Welkom op een gloednieuwe one2xs!

Jesper

Active member
@lennard waar kan ik puntgeld overmaken?
nooo.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Mcpoesen (link):
Vind het jammer dat het geen moderne (flat) website is en dat get oranje concept weg is,
Mag ik oude one2xs website hebben


Ik kan waarschijnlijk voor lennard spreken dat de oude code en layout gewoon in eigen archief blijft en niet verkocht o.i.d. zal worden.
 

Robindh

Active member
Ziet er netjes uit @Lennard! Ik had deze veranderingen gisteravond al verwacht.

Er zijn een paar kleine bugs, maar ik verwacht dat dit wel goed gaat komen
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Jelle (link):
Zijn alle product prijzen nog het zelfde?


De prijzen zijn als ik me niet vergis van punten == euro veranderd.
 

Mcpoesen

Member
Bij reseller staat ongelimiteerd en bij mijn directadmin staat max 20 domeinen...
 

Robindh

Active member
Mcpoesen (link):
Oh ok



Mcpoesen (link):
Waar is chat trouwens



Mcpoesen (link):
Bij reseller staat ongelimiteerd en bij mijn directadmin staat max 20 domeinen...


Ik denk dat dubbelposten nog steeds niet toegestaan en gewenst is. Misschien kun je de volgende keer je bericht editen.
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Robindh (link):

Mcpoesen (link):
Oh ok



Mcpoesen (link):
Waar is chat trouwens



Mcpoesen (link):
Bij reseller staat ongelimiteerd en bij mijn directadmin staat max 20 domeinen...


Ik denk dat dubbelposten nog steeds niet toegestaan en gewenst is. Misschien kun je de volgende keer je bericht editen.



Het is allemaal nog even wennen, bovendien zodra de anti dubbelpost ding terug is zal het wel weer meevallen.

Al is 4x beetje overbodig idd (al is het geen excuus ik heb het nu al 2x gedaan en let er nu ook op.)
 

Aarclay

Active member
Wamneer komen de privéberichten terug? Even benieuwd,

En de topic-wish-list waarin opgeslagen forum-topics stonden? Keert die ook nog terug?
 
Bovenaan