[you] ubb code

Bjarnootjuh

New member
Hoi,

ik heb dit ook op mijn site, da doe je dit :

Quote:
Beste [you],

W gaan...


Dan zie je dit:

Quote:
Beste Bjarnootjuh,

we gaan...


En dan zie je dus je eigen naam. Dan voelt iemand zich meer aangesproken.


toevoeging op 21 april 2012, 12:31:29:
Vind niemand het een leuk idee
confused.gif
 
G

Guest

Guest
1) Als er op Zaterdag ochtend om 9 uur niemand reageert, hoeft het niet te zijn dat het geen leuk idee is.. (Ik zeg niet dat het een goed idee is; leg ik zo wel uit) maar niet iedereen gaat zo achterlijk vroeg opstaan op een vrij dag.
aah.gif
.

Ik vind het een slecht idee omdat het alleen maar onoverzichtelijk wordt, en wanneer zou je het nou echt willen gebruiken?

Ik heb het vroeger eens gemaakt op Whear / Famox..
Het wordt daar nu alleen maar in de shout gebruikt (Wat je hier op One2xs niet hebt) en dat is echt irritant..

Dan gaan mensen berichtjes posten als toch [you]?

En dan gaat iedereen daar weer op reageren van wat bedoel je nou en wat toch?

Krijg je alleen maar onzin / spam berichten van.
Ik zeg nee..
 

Ricaaa

New member
Wat is er mis met het @ tekentje? Ik gebruik het redelijk vaak als er teveel mensen aanwezig zijn.

@Ricaaa
You are the best

Duidelijk. Waar. En makkelijker getypt dan "[you]".
 
G

Guest

Guest
Ricaaa (link):
Wat is er mis met het @ tekentje? Ik gebruik het redelijk vaak als er teveel mensen aanwezig zijn.

@Ricaaa
You are the best

Duidelijk. Waar. En makkelijker getypt dan "[you]".


[you] moet een variabele worden met de gebruikersnaam van de persoon die het leest
 

Kingunit

New member
Lijkt me helemaal niets. Dan gaat opeens iedereen zeggen; Heey [you], en dan gaat iedereen daar op reageren. Hey [you], ik heb een vraagje. Het lijkt me echt niets.,
 
G

Guest

Guest
Kingunit (link):
Lijkt me helemaal niets. Dan gaat opeens iedereen zeggen; Heey [you], en dan gaat iedereen daar op reageren. Hey [you], ik heb een vraagje. Het lijkt me echt niets.,


Dat bedoel ik..
Krijg je alleen maar offtopic berichten van etc..
 

Pim

Techniek Koning
Xjessex (link):

Kingunit (link):
Lijkt me helemaal niets. Dan gaat opeens iedereen zeggen; Heey [you], en dan gaat iedereen daar op reageren. Hey [you], ik heb een vraagje. Het lijkt me echt niets.,


Dat bedoel ik..
Krijg je alleen maar offtopic berichten van etc..



en als je

Heey [you]

wilt.. typ dan gewoon

Heey Xjessex (voorbeeld)

Of is dat teveel moeite?
 
G

Guest

Guest
Pim (link):

Xjessex (link):

Kingunit (link):
Lijkt me helemaal niets. Dan gaat opeens iedereen zeggen; Heey [you], en dan gaat iedereen daar op reageren. Hey [you], ik heb een vraagje. Het lijkt me echt niets.,


Dat bedoel ik..
Krijg je alleen maar offtopic berichten van etc..



en als je

Heey [you]

wilt.. typ dan gewoon

Heey Xjessex (voorbeeld)

Of is dat teveel moeite?



Jij snapt het idee niet?

Dan moet je dus
Heey xjessex
Heey Lennard
Heey Luukvdo
Heey Rik
Heey sjoerd
Heey Marjolein
Heey Pim
Heey weetikveelwieallemaalnogmeer-derestvanOne2xs

Gaan noemen, er wordt een dynamische ubb tag gebruikt die de naam bevat van de gebruiker die ingelogd is.
 

Lennard

Active member
Ja en dan staat er ergens in een post Hey Lennard en dan voel je je aangesproken en denk je dat iemand jou bedoelt, terwijl het gewoon de you-tag is. Of "@[you], kom eens op MSN" en dat soort dingen.
Je kan er hele irritante situaties mee krijgen.
 
G

Guest

Guest
Lennard (link):
Ja en dan staat er ergens in een post Hey Lennard en dan voel je je aangesproken en denk je dat iemand jou bedoelt, terwijl het gewoon de you-tag is. Of "@[you], kom eens op MSN" en dat soort dingen.
Je kan er hele irritante situaties mee krijgen.



http://www.one2xs.com/forum/postredir?pid=645378
Dat bedoel ik
yummie.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lennard (link):
Ja en dan staat er ergens in een post Hey Lennard en dan voel je je aangesproken en denk je dat iemand jou bedoelt, terwijl het gewoon de you-tag is. Of "@[you], kom eens op MSN" en dat soort dingen.
Je kan er hele irritante situaties mee krijgen.


Of wat dacht je van een plaatje in je onderschrift. Zo dynamisch maken dat het voor sommige mensen een ander plaatje is waardoor je reclame kan gaan maken zonder dat wij het weten
pompom.gif
 

Antonn

New member
Rik (link):

Lennard (link):
Ja en dan staat er ergens in een post Hey Lennard en dan voel je je aangesproken en denk je dat iemand jou bedoelt, terwijl het gewoon de you-tag is. Of "@[you], kom eens op MSN" en dat soort dingen.
Je kan er hele irritante situaties mee krijgen.


Of wat dacht je van een plaatje in je onderschrift. Zo dynamisch maken dat het voor sommige mensen een ander plaatje is waardoor je reclame kan gaan maken zonder dat wij het weten
pompom.gif




Valt tegen te gaan


Bjarnootjuh (link):
Afgekeurd dus?


Ja
pompom.gif
 
Bovenaan