Zien in welke topics je hebt gereageerd

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Heya,

Weer iets van andere fora wat ik zelf opzich best handig vind, namelijk dat je kan zien in welke topics je een reactie hebt geplaatst (er komt een puntje o.i.d. op het plaatje van het topic te staan). Zelf moet ik sommige topics steeds doorkijken om te kijken of ik er zelf al een antwoord heb geplaatst, en dit verhelpt dat
yummie.gif


~ Rik
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Met reactie van moi:
f_hot_dot.gif


Zonder reactie van moi:
f_hot.gif


Thanks to habbers =D


Like, het hoeft niet veel te zijn, gewoon dat je snel kan kijken waar je al gereageerd hebt.
 

Marjolein

Miss Marjolein
voorbeeld icon:
Gelezen:
forum_read_1.png

en
Ongelezen:
forum_read_2.png


@Michiel: De icoon voor de topics waarin jij heb gereageerd, hebben dan een extra tekentje net zoals bij sticky en slotje
 

Michiel

New member
Marjolein:
(...)

@Michiel: De icoon voor de topics waarin jij heb gereageerd, hebben dan een extra tekentje net zoals bij sticky en slotje

Oke, dat begrijp ik. Maar wat heb je er aan als je ziet of je al ooit in dat topic hebt gereageerd?
 

Marjolein

Miss Marjolein
owww sorry het nut, ik had je opmerking niet goed gelezen, sorry.
Maar je heb bv in aanbiedingen best veel topictitels die veel op elkaar lijken en dan is het overzichtelijker in welke topic jij al eens gereageerd heb en welke niet. Als je dan verder wil bieden of kijken of er reacties zijn dan hoef je niet al die topics te openen om te kijken welke het was...Maarja als je niet veel handeld of uberhaupt weinig posts dan snap ik dat je het nut er niet van in ziet.
 

Ruben

New member
Ik heb eventjes wat gemaakt. Een pennetje bij het icoontje waarin je gereageerd hebt. Moet dat een oranje pennetje zijn of een grijs pennetje. Of moet dat afhankelijk zijn van het feit of er nieuwe berichten zijn.

Kijk hier:
wqvc7p.png
 
Bovenaan