Chat verder intergreren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jenner

Active member
Zou het misschien niet handig zijn om het chat gedeelte wat verder te integreren? Nu moet je speciaal naar een pagina en ik denk dat het een grote drempel kan zijn. En het is ook een stuk makkelijker als je bijvoorbeeld links/rechts in je scherm de laatste berichten ziet van de chat. Weet je meteen hoe het er aan toe is in de chat.
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Kunnen ze beter een nieuwe maken

Overigens is het een goed idee
 

Jenner

Active member
Nielsie (link):
Kunnen ze beter een nieuwe maken

Overigens is het een goed idee


Dat zou dan wel het makkelijkste zijn denk ik
wink.gif
 

Ewan

New member
Maar dan is de website niet goed meer te bekijken op een telefoon aangezien dan alles over elkaar heen staat.
 

Jenner

Active member
Ewan (link):
Maar dan is de website niet goed meer te bekijken op een telefoon aangezien dan alles over elkaar heen staat.


Hmm, zou er niet kunnen worden herkent dat het een mobiel is? Of aan en uit schakelen in intellingen.
 

Ricaaa

New member
Ik vind een chat nog steeds niet zon goed idee. Er komen veel risicos bij kijken (spam, oplichting, et...) plus de staff krijgt opeens meer werk.

Dat niet alleen; het forum zelf (qua activiteit) zou er door kunnen lijden.
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Eigenlijk wordt offtopic topic al als chat gebruikt
emo.gif
 

Wiitse

New member
Ricaaa (link):
Ik vind een chat nog steeds niet zon goed idee. Er komen veel risicos bij kijken (spam, oplichting, et...) plus de staff krijgt opeens meer werk.

Dat niet alleen; het forum zelf (qua activiteit) zou er door kunnen lijden.

Dit slaat dus weer compleet nergens op. Hoezo komt er hierbij meer spam en oplichting? Dat is gewoon een willekeurige opmerking die nergens op slaat. En hoezo krijgt de staff meer werk? De staff heeft nu juist meer werk om ervoor te zorgen dat het forum niet word ondergespamt. En dat het forum eronder lijdt slaat ook nergens op. Die nutteloze spam posts worden minder als de chat meer word gebruikt. Ik snap echt niet waar jij die onzin vandaan haalt.
 

Jordy

New member
Nielsie (link):
Eigenlijk wordt offtopic topic al als chat gebruikt
emo.gif



Daarom, van mij mag die hele chat wel weg...
 

Ricaaa

New member
Wiitse (link):

Ricaaa (link):
Ik vind een chat nog steeds niet zon goed idee. Er komen veel risicos bij kijken (spam, oplichting, et...) plus de staff krijgt opeens meer werk.

Dat niet alleen; het forum zelf (qua activiteit) zou er door kunnen lijden.

Dit slaat dus weer compleet nergens op. Hoezo komt er hierbij meer spam en oplichting? Dat is gewoon een willekeurige opmerking die nergens op slaat. En hoezo krijgt de staff meer werk? De staff heeft nu juist meer werk om ervoor te zorgen dat het forum niet word ondergespamt. En dat het forum eronder lijdt slaat ook nergens op. Die nutteloze spam posts worden minder als de chat meer word gebruikt. Ik snap echt niet waar jij die onzin vandaan haalt.



Zucht...

Denk je nou echt dat de staff moeite heeft met het forum? Ze doen het maar al te graag van wat ik heb gezien, top voor hun! Maar dan komt er een chat bij die de activiteit op het forum weliswaar heel sterk zou verminderen.

Waarom? Mensen zouden opeens kunnen gaan handelen op de chat, mede omdat het sneller is. Er is daar (vanzelfsprekend) niet altijd staff, de staff zelf zou het niet zo makkelijk kunnen controleren als een deal verkeerd gaat in de chat, én er zou geheid een overvloed aan kinderen op de chat komen dus hun site komen adverteren d.m.v. spam. Maar dat begrijp jij vast niet, he?

Op het forum is het veel makkelijker; alles wat je post dat staat er, bewijs materiaal genoeg. Mensen kunnen niet spammen want er is een tijd limiet tussen de posts is, en bij de tijd dat jij het forum gaat onderspammen heb je al een ban te pakken, aangezien de staff best snel en oplettend is.

En Wiitse, de reden dat jij het niet snapt is omdat jij niet nadenkt. Jij dacht zeker; "oh leuk, kan ik met mijn kleine vriendjes praten, joepie!". Maar het feit is; een geintregreerde chat is altijd meer een risico dan een aanwinst bij bedrijven als deze.
 

Jenner

Active member
Ricaaa (link):

Wiitse (link):

Ricaaa (link):
Ik vind een chat nog steeds niet zon goed idee. Er komen veel risicos bij kijken (spam, oplichting, et...) plus de staff krijgt opeens meer werk.

Dat niet alleen; het forum zelf (qua activiteit) zou er door kunnen lijden.

Dit slaat dus weer compleet nergens op. Hoezo komt er hierbij meer spam en oplichting? Dat is gewoon een willekeurige opmerking die nergens op slaat. En hoezo krijgt de staff meer werk? De staff heeft nu juist meer werk om ervoor te zorgen dat het forum niet word ondergespamt. En dat het forum eronder lijdt slaat ook nergens op. Die nutteloze spam posts worden minder als de chat meer word gebruikt. Ik snap echt niet waar jij die onzin vandaan haalt.



Zucht...

Denk je nou echt dat de staff moeite heeft met het forum? Ze doen het maar al te graag van wat ik heb gezien, top voor hun! Maar dan komt er een chat bij die de activiteit op het forum weliswaar heel sterk zou verminderen.

Waarom? Mensen zouden opeens kunnen gaan handelen op de chat, mede omdat het sneller is. Er is daar (vanzelfsprekend) niet altijd staff, de staff zelf zou het niet zo makkelijk kunnen controleren als een deal verkeerd gaat in de chat, én er zou geheid een overvloed aan kinderen op de chat komen dus hun site komen adverteren d.m.v. spam. Maar dat begrijp jij vast niet, he?

Op het forum is het veel makkelijker; alles wat je post dat staat er, bewijs materiaal genoeg. Mensen kunnen niet spammen want er is een tijd limiet tussen de posts is, en bij de tijd dat jij het forum gaat onderspammen heb je al een ban te pakken, aangezien de staff best snel en oplettend is.

En Wiitse, de reden dat jij het niet snapt is omdat jij niet nadenkt. Jij dacht zeker; "oh leuk, kan ik met mijn kleine vriendjes praten, joepie!". Maar het feit is; een geintregreerde chat is altijd meer een risico dan een aanwinst bij bedrijven als deze.



Misschien moet er dan prive chat komen? Dat is goede manier om te onderhandelen en het blijft overzichtelijk bij oplichting. Je gaat niet chatten in een openbare chat als je met onderhandelingen bezig bent.
 

Wiitse

New member
Privéchat is er al. Je klikt op de naam van iemand die in de chat is, en zo start je een privéchat.
emo.gif
 

Jenner

Active member
Wiitse (link):
Privéchat is er al. Je klikt op de naam van iemand die in de chat is, en zo start je een privéchat.
emo.gif



Ja dan kan je toch makkelijk alles onder elkaar zien?
yummie.gif
Ik snap niet helemaal waar Ricaaa dan zon probleem van maakt. Spammen kan je tegengaan en oplichting bij onderhandelingen kun je natrekken.
 

Wiitse

New member
Inderdaad.
Spam in chat = Geen probleem.
Spam op forum = Werk voor moderators.
Handelen in chat = Makkelijk na te gaan door geschiedenis van (privé)chat = Veilig.
Handelen op forum => Handelen via msn, om het te bespreken = Niet te controleren.
Ik snap dus het probleem niet helemaal...
 

Ricaaa

New member
Wiitse (link):
Inderdaad.
Spam in chat = Geen probleem.
Spam op forum = Werk voor moderators.
Handelen in chat = Makkelijk na te gaan door geschiedenis van (privé)chat = Veilig.
Handelen op forum => Handelen via msn, om het te bespreken = Niet te controleren.
Ik snap dus het probleem niet helemaal...


Kids...

Spam in chat = wel een probleem. Het is irritant en het drijft mensen weg.
Spam op het forum = is inderdaad werk voor moderators.
Handelen in chat = niet makkelijk om na te gaan. Denk je nou echt dat de staff zin heeft om hele verhalen te gaan lezen tussen 2 kinderen die het maar niet eens kunnen worden? Ik denk het niet.
Handelen op het forum = veilig en simpel. Als men het via MSN doet dan is dat hun probleem, One2xs is daar niet verantwoordelijk voor en raadt het waarschijnlijk ook niet aan. Vandaar dat je Trade Place hebt.
 

Jenner

Active member
Ricaaa (link):

Wiitse (link):
Inderdaad.
Spam in chat = Geen probleem.
Spam op forum = Werk voor moderators.
Handelen in chat = Makkelijk na te gaan door geschiedenis van (privé)chat = Veilig.
Handelen op forum => Handelen via msn, om het te bespreken = Niet te controleren.
Ik snap dus het probleem niet helemaal...


