Zomerloterij

Cassisfles

Active member
Hallo
smile.gif

Mij lijkt het leuk als jullie weer zon loterij houden waarbij de waarde van elk gekocht lot volledig in de pot gaat van de loterij. Dan kun je misschien weer zon groot aantal punten winnen
smile.gif
Ik stel voor om een periode van twee weken te stellen om de loten te kunnen kopen.

Hopelijk doen jullie het!!
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
De laatste keer is niet lang geleden dus nee
 

Lennard

Active member
Dat kun je beter rond het einde van het jaar doen, dan zijn veel mensen thuis, zitten mensen meer achter de pc, en loopt het dus waarschijnlijk ook beter dan nu in de zomer als een boel mensen op vakantie zijn en de rest buiten op apengapen met zn voeten in een bakje water tokkend vocht uit zit te zweten.
 

Hafcjulian

New member
Dan kunnen we juist zwetentend buiten zitten wachten op de uitslag?
xd.png



toevoeging op 18 juli 2013, 10:31:48:
Ik ben voor.
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Of zorg dat mensen nu al loten kunnen kopen voor een speciale loterij en doe de trekking op 1 januari 2014 0:00
Dan word de pot extra hoog omdat mensen extra tijd hebben om punten te sparen
smile.gif
 

Robbert

New member
Jellesch (link):
Of zorg dat mensen nu al loten kunnen kopen voor een speciale loterij en doe de trekking op 1 januari 2014 0:00
Dan word de pot extra hoog omdat mensen extra tijd hebben om punten te sparen
smile.gif



Dan worden er dag 1een stuk of 100 loten verkocht en dag 2 tot en met 150 niks meer. Een week voordat de loterij dan eindigt komt er weer een run op.
Je schiet er dus niks mee op
emo.gif
 

Lennard

Active member
En je hebt een 100% garantie op gezeur omdat er een lid wint dat een lot heeft gekocht en daarna nooit meer online is gekomen ofzo.
 

Sfpmarc

New member
Lennard (link):
Dat kun je beter rond het einde van het jaar doen, dan zijn veel mensen thuis, zitten mensen meer achter de pc, en loopt het dus waarschijnlijk ook beter dan nu in de zomer als een boel mensen op vakantie zijn en de rest buiten op apengapen met zn voeten in een bakje water tokkend vocht uit zit te zweten.


En het is gewoon gezelliger/leuker aan het eind van het jaar.
 

Cassisfles

Active member
Wat maakt het ook eigenlijk uit om zo iets nou twee keer per jaar te doen, one2xs verdient toch nauwelijks aan de loterij.
 

Izzyy

New member
Ja laten we ook een winter, herfst, lente, mid week, vakantie, week end, moederdag, 1 april, en Koninginnedag loterij hebben yeay
emo.gif
cry.gif
 

Jelle

Active member
Unites (link):
Ik zeg toch 2x per jaar. Een keer in de zomervakantie en een keer aan het einde van het jaar.

Omdat niet iedereen 2x per jaar weet ik veel hoeveel punten gaat uiteven. Dus bij een keer per jaar word de pot groter.
 
Bovenaan