[centraal] Ajaxbugs

Lennard

Active member
Hoi,

Sinds kort kun je op het forum live zien als er nieuwe posts zijn, en kun je ook direct posten zonder naar een andere pagina te moeten gaan.

Meld het svp in dit topic als er dingen zijn die niet werken.
Mocht je helemaal niet meer kunnen posten, volg dan even dit stappenplan en stuur me een PM als dat niet werkt:
1. Druk op F5
2. Ga naar http://www.one2xs.com/includes/one2xs-js.js
3. Druk op die pagina op F5
4. Ga terug naar het topic
5. Druk op F5
7. Als het nog niet werkt: leeg je cache
6. Als het nog niet werkt: probeer een andere browser en probeer morgen nog eens je huidige browser

Groet,
Lennard


BEKENDE BUGS / SUGGESTIES
- Sommige berichten die met ajax worden gepost worden leeg
- Annuleerknop bij het bericht bewerken
- Bericht bewerken met ajax maken
- Nieuwe-berichten-melding niet weergeven bij eigen berichten
- Dubbelpost- en bumpwaarschuwing weergeven / weghalen bij nieuwe berichten
- Updaten als het topic gesloten is
- Als je niet op de laatste pagina zit en je post met ajax dan zie je je post niet
- Scrollbalk bij voorbeeld lang bericht
- Postcount updaten bij nieuw bericht
- Saldo updaten bij nieuw bericht
- Verwijderde berichten direct weghalen
- Quoteknop fixen bij bewerkte posts die door ajax zijn opgehaald
- Teruggeplaatste berichten direct terugzetten
- Soms komen berichten dubbel aan
- Verwerkproces van het posten van een bericht versnellen of "Je bericht wordt geplaatst, een ogenblik..."-melding
- Gebruiker is offline als hij 5 minuten in een topic blijft en dan reageert
- Post reporten met ajax maken
 

Jort

New member
Misschien kan je nog iets maken zodat als je het echt niet wilt gebruiken dat je het dan uit kan vinken in je profiel?
Zo kunnen mensen die geen andere browser kunnen installeren (en waarbij het niet werkt) toch nog posten.
 

Lennard

Active member
Goed idee.
smile.gif
 

Sjoerd

Active member
Lennard (link):
Goed idee.
smile.gif


http://www.one2xs.com/profiel/forum

"Vink dit hokje aan als je de quick edit functie in het forum wilt gebruiken. Als die niet werkt moet je deze optie weer uitschakelen."
Dat je dat gewoon verandert naar: Gebruik AJAX functies op het forum. Of iets als dat.
 

Robbert

New member
Als je zelf een bericht plaatst met dat snel reageren ding plaatst komt er alsnog dat ding van:



Quote:
Let op: Er zijn nieuwe berichten geplaatst, ze zijn hierboven weergegeven.

terwijl jij het laatste bericht hebt.

En ik krijg nog steeds de 404 Bad request, deze dan toch maar triggeren/filteren?
 

Luukvdo

New member
@robbert: jij hebt dan toch een nieuw bericht geplaatst dus dat klopt opzich wel gewoon
 

Robbert

New member
Luukvdo (link):
@robbert: jij hebt dan toch een nieuw bericht geplaatst dus dat klopt opzich wel gewoon

Nah, die melding klopt wel, maar toch ook weer niet, jij hebt dat nieuwe bericht geplaatst, dus echt nieuw voor jou is die niet meer.
Er zou dan eerder dat balkje tevoorschijn moeten komen van Let op! jij hebt het laatste bericht gepost ding

En nog iets vaags;
toen ik dit bericht poste met dat Snel reageren ding, zag ik een lege post uiteindelijk.
Gelukkig had ik hem onder mijn ctrl+c toets gedaan, dus ik kon hem met de edit goed zetten.
Lag dat aan mijn bericht, computer of wat dan ook of gewoon een foutje bij langere berichten?

-edit-
http://www.one2xs.com/threads/19676#271120
Zon bericht dus. Ik had toch echt een mooi stukkie tekst getyped
sadley.gif

Staat die uberhaupt in de database?
 

Lennard

Active member
Hm, ik ga hem nog wat verbeteren dan.

Hij staat nu standaard uit, in je profiel heb ik diep weggestopt die optie gemaakt die Sjoerd zegt, dus je moet het even handmatig aanzetten.
 

Ordian

New member
Ik heb inmiddels het vinkje uitgezet:

Ik kreeg de melding: "Geen output, probeer opnieuw of neem contact met ons op via Help! bovenaan in het menu." Toen ik op verzend drukte.

Toen het vinkje aanstond gebeurde er niets, Javascript staat aan.
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; nl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101026 Firefox/3.6.12


EDIT: Alweer die geen output maar nu ook 10 seconden wachten voordat je ander bericht kan posten :-(
 

Alemaalte

New member
Als iemand iets post terwijl jij een bericht aan het typen bent en je verzend je bericht voor hij dat hij het bericht van de andere heeft opgehaalt, dan laat hij dat van de andere niet zien.
 

Caner

Held
Vink dit hokje aan als je de AJAX functies op het forum wilt gebruiken. Ze zijn nog in ontwikkelng, dus het kan zijn dat dingen niet goed werken.
emo.gif
 

Alemaalte

New member
Max (link):
Vink dit hokje aan als je de AJAX functies op het forum wilt gebruiken. Ze zijn nog in ontwikkelng, dus het kan zijn dat dingen niet goed werken.
emo.gif



Waarom zet je dit hier?
@lennard ok wanneer ga je dat maken?

Wss nu zeker?

Warning: Unexpected character in input: (ASCII=39) state=1 in /home/one2apps/domains/one2xs.com/public_html/includes/ajaxfuncties.php on line 630

Parse error: syntax error, unexpected $end, expecting ) in /home/one2apps/domains/one2xs.com/public_html/includes/ajaxfuncties.php on line 630
 
Bovenaan