Zoek functie

Jurgen

Active member
Hoi,

Volgens mij is de zoek-functie nog in testfase (al heel lang
emo.gif
), maar even wat suggesties.

Zoeken op topic
Dat zou echt handig zijn. Dat je kunt aanvinken of je in alles wilt zoeken of alleen in topic titels. Soms dan heb je dat ene topic nodig, maar krijg je met je zoekwoord 70 paginas met posts waarvan 3/4 Offtopic topic posts. Het zou toch veel fijner zijn als je gelijk de topics voor je neus zou krijgen en dat hij dus alleen zoekt in de titel? Moedigt misschien ook weer mensen aan die een topic willen maken eerst even te zoeken of een dergelijk onderwerp al bestaat.
biggrin.gif


Zoeken in het algemeen
Waar ik me soms aan erger, is het feit dat de zoekfunctie soms echt vervelend doet. Als je zoekt op posts van jezelf met het woord "en" erin, zou dat volgens de zoekfunctie een dusdanig groot aantal zijn, dat je je zoekopdracht moet verfijnen. Het rare is nu, dat als je niets in vult, je álle posts van jezelf krijgt te zien. Dat terwijl er natuurlijk minder posts van mij zijn met het woord en erin dan alle posts die ik hier ooit heb gepost.


Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest en dat er (ooit) wat aan gedaan kan worden.
worshippy.gif
 

Antonn

New member
Nou, het nieuwe, betere, uitgebreidere zoeken staat al lang op de todo list.

Dacht je nou echt dat er na al die tijd nog steeds niemand naar een nieuwe versie van het zoeken systeem gevraagd zou hebben?
emo.gif
 

Jurgen

Active member
Antonn (link):
Nou, het nieuwe, betere, uitgebreidere zoeken staat al lang op de todo list.

Dacht je nou echt dat er na al die tijd nog steeds niemand naar een nieuwe versie van het zoeken systeem gevraagd zou hebben?
emo.gif



Oh top joh.
 
Bovenaan