Kids...

Spam in chat = wel een probleem. Het is irritant en het drijft mensen weg.
Spam op het forum = is inderdaad werk voor moderators.
Handelen in chat = niet makkelijk om na te gaan. Denk je nou echt dat de staff zin heeft om hele verhalen te gaan lezen tussen 2 kinderen die het maar niet eens kunnen worden? Ik denk het niet.
Handelen op het forum = veilig en simpel. Als men het via MSN doet dan is dat hun probleem, One2xs is daar niet verantwoordelijk voor en raadt het waarschijnlijk ook niet aan. Vandaar dat je Trade Place hebt.



Haha, waarom noem je ons kids
emo.gif
Omdat wij er niks van begrijpen van jouw punt? Nee idd dat begrijpen we niet. Misschien ben ik te erg een optimist, maar dit is wel erg pessimistisch.

Je kunt op het forum net zo goed spammen. Ik ben nu wat meer ingegaan op prive gesprekken en als iemand je dan spamt dan flikker je hem er toch lekker uit? Ten tweede je moet niet onderhandelen via het forum. Ik doe het op dit moment via PB. Niet iedereen hoeft te lezen wat wij te zeggen hebben tegen elkaar.
 

Wiitse

New member
Spam op forum drijft geen mensen weg? Alsjeblieft... Word eens volwassen. Ik stop nu maar met deze discussie, want je bent toch te koppig om anderen gelijk te geven.
 

Ricaaa

New member
Wiitse (link):
Spam op forum drijft geen mensen weg? Alsjeblieft... Word eens volwassen. Ik stop nu maar met deze discussie, want je bent toch te koppig om anderen gelijk te geven.


Jij zult nooit gelijk krijgen op een mening dat ik heb geuit. Ik uit mijn mening hier over het onderwerp, jij was helaas zo triest genoeg om die mening te bashen. Nergens voor nodig, maar jij bent wel de gene die dit begon.

Feit is; een chatbox is voor bedrijven geen goed idee. Noem één succesvol bedrijf dat een chatbox heeft. En dan kun je wel zeggen dat het bedrijven zijn, maar dat is One2xs ook. Daarom zeg ik wederom: een chatbox is meer een risico dan een aanwinst. Heel simpel.

En om antwoord te geven op je vraag; nee. Spam op dit forum drijft mensen nauwelijks weg vanwege het feit dat een moderator het al heel snel weg haalt. Op een chat gaat dat moeilijk.

Edit: je kunt wel blijven huilen vanwege mijn mening, maar het blijft een feit dat een chatbox het nooit goed zal doen voor een bedrijf. Dit is een feit (voor die gene die niet weten wat een feit is; google).
 

Jenner

Active member
Ricaaa (link):

Wiitse (link):
Spam op forum drijft geen mensen weg? Alsjeblieft... Word eens volwassen. Ik stop nu maar met deze discussie, want je bent toch te koppig om anderen gelijk te geven.


Jij zult nooit gelijk krijgen op een mening dat ik heb geuit. Ik uit mijn mening hier over het onderwerp, jij was helaas zo triest genoeg om die mening te bashen. Nergens voor nodig, maar jij bent wel de gene die dit begon.

Feit is; een chatbox is voor bedrijven geen goed idee. Noem één succesvol bedrijf dat een chatbox heeft. En dan kun je wel zeggen dat het bedrijven zijn, maar dat is One2xs ook. Daarom zeg ik wederom: een chatbox is meer een risico dan een aanwinst. Heel simpel.

En om antwoord te geven op je vraag; nee. Spam op dit forum drijft mensen nauwelijks weg vanwege het feit dat een moderator het al heel snel weg haalt. Op een chat gaat dat moeilijk.


Jochie, (Als jij ons kids gaat noemen
emo.gif
) Hyves en Facebook zijn toch ook bedrijven? Je spreekt jezelf een beetje tegen. Het gaat er puur om in welke genre je website zit. Dit is een community en zoals het woord al zegt communiceer je met elkaar en daar is chatten een goed voorbeeld van.

PS: Je gebruikt het woord feiten verkeerd, want het is nooit aangetoond dat het verkeerd is voor een bedrijf. Chatten met support mensen is wel goed voor een bedrijf. (Dus het is nogal verkeerd om te zeggen dat het voor geen enkel bedrijf goed is om een chat te hebben)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan