Andere tekst

Jordy

New member
Misschien ook een tekst (de zelfde) in het Engels?
Als je Engelse bezoekers hebt?

Maar dan een icoontje met Nederland en Engels?
biggrin.gif
 

Videotube

New member
Lennard (link):

Robbert (link):
Je koopt een host zonder reclame, maar als hij gesuspend word krijg je dus wel reclame voor one2xs te zien... Wat mij betreft niet wenselijk?
Goed punt. Dan krijg je zoiets: http://suspend.s1.one2xs.com/
maar dat is ook niet echt mooi, al kan er misschien nog een downtime-plaatje boven ofzo.


Nicknl (link):
En sowieso mag dat bericht "aan de eigenaar" wel weg
yummie.gif

Maar dan gaan we een shitload aan tickets krijgen met mijn site doet het niet meer. Daarom moet dat bericht voor de eigenaar wel duidelijk zijn.



Misschien kan er een melding komen als je op one2xs komt dat je dataverkeer op is, want als degene een ticket moet maken moet die eerst inloggen.
 

Jordy

New member
Azdinnn (link):
Ja doen dan ook meteen in het Frans, Spaans en Duits


Hoeft toch niet?
Nederlands = Omdat One2xs Nederlands is.
Engels = Omdat hier en daar ook Engelse websites worden gehost.

En even terug komen om je eigen tekst aan te passen, dat lijkt me niet nodig. Want dan lijkt me het beter als het logo er dan af gaat voordat je dadelijk grapjassen krijgen die er rare plaatjes & teksten erop zetten.
 
G

Guest

Guest
Jordyz (link):

Azdinnn (link):
Ja doen dan ook meteen in het Frans, Spaans en Duits


Hoeft toch niet?
Nederlands = Omdat One2xs Nederlands is.
Engels = Omdat hier en daar ook Engelse websites worden gehost.

En even terug komen om je eigen tekst aan te passen, dat lijkt me niet nodig. Want dan lijkt me het beter als het logo er dan af gaat voordat je dadelijk grapjassen krijgen die er rare plaatjes & teksten erop zetten.



Sarcasme?
 

Yorrick

Active member
Jordyz (link):
En even terug komen om je eigen tekst aan te passen, dat lijkt me niet nodig. Want dan lijkt me het beter als het logo er dan af gaat voordat je dadelijk grapjassen krijgen die er rare plaatjes & teksten erop zetten.


Het is en blijft jouw site. Dus in principe mag je er opzetten wat je wilt zolang het niet tegen de regels is. Van mij mag het blijven zoals hij is trouwens, het is toch niet zon probleem? Dat je het logo er af wil kan ik trouwens wel ergens begrijpen.
 

Azdin

New member
Jordyz (link):

Azdinnn (link):
Ja doen dan ook meteen in het Frans, Spaans en Duits


Hoeft toch niet?
Nederlands = Omdat One2xs Nederlands is.
Engels = Omdat hier en daar ook Engelse websites worden gehost.

En even terug komen om je eigen tekst aan te passen, dat lijkt me niet nodig. Want dan lijkt me het beter als het logo er dan af gaat voordat je dadelijk grapjassen krijgen die er rare plaatjes & teksten erop zetten.


Sarcasme
 

Lennard

Active member
Mijn reactie heb ik al gegeven volgens mij.
yummie.gif


Die suspend-pagina zal ik eens aanpassen, de tekst is in ieder geval al veranderd.
Een custommade suspend-pagina zie ik niet echt zitten omdat dan alle webservers via een api met one2xs.com verbonden moeten worden om te zorgen dat de correcte suspend-melding vertoond wordt.
 

Jvdw

New member
Of je stuurt die suspend door naar suspend.html (als die bestaat)

Dus als ik in mijn /public_html/ suspend.html heb staan, dat hij dan doorstuurt naar daar
yummie.gif
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Als je suspended bent verwijderd hij alle bestanden van je host
 

Jeffreyy

Jeffrey
Nielsie (link):
Als je suspended bent verwijderd hij alle bestanden van je host


Even voordat mensen spontaan beginnen te huilen omdat ze bang zijn:

Je bestanden worden niet verwijderd, maar je kunt er niet meer bij.
Hij include zeg maar het suspended bestand, waar we niet bij kunnen, en weergeeft die in plaats van je eigen site.
 
Bovenaan