Wijziging VPS pakketten

O

One2xs

Guest
Beste leden,

Zoals jullie misschien hebben opgemerkt is de wachtrij voor de VPSen weer opgeklommen naar ergens in februari.
Toen we besloten de huidige VPS server 3 in gebruik te nemen, hebben we voor een kleinere harddisk (maar alsnog 1 TB) gekozen omdat we niet verwachtten dat de server vol zou raken en zou blijven. Omdat nu blijkt dat dat wél het geval is, zitten we nu met een server waar nog maar 30 GB ruimte vrij is, maar waar ook nog 3,5 GB RAM te verdelen is.
Niet echt efficiënt dus, en daarom hebben we besloten om de VPS pakketten qua webruimte kleiner te maken; er is toch bijna niemand die het allemaal gebruikt. Helaas is een schijf erbij prikken niet zo makkelijk omdat dan alle huidige VPSen overgezet moeten worden, en dus lijkt dit voor ons en voor jullie de beste oplossing te zijn. We hopen hiermee de wachttijd weer een stuk mee in te korten. Als dat niet lukt zullen we maar een vierde server of een upgrade overwegen.
smile.gif

De nieuwe pakketten vind je hieronder, en zijn per direct ingevoerd. De lopende VPSen en VPS bestellingen zullen uiteraard nog worden geïnstalleerd met de toen beloofde webruimte.
De prijzen gaan helaas niet naar beneden.

De nieuwe pakketten:
VPS 256
256 MB RAM
30.000 MB webruimte

VPS 384
384 MB RAM
45.000 MB webruimte

VPS 512
512 MB RAM
70.000 MB webruimte

VPS 768
768 MB RAM
90.000 MB webruimte

VPS 1024
1024 MB RAM
140.000 MB webruimte

Groet,
one2xs
 

Lennard

Active member
We hopen het.
smile.gif

Volgens mij zijn er weinig of zelfs geen gebruikers die er echt last van hebben, en als mensen echt de schijfruimte nodig hebben dan komen we er vast wel via een ticket uit.
pompom.gif
 

Timkb

New member
Nogsteeds veelsteveel als je het mij vraagd, als je een VPS gebruikt waar voor het gemaakt is kom je niet snel boven de 10 GB uit lijkt mij
 

Sjoerd

Active member
Timmie (link):
Nogsteeds veelsteveel als je het mij vraagd, als je een VPS gebruikt waar voor het gemaakt is kom je niet snel boven de 10 GB uit lijkt mij
Je zou het ook als Databaseserver kunnen gebruiken, en als je een beetje grote website is komt er toch heel wat data verwacht ik zo
redface.gif
 

Christopher

New member
Lennard (link):
We hopen het.
smile.gif

Volgens mij zijn er weinig of zelfs geen gebruikers die er echt last van hebben, en als mensen echt de schijfruimte nodig hebben dan komen we er vast wel via een ticket uit.
pompom.gif




Wordt de prijs dan ook verlaagt?
 

Sjoerd

Active member
Christopher (link):

Lennard (link):
We hopen het.
smile.gif

Volgens mij zijn er weinig of zelfs geen gebruikers die er echt last van hebben, en als mensen echt de schijfruimte nodig hebben dan komen we er vast wel via een ticket uit.
pompom.gif

Wordt de prijs dan ook verlaagt?

Als het een reactie was op het bericht van Lennard; meer webruimte kost meer??
Als het een reactie op het startbericht is: Nee, lees het bericht. "De prijzen gaan helaas niet naar beneden."
 

Lennard

Active member
Toen we met de VPSen begonnen was het:
VPS 256 met 20 GB schijfruimte
VPS 512 met 40 GB schijfruimte
VPS 768 met 60 GB schijfruimte
VPS 1024 met 80 GB schijfruimte

en dat hebben we later verhoogd naar:
VPS 256 met 50 GB schijfruimte
VPS 384 met 75 GB schijfruimte
VPS 512 met 100 GB schijfruimte
VPS 768 met 150 GB schijfruimte
VPS 1024 met 200 GB schijfruimte

@ Safetyfans: Je moet sowieso tot 2 februari wachten nu voordat er plek is...
 

Timkb

New member
Sjoerd (link):

Timmie (link):
Nogsteeds veelsteveel als je het mij vraagd, als je een VPS gebruikt waar voor het gemaakt is kom je niet snel boven de 10 GB uit lijkt mij
Je zou het ook als Databaseserver kunnen gebruiken, en als je een beetje grote website is komt er toch heel wat data verwacht ik zo
redface.gif




Maar, als je dat hebt he dan neem je geen 256 VPS natuurlijk, dan pak je echt wel een groteren waar vanzelfsprekend ook meer geheugen bijzit
 
Bovenaan