Ban moet korter.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eleky

New member
Freestyle (link):

Eleky (link):

Kingunit (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Luukvdo (link):
Ik vind het zoals het nu is prima






Eigenlijk heb je gelijk, dan moet je je maar gedragen ... Maar er moet ook een manier zijn zodat de procenten weg kunnen als je je gedraagt



Waarom?
Die procenten heb je niet zomaar gekregen!


Maar het is niet helemaal eerlijk.
iemand die spamt krijgt de zelfde straf als iemand die scamt.



Als je spamt krijg je 5 - 10%, als je scamt wel eventjes ietsjes meer
wink.gif
 
G

Guest

Guest
Pas geleden is er een topic geweest dat de Crew Leden offtopic gaan en geen waarschuwingen krijgen, maar bij ons wel.

Ik neem aan dat de Crew hier verandering in heeft gebracht dat je niet wordt gestraft voor offtopic.
Maar dan vind ik t nog wel oneerlijk voor de mensen die er wel voor gestraft zijn :/

@Above
iagree.gif

Je krijgt de %%% niet voor niks
 

Freestyle

New member
Basaapjes (link):
Pas geleden is er een topic geweest dat de Crew Leden offtopic gaan en geen waarschuwingen krijgen, maar bij ons wel.

Ik neem aan dat de Crew hier verandering in heeft gebracht dat je niet wordt gestraft voor offtopic.
Maar dan vind ik t nog wel oneerlijk voor de mensen die er wel voor gestraft zijn :/

@Above
iagree.gif

Je krijgt de %%% niet voor niks

Het gaat er om in welke maten je offtopic gaat/spamt.

Moderators en beheerders doen dit bijna niet en anders niet extreem.
En ze vervuilen zoiezo geen topics!
 

Kingunit

New member
Eleky (link):

Kingunit (link):

Luukvdo (link):
Ik vind het zoals het nu is prima


Eigenlijk heb je gelijk, dan moet je je maar gedragen ... Maar er moet ook een manier zijn zodat de procenten weg kunnen als je je gedraagt



Waarom?
Die procenten heb je niet zomaar gekregen!



Dat klopt, maar iemand kan veranderen. Die moet dan ook de kans krijgen om zichzelf te herstellen
 

Eleky

New member
Kingunit (link):

Eleky (link):

Kingunit (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Luukvdo (link):
Ik vind het zoals het nu is prima






Eigenlijk heb je gelijk, dan moet je je maar gedragen ... Maar er moet ook een manier zijn zodat de procenten weg kunnen als je je gedraagt



Waarom?
Die procenten heb je niet zomaar gekregen!



Dat klopt, maar iemand kan veranderen. Die moet dan ook de kans krijgen om zichzelf te herstellen



I agree, en het moet inderdaad misschien mogelijk worden om, als je bijv. een jaar geen procenten hebt gekregen, en je procenten boven de 75% liggen je terug word gezet naar 75 ofzo, zodat je niet bij 1 enkele spam bericht al gebant kan worden.
Maar inprincipe hoeft het niet omlaag, als je je betert krijg je geen procenten meer, en maakt het dus niet uit dat je al op 95% zit!
 

Kingunit

New member
Eleky (link):

Kingunit (link):

Eleky (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Kingunit (link):

Luukvdo (link):
Ik vind het zoals het nu is prima


Eigenlijk heb je gelijk, dan moet je je maar gedragen ... Maar er moet ook een manier zijn zodat de procenten weg kunnen als je je gedraagt







Waarom?
Die procenten heb je niet zomaar gekregen!



Dat klopt, maar iemand kan veranderen. Die moet dan ook de kans krijgen om zichzelf te herstellen



I agree, en het moet inderdaad misschien mogelijk worden om, als je bijv. een jaar geen procenten hebt gekregen, en je procenten boven de 75% liggen je terug word gezet naar 75 ofzo, zodat je niet bij 1 enkele spam bericht al gebant kan worden.
Maar inprincipe hoeft het niet omlaag, als je je betert krijg je geen procenten meer, en maakt het dus niet uit dat je al op 95% zit!


Af en toe word er wel anders naar jou gekeken als je met 95% surft
 

Kyron

New member
Marjolein (link):
gewoon zorgen dat je geen procenten erbij krijgt
smile.gif

Zo moeilijk is dat niet, er zijn gebruikers die al ruim 2 jaar lid zijn en nog steeds op 0 staan.

en als je "per ongeluk" een keertje iets verkeerd doet krijg je niet meteen procenten hoor
emo.gif



Klopt, ik ben lid sinds 2008 en heb 0,0%
smile.gif
 

Patricka

New member
Christopher (link):

Patricka (link):

Basaapjes (link):
Dat is net zoiets als geld afpakken, mag ook niet.

