Activiteitsmeter

Alemaalte

New member
Ik heb nog een ideetje
biggrin.gif

Meer tekens in een bericht is doorgaans een beter bericht. Miss kun je dat in het algoritme verwerken?
smile.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
dit zat al in de planning om het balkje ook aan het profiel toe te voegen. Alleen niet alles kan tegelijk en misschien wordt het balkje nog een beetje aangepast.
 

Ruben

New member
Alemaalte (link):
Ik heb nog een ideetje
biggrin.gif

Meer tekens in een bericht is doorgaans een beter bericht. Miss kun je dat in het algoritme verwerken?
smile.gif


Maar dat heeft niet zozeer iets met activiteit te maken.
 

Sjoerd

Active member
Ruben (link):

Alemaalte (link):
Ik heb nog een ideetje
biggrin.gif

Meer tekens in een bericht is doorgaans een beter bericht. Miss kun je dat in het algoritme verwerken?
smile.gif


Maar dat heeft niet zozeer iets met activiteit te maken.

Ook komt het soms voor dat er veel berichten in elkaar ge-quote worden, het zou raar zijn als je daar hogere activiteit voor krijgt..
 

Wdbs

Active member
Sjoerd (link):

Ruben (link):

Alemaalte (link):
Ik heb nog een ideetje
biggrin.gif

Meer tekens in een bericht is doorgaans een beter bericht. Miss kun je dat in het algoritme verwerken?
smile.gif


Maar dat heeft niet zozeer iets met activiteit te maken.

Ook komt het soms voor dat er veel berichten in elkaar ge-quote worden, het zou raar zijn als je daar hogere activiteit voor krijgt..



Of gewoon dan een enorm lange post typen en dan in een keer BOEM 5% erbij...
emo.gif
 

Rohimma

New member
Lennard (link):
Dr zat een dikke bug in
redface.gif
vanacht zal er wel het een en ander veranderen qua rating.


haal je dan ook de balk voor de mods weg? lijkt mij veel beter, hun posten enzo meer... dus een lagere score voor ons..
 

Lennard

Active member
Ze zijn ook mod omdat ze (onder andere) veel posten; als ze geen mod meer zouden zijn dan zouden ze ongeveer net zoveel posten, dus volgens mij haalt dat niet veel uit.
Bovendien posten ze ook relatief meer in topics die later verwijderd of opgeschoond worden, en hebben ze dus ook meer verwijderde berichten.

In de nieuwe lijst staat een moderator op #1 en staat een gewone gebruiker op #2, dat scheelt heel weinig nu (misschien dat we de weging nog wat aanpassen).
 

Mikeb

New member
Haha, wij zouden dat ook niet zo gauw merken, aangezien niemand (op beheer na) weet hoe die meter in elkaar steekt..
 

Lennard

Active member
Freestyle (link):
Wat was de bug
hypocrite.gif
Of kan je det niet vertellen?
Hij nam álle posts en ging daar mee rekenen, terwijl de rest van de data van het laatste halfjaar was.
Vanacht wordt de boel niet geüpdate waarschijnlijk, we willen hem eerst wat beter in elkaar zetten.
smile.gif
 

Rohimma

New member
Lennard (link):

Freestyle (link):
Wat was de bug
hypocrite.gif
Of kan je det niet vertellen?
Hij nam álle posts en ging daar mee rekenen, terwijl de rest van de data van het laatste halfjaar was.
Vanacht wordt de boel niet geüpdate waarschijnlijk, we willen hem eerst wat beter in elkaar zetten.
smile.gif




het was toch 1 jaar? of heb je het verandert?
 

Laurenss

New member
Lennard (link):

Freestyle (link):
Wat was de bug
hypocrite.gif
Of kan je det niet vertellen?
Hij nam álle posts en ging daar mee rekenen, terwijl de rest van de data van het laatste halfjaar was.
Vanacht wordt de boel niet geüpdate waarschijnlijk, we willen hem eerst wat beter in elkaar zetten.
smile.gif




Anders is het een rotzooi. Dat het misbruik is dat je meteen 100% actief bent.


Lennard (link):

Freestyle (link):
Wat was de bug
hypocrite.gif
Of kan je det niet vertellen?
Hij nam álle posts en ging daar mee rekenen, terwijl de rest van de data van het laatste halfjaar was.
Vanacht wordt de boel niet geüpdate waarschijnlijk, we willen hem eerst wat beter in elkaar zetten.
smile.gif



Lennard?
redface.gif
je hebt 1 spellingfout?
yummie.gif
bij Vanacht xD
 

Lennard

Active member
Rohimma (link):

Lennard (link):

Freestyle (link):
Wat was de bug
hypocrite.gif
Of kan je det niet vertellen?
Hij nam álle posts en ging daar mee rekenen, terwijl de rest van de data van het laatste halfjaar was.
Vanacht wordt de boel niet geüpdate waarschijnlijk, we willen hem eerst wat beter in elkaar zetten.
smile.gif




het was toch 1 jaar? of heb je het verandert?

Het is 1 jaar inderdaad, ik slaap al half.
emo.gif
 

Freestyle

New member
Lennard (link):

Rohimma (link):

Lennard (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Freestyle (link):
Wat was de bug
hypocrite.gif
Of kan je det niet vertellen?




Hij nam álle posts en ging daar mee rekenen, terwijl de rest van de data van het laatste halfjaar was.
Vanacht wordt de boel niet geüpdate waarschijnlijk, we willen hem eerst wat beter in elkaar zetten.
smile.gif




het was toch 1 jaar? of heb je het verandert?

Het is 1 jaar inderdaad, ik slaap al half.
emo.gif




HOEST*Smo*esjes*Hoest

Nee kan gebeuren. Maar was het achter af niet slimmer om hem iets beter te testen?? en controleren
 

Marjolein

Miss Marjolein
Hebben we ook gedaan, maar juist door feedback kan je dingen beter maken. Het staat ook in de startpost dat het nog niet definitief was. Programmas worden ook door te gebruiken getest in de betaversie. Zo moet je dit ook een beetje zien
wink.gif
 

Freestyle

New member
@marjolein dat is ook waar. maar deze fout:
Hij nam álle posts en ging daar mee rekenen, terwijl de rest van de data van het laatste halfjaar was.
Vanacht wordt de boel niet geüpdate waarschijnlijk, we willen hem eerst wat beter in elkaar zetten.
Die zou voorkomen kunnen zijn. Niet tot dat echt erg is maar. Het had voorkomen kunnen zijn
wink.gif


En is een open beta niet eerder om dingen te verbeteren, toe tevoegen? En niet om grote fouten er uit te halen
santabaard.gif


Ps: Weet wel dat ik het een goede actie vind hoor!
 
Bovenaan