededelingen is gekomen?
 

Antonn

New member
Gewoon geen tutorials in nieuwsbrieven. Als je die wilt Google je toch wat of ga je naar die categorie?

De nieuwsbrieven zijn tof om te lezen ja, die mogen best wat vaker, maar je moet nu niet een reden gaan verzinnen om er elke week één te kunnen vullen.
 

Jasperxs

New member
Tessaaa (link):

Sanderc (link):
Maar zon nieuwsbrief is toch niet zo belangrijk?
die tijd kan Lennard beter gebreuken om zijn To Do,lijst eens af te werken
swhip.gif



Ik kan eventueel dat wekelijkse nieuws wel doen heb ik tenminste wat nuttigs te doen hier.



Meiden en vooral jij zijn altijd nuttig.
 
Bovenaan