Ban moet korter.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Caner

Held
Iedereen overkomt het wel eens, je doet perongeluk (
emo.gif
) iets wat niet mag en je krijgt meteen 10% of zelfs meer. Je hebt 100% en je bent een maand foetsie van One2xs. De volgende keer dat je word verbannen van one2xs is een hele jaar. Dat vind ik dus (Ja vind ik, eigen mening.) ongelovelijk lang. Ik ben gehecht aan One2xs en als ik paar fouten doe ben ik een jaar verbannen. Ik wil eigenlijk dat de bans wat korter duren.
 

Marjolein

Miss Marjolein
gewoon zorgen dat je geen procenten erbij krijgt
smile.gif

Zo moeilijk is dat niet, er zijn gebruikers die al ruim 2 jaar lid zijn en nog steeds op 0 staan.

en als je "per ongeluk" een keertje iets verkeerd doet krijg je niet meteen procenten hoor
emo.gif
 

Krm

Active member
Marjolein, ik had op mijn oude account wat procentjes gekregen maar die waren ook naar dit account verplaatst. Mijn vraag is of die procentjes voor spam ooit nog weg gaan?
 

Lennard

Active member
Opzich ben ik wel een voorstander om die banperioden te veranderen naar 4 perioden:
1e keer: 1 week
2e keer: 1 maand
3e keer: 1 jaar
4e keer: 10 jaar

maar we zijn niet echt streng. In theorie zou jij, Kerem, na 1x een scheldwoord een ban hebben, maar als je je verder goed gedragen hebt de afgelopen tijd dan vergeven we je dat wel en krijg je niet zo snel een ban.
Misschien dat we de perioden oprekken als we een stuk meer leden hebben, maar we weten nu wel een beetje welke leden serieus zijn en welke leden maar wat zitten te knoeien en ruziën en snel een ban verdienen.
 

Freestyle

New member
Lennard (link):
Opzich ben ik wel een voorstander om die banperioden te veranderen naar 4 perioden:
1e keer: 1 week
2e keer: 1 maand
3e keer: 1 jaar
4e keer: 10 jaar

maar we zijn niet echt streng. In theorie zou jij, Kerem, na 1x een scheldwoord een ban hebben, maar als je je verder goed gedragen hebt de afgelopen tijd dan vergeven we je dat wel en krijg je niet zo snel een ban.
Misschien dat we de perioden oprekken als we een stuk meer leden hebben, maar we weten nu wel een beetje welke leden serieus zijn en welke leden maar wat zitten te knoeien en ruziën en snel een ban verdienen.


Vind ik wel een goed idee. maar misschien moeten er ook redens bij de warns staan. dus als iemand ernstige overtredingen maakt da tie wel gelijk de 1ste keer 1jaar een ban kan krijgen.

ps: als je slim bent en je hebt 95% warn en je gaat op vakantie. dat je dan zorgt dat je wat warn krijgt. word je gebannen voor 1week. maar dan ben je toch op vakantie
yummie.gif
 

Sjoerd

Active member
Freestyle (link):
ps: als je slim bent en je hebt 95% warn en je gaat op vakantie. dat je dan zorgt dat je wat warn krijgt. word je gebannen voor 1week. maar dan ben je toch op vakantie
yummie.gif



Heel slim, want dan heb je eerder de kans om een maand ban te krijgen
 

Alemaalte

New member
Ben je al een keer verbannen dan?

Ik zie eigenlijk het nut niet in. Je kan momenteel ong. 10 iets perongeluk fout doen. Daarna nog een 2.5 keer. Is dat niet genoeg?
 

Jeffreyy

Jeffrey
Ik ben tegen, ik bedoel.
Je word niet voor niks verbannen.

Ik hou het toch ook gewoon vol om nog niet verbannen te worden.
 

Semmiiee

New member
Joeri (link):
Als je er zo gehecht aan ben lukt het vast wel om de regeltjes na te leven
yes_new.gif



Dat probeer ik ook zoveel mogelijk.
yummie.gif



Lennard (link):
Opzich ben ik wel een voorstander om die banperioden te veranderen naar 4 perioden:
1e keer: 1 week
2e keer: 1 maand
3e keer: 1 jaar
4e keer: 10 jaar

maar we zijn niet echt streng. In theorie zou jij, Kerem, na 1x een scheldwoord een ban hebben, maar als je je verder goed gedragen hebt de afgelopen tijd dan vergeven we je dat wel en krijg je niet zo snel een ban.
Misschien dat we de perioden oprekken als we een stuk meer leden hebben, maar we weten nu wel een beetje welke leden serieus zijn en welke leden maar wat zitten te knoeien en ruziën en snel een ban verdienen.


heart.gif
heart.gif
heart.gif
Doe dat doe dat doe dat
heart.gif
heart.gif
heart.gif

Anders ben ik straks een jaar foetsie
cry.gif
 

Eleky

New member
Ben t er niet mee eens.
Ik zit hier 2 jaar, en gewoon nog op 0!
Het is echt niet zo moeilijk om geen procenten te krijgen, als je gewoon je aan de regels houd, ga niet lopen dubbel posten en spammen enzo (of iniedergeval optijd stoppen) en er is niks aan de hand!
 

Jeffreyy

Jeffrey
Ik zit hier niet sinds begin, maar heb wel 20%.
Maar dan alsnog zijn die dingen voor spam o.i.d;
Maar ik ben nooit verbannen.
En dat kan iedereen dus.
 

Washand

New member
Ik zit nu een 3/4 jaar en heb 20% (waarvan ik nog steeds 10% onterecht vind maar dat terzijde) Zo moeilijk is het toch niet om je aan de regels te houden. Ik zie vaak dat een bepaald persoon heel veel spam topics aanmaakt, tja die heeft dan ook een hoog percentage.

Edit: persoonlijk zie ik liever dit:
1e keer: 3 weken.
2e keer: 3 maanden.
3e keer: 1 jaar.
4e keer: 2 jaar.
 

Christopher

New member
Marjolein (link):
gewoon zorgen dat je geen procenten erbij krijgt
smile.gif

Zo moeilijk is dat niet, er zijn gebruikers die al ruim 2 jaar lid zijn en nog steeds op 0 staan.

en als je "per ongeluk" een keertje iets verkeerd doet krijg je niet meteen procenten hoor
emo.gif



Je bedoelt die leden die nooit onlline komen ja, begrijpelijk.
 

Erwinn

New member
Washand (link):
Ik zit nu een 3/4 jaar en heb 20% (waarvan ik nog steeds 10% onterecht vind maar dat terzijde) Zo moeilijk is het toch niet om je aan de regels te houden. Ik zie vaak dat een bepaald persoon heel veel spam topics aanmaakt, tja die heeft dan ook een hoog percentage.

Edit: persoonlijk zie ik liever dit:
1e keer: 3 weken.
2e keer: 3 maanden.
3e keer: 1 jaar.
4e keer: 2 jaar.


Vind ik nogal knap als je lid bent sinds 8 jun 2010
emo.gif
 

Krm

Active member
Mijn procenten boeien me niets, iedereen die met me handelt weet dat ik niet scam en gewoon eerlijk doe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan