Word hier nog iets gezegd?

Bremdecoolste

New member
Hey,

lang geleden dat ik hier voor het laatst kwam. word dit forum nog actief gebruikt? Er zijn maar iets van 4 leden online, vroegen waren dat er volgens mij steeds rond de 25?

mvg,
Bram
 
G

Guest

Guest
iets


Klik om de spoiler te openen
one2xs heeft zn beste tijd wel gehad. Mensen worden ouder en gaan meer werken en hebben dus minder tijd. Andere verliezen hun interesse gewoon in one2xs.
 

Jordy

New member
Jessee (link):
iets


Klik om de spoiler te openen

one2xs heeft zn beste tijd wel gehad. Mensen worden ouder en gaan meer werken en hebben dus minder tijd. Andere verliezen hun interesse gewoon in one2xs.




Dit is o.a de reden ja...

Vroeger werden er ook altijd van die sites gestart met hetzelfde concept, One2Radio en dat soort dingen.
 

Bremdecoolste

New member
Lennard (link):
Het is een stuk rustiger geworden inderdaad.


Waarom is dat volgens jou? Leef jij van one2xs? Bestaat er een kans dat dit failliet gaat? Ik herinner me nog dat het hoogste postaantal rond de 5000 lag, dat is wel flink gestegen zeg.
 

Lennard

Active member
Bremdecoolste (link):

Lennard (link):
Het is een stuk rustiger geworden inderdaad.


Waarom is dat volgens jou? Leef jij van one2xs? Bestaat er een kans dat dit failliet gaat? Ik herinner me nog dat het hoogste postaantal rond de 5000 lag, dat is wel flink gestegen zeg.

Ik leef er gelukkig niet van, het is puur voor de gezelligheid en als hobby. Het lijkt me sterk dat het ooit failliet gaat, ik heb nauwelijks vaste kosten.
 
Bovenaan