[centraal] Ajaxbugs

Caner

Held
Hmm. Raar
Ik heb dat namelijk niet
redface.gif
 

Lennard

Active member
Alemaalte (link):
@lennard ok wanneer ga je dat maken?
Ik ben er mee bezig, maar die coderingfoutjes zijn altijd onwijs lastig op te lossen...
 

Sjoerd

Active member
Lennard (link):

Alemaalte (link):
@lennard ok wanneer ga je dat maken?
Ik ben er mee bezig, maar die coderingfoutjes zijn altijd onwijs lastig op te lossen...

Klopt de Base64 dan niet goed ofzo? Of kan de POST string te lang zijn?
confused.gif
 

Lennard

Active member
De base64 klopt gewoon, als ik die decodeer nadat ik hem door rawurldecode heen heb gehaald dan is het gewoon goed, maar in de database komt het zo:

Wat ik dus wou zeggen: Je moet op instellingen klikken > privacy ÛX?
???]È?Ý]]Ê??^?H??XÙ[HÙØÚYY[?ÈÚÜÙ[?
????]Z[ÈÆÆW2çf?æ¶Vâ

edit:
en dit is het als ik het op mn localhost decodeer:
Wat ik dus wou zeggen: Je moet op instellingen klikken > privacy > clear .
*Dat is fout het is*
Extra > recente geschiedenis wissen ... > Details > alles aanvinken > 1 uur veranderen in alles > ok

Kijk dan of het werkt.


cry.gif
 

Sjoerd

Active member
Bij mij werkt het reporten niet meer. De var alerted is weggehaald ofzo, dus nu krijg ik dit in me Developer Tools: [COLOR= red]Uncaught ReferenceError: alerted is not defined[/COLOR]

edit: en hier erger ik me nogal aan. Ik heb alweer 3 posts gespot die wel een moderatie nodighebben..
emo.gif
 

Reins

New member
Als je dan een bericht plaatst, krijg je dat van "Let op; er zijn nieuwe berichten geplaatst"
maar dat is niet nodig als je het zelf plaatst toch?
 

Wiitse

New member
Reinier (link):
Als je dan een bericht plaatst, krijg je dat van "Let op; er zijn nieuwe berichten geplaatst"
maar dat is niet nodig als je het zelf plaatst toch?


Dit merkte ik ook. En dat bericht dat ik was geplaatst was helemaal leeg.
confused.gif
Er stond niks in. Ik bewerkte hem dus en dat werkte wel.
 

Alemaalte

New member
Lennard je gebruikt mijn post als voorbeeld
pompom.gif

*is fier*
Nu nog dat je niet die rode balk krijgt met er zijn nieuwe berichten als het je eigen post is. Daarbij heb je al opgelost dat als je post voor hij de andere nieuw geposte berichten heeft opgehaald, hij ze niet laat zien?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Nog maar eens proberen...

Ik kreeg bij het typen van het woord geëdit ook een leeg bericht.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Je moet geedit met de Snel Reageren functie plaatsen, dan krijg je een leeg bericht.. Met eidtten werkt het gewoon goed.
 

Alemaalte

New member
Ik denk dat het door die puntjes komt.

*edit*

Ik wou
Dat zie ik toch ook, waarom luistert niemand naar mij.
nopompom.gif
posten in dit topic: http://www.one2xs.com/threads/19724
En toen zag ik dat hij niet update of hij gesloten of open is. (wss geen bug maar ik dacht post het hier even.)
 

Lennard

Active member
Nice.
cry.gif


EDIT:
De ajaxfuncties gaan even uit totdat alles weer naar behoren werkt, die lege berichten zijn best irritant.

EDIT:
En het staat weer aan, volgens mij is het nu beter. "geëdit" werkt nu, en dat bericht van pagina 2 werkt ook nog.


Alemaalte (link):
Nu nog dat je niet die rode balk krijgt met er zijn nieuwe berichten als het je eigen post is. Daarbij heb je al opgelost dat als je post voor hij de andere nieuw geposte berichten heeft opgehaald, hij ze niet laat zien?
Lees de beginpost even.
 
Bovenaan