Dit zie ik voor me als ban overzicht;

1e: 10 week
2e: 60 weken
3e: 10 jaar
4e: 30 jaar



Waarom niet zo dan?
emo.gif




Wie gaat er nu na 30 jaar nog op one2xs?
emo.gif
emo.gif




Was een grapje
sadley.gif


Maar zo is het toch goed?? Moet je je maar netjes gedragen
emo.gif
 

Tuffs

New member
Lennard (link):
Opzich ben ik wel een voorstander om die banperioden te veranderen naar 4 perioden:
1e keer: 1 week
2e keer: 1 maand
3e keer: 1 jaar
4e keer: 10 jaar

maar we zijn niet echt streng. In theorie zou jij, Kerem, na 1x een scheldwoord een ban hebben, maar als je je verder goed gedragen hebt de afgelopen tijd dan vergeven we je dat wel en krijg je niet zo snel een ban.
Misschien dat we de perioden oprekken als we een stuk meer leden hebben, maar we weten nu wel een beetje welke leden serieus zijn en welke leden maar wat zitten te knoeien en ruziën en snel een ban verdienen.



Lennard jonge 10 jaar....
 
G

Guest

Guest
Goldo (link):
10 jaar, allemachtig,
Dan ga ik met een ander IP erop
hypocrite.gif



Lukt ook niet want je hele account is banned
emo.gif
 

Semmiiee

New member
Raoulfloks (link):

Goldo (link):
10 jaar, allemachtig,
Dan ga ik met een ander IP erop
hypocrite.gif



Lukt ook niet want je hele account is banned
emo.gif




Misschien maakt hij dan nieuw account?
yummie.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
dat mag ook niet, dat zou iedereen toch onderhand moeten weten.

En jullie dwalen af, het ging erover of een ban korter kon worden. De meningen zijn aardig verdeeld, zoals Lennard al aangaf zal hij erover denken om de ban periodes aan te passen. Meer valt er niet meer over te discussiëren
Slotje dus
smile.gif
 

Lennard

Active member
Tuffs (link):
Lennard jonge 10 jaar....
Gewoon een permanente ban dus; bans met een vaste periode zijn makkelijker te programmeren dan bans die "voor altijd" gelden, dus daarom is de langste ban nu ook 10 jaar
biggrin.gif
 

Semmiiee

New member
Kyron (link):

Marjolein (link):
gewoon zorgen dat je geen procenten erbij krijgt
smile.gif

Zo moeilijk is dat niet, er zijn gebruikers die al ruim 2 jaar lid zijn en nog steeds op 0 staan.

en als je "per ongeluk" een keertje iets verkeerd doet krijg je niet meteen procenten hoor
emo.gif



Klopt, ik ben lid sinds 2008 en heb 0,0%
smile.gif




Je eerste topic was in 2011 dus ik denk dat je heel lang niet op one2xs bent geweest.
Dat telt niet mee.
emo.gif
nopompom.gif


Ik ben nog nooit gestopt, 2 jaar al actief en begon als 10-jarige. Ik ben irritant, ik heb dan ook procenten.
 

Eleky

New member
Semmiiee (link):

Kyron (link):

Marjolein (link):
gewoon zorgen dat je geen procenten erbij krijgt
smile.gif

Zo moeilijk is dat niet, er zijn gebruikers die al ruim 2 jaar lid zijn en nog steeds op 0 staan.

en als je "per ongeluk" een keertje iets verkeerd doet krijg je niet meteen procenten hoor
emo.gif



Klopt, ik ben lid sinds 2008 en heb 0,0%
smile.gif




Je eerste topic was in 2011 dus ik denk dat je heel lang niet op one2xs bent geweest.
Dat telt niet mee.
emo.gif
nopompom.gif


Ik ben nog nooit gestopt, 2 jaar al actief en begon als 10-jarige. Ik ben irritant, ik heb dan ook procenten.



Hoe kan je dat zien?
 

Caner

Held
Eleky (link):

Semmiiee (link):

Kyron (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Marjolein (link):
gewoon zorgen dat je geen procenten erbij krijgt
smile.gif

Zo moeilijk is dat niet, er zijn gebruikers die al ruim 2 jaar lid zijn en nog steeds op 0 staan.

en als je "per ongeluk" een keertje iets verkeerd doet krijg je niet meteen procenten hoor
emo.gif







Klopt, ik ben lid sinds 2008 en heb 0,0%
smile.gif




Je eerste topic was in 2011 dus ik denk dat je heel lang niet op one2xs bent geweest.
Dat telt niet mee.
emo.gif
nopompom.gif


Ik ben nog nooit gestopt, 2 jaar al actief en begon als 10-jarige. Ik ben irritant, ik heb dan ook procenten.



Hoe kan je dat zien?



emo.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan