Chat verder intergreren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ricaaa

New member
Jenner (link):

Ricaaa (link):

Wiitse (link):
Spam op forum drijft geen mensen weg? Alsjeblieft... Word eens volwassen. Ik stop nu maar met deze discussie, want je bent toch te koppig om anderen gelijk te geven.


Jij zult nooit gelijk krijgen op een mening dat ik heb geuit. Ik uit mijn mening hier over het onderwerp, jij was helaas zo triest genoeg om die mening te bashen. Nergens voor nodig, maar jij bent wel de gene die dit begon.

Feit is; een chatbox is voor bedrijven geen goed idee. Noem één succesvol bedrijf dat een chatbox heeft. En dan kun je wel zeggen dat het bedrijven zijn, maar dat is One2xs ook. Daarom zeg ik wederom: een chatbox is meer een risico dan een aanwinst. Heel simpel.

En om antwoord te geven op je vraag; nee. Spam op dit forum drijft mensen nauwelijks weg vanwege het feit dat een moderator het al heel snel weg haalt. Op een chat gaat dat moeilijk.


Jochie, (Als jij ons kids gaat noemen
emo.gif
) Hyves en Facebook zijn toch ook bedrijven? Je spreekt jezelf een beetje tegen. Het gaat er puur om in welke genre je website zit. Dit is een community en zoals het woord al zegt communiceer je met elkaar en daar is chatten een goed voorbeeld van.

PS: Je gebruikt het woord feiten verkeerd, want het is nooit aangetoond dat het verkeerd is voor een bedrijf. Chatten met support mensen is wel goed voor een bedrijf. (Dus het is nogal verkeerd om te zeggen dat het voor geen enkel bedrijf goed is om een chat te hebben)



Eigenlijk is het wel degelijk aangetoond dat het slecht is voor bedrijven. Het grootste puntje dat werd aangekaart was dat (oud) klaten op de chat kwamen om het bedrijf zwart te maken.

Overigens kun je Hyves en Facebook niet vergelijken met een hostingbedrijf. Hyves en Facebook zijn gericht op communicatie, One2xs niet. One2xs is gericht op het verlenen van goederen (webhosting, domeinen, vpsen, etc...)
 

Jenner

Active member
Ricaaa (link):

Jenner (link):

Ricaaa (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Wiitse (link):
Spam op forum drijft geen mensen weg? Alsjeblieft... Word eens volwassen. Ik stop nu maar met deze discussie, want je bent toch te koppig om anderen gelijk te geven.






Jij zult nooit gelijk krijgen op een mening dat ik heb geuit. Ik uit mijn mening hier over het onderwerp, jij was helaas zo triest genoeg om die mening te bashen. Nergens voor nodig, maar jij bent wel de gene die dit begon.

Feit is; een chatbox is voor bedrijven geen goed idee. Noem één succesvol bedrijf dat een chatbox heeft. En dan kun je wel zeggen dat het bedrijven zijn, maar dat is One2xs ook. Daarom zeg ik wederom: een chatbox is meer een risico dan een aanwinst. Heel simpel.

En om antwoord te geven op je vraag; nee. Spam op dit forum drijft mensen nauwelijks weg vanwege het feit dat een moderator het al heel snel weg haalt. Op een chat gaat dat moeilijk.


Jochie, (Als jij ons kids gaat noemen
emo.gif
) Hyves en Facebook zijn toch ook bedrijven? Je spreekt jezelf een beetje tegen. Het gaat er puur om in welke genre je website zit. Dit is een community en zoals het woord al zegt communiceer je met elkaar en daar is chatten een goed voorbeeld van.

PS: Je gebruikt het woord feiten verkeerd, want het is nooit aangetoond dat het verkeerd is voor een bedrijf. Chatten met support mensen is wel goed voor een bedrijf. (Dus het is nogal verkeerd om te zeggen dat het voor geen enkel bedrijf goed is om een chat te hebben)



Eigenlijk is het wel degelijk aangetoond dat het slecht is voor bedrijven. Het grootste puntje dat werd aangekaart was dat (oud) klaten op de chat kwamen om het bedrijf zwart te maken.

Overigens kun je Hyves en Facebook niet vergelijken met een hostingbedrijf. Hyves en Facebook zijn gericht op communicatie, One2xs niet. One2xs is gericht op het verlenen van goederen (webhosting, domeinen, vpsen, etc...)



Hier kunnen alleen ingelogde leden komen dus oud leden komen hier niet en uiteindelijk is dit niet alleen een hostingbedrijf. Het is veel meer dan dat. Het is een plaats om mensen te leren kennen die dezelfde passie delen en met mensen kunt praten over deze dingen. Idd, een normaal hostingbedrijf moet niet aan een chat beginnen. (Behalve een support chat zoals bij Versio) Maar ik vind eerder one2xs een community dan een hostingbedrijf.
 
G

Guest

Guest
Jenner (link):

Ricaaa (link):

Jenner (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Ricaaa (link):

Wiitse (link):
Spam op forum drijft geen mensen weg? Alsjeblieft... Word eens volwassen. Ik stop nu maar met deze discussie, want je bent toch te koppig om anderen gelijk te geven.


Jij zult nooit gelijk krijgen op een mening dat ik heb geuit. Ik uit mijn mening hier over het onderwerp, jij was helaas zo triest genoeg om die mening te bashen. Nergens voor nodig, maar jij bent wel de gene die dit begon.

Feit is; een chatbox is voor bedrijven geen goed idee. Noem één succesvol bedrijf dat een chatbox heeft. En dan kun je wel zeggen dat het bedrijven zijn, maar dat is One2xs ook. Daarom zeg ik wederom: een chatbox is meer een risico dan een aanwinst. Heel simpel.

En om antwoord te geven op je vraag; nee. Spam op dit forum drijft mensen nauwelijks weg vanwege het feit dat een moderator het al heel snel weg haalt. Op een chat gaat dat moeilijk.






Jochie, (Als jij ons kids gaat noemen
emo.gif
) Hyves en Facebook zijn toch ook bedrijven? Je spreekt jezelf een beetje tegen. Het gaat er puur om in welke genre je website zit. Dit is een community en zoals het woord al zegt communiceer je met elkaar en daar is chatten een goed voorbeeld van.

PS: Je gebruikt het woord feiten verkeerd, want het is nooit aangetoond dat het verkeerd is voor een bedrijf. Chatten met support mensen is wel goed voor een bedrijf. (Dus het is nogal verkeerd om te zeggen dat het voor geen enkel bedrijf goed is om een chat te hebben)



Eigenlijk is het wel degelijk aangetoond dat het slecht is voor bedrijven. Het grootste puntje dat werd aangekaart was dat (oud) klaten op de chat kwamen om het bedrijf zwart te maken.

Overigens kun je Hyves en Facebook niet vergelijken met een hostingbedrijf. Hyves en Facebook zijn gericht op communicatie, One2xs niet. One2xs is gericht op het verlenen van goederen (webhosting, domeinen, vpsen, etc...)



Hier kunnen alleen ingelogde leden komen dus oud leden komen hier niet en uiteindelijk is dit niet alleen een hostingbedrijf. Het is veel meer dan dat. Het is een plaats om mensen te leren kennen die dezelfde passie delen en met mensen kunt praten over deze dingen. Idd, een normaal hostingbedrijf moet niet aan een chat beginnen. (Behalve een support chat zoals bij Versio) Maar ik vind eerder one2xs een community dan een hostingbedrijf.



Daarmee sluit ik me ook volledig bij aan. Echter is de chat gewoon een leuke extra voor het forum. Een aanwinst is het, tegelijkertijd is het ook onhandig; al snap ik het standpunt van Rica helemaal niet... als je gaat handelen in de chat is dat volledig op eigen risico en dat lijkt mij ook het meest logische.

Echter zie ik One2xs niet als een bedrijf; wanneer je een KVK hebt ben je officieel een bedrijf. Al denk ik dat Rica dit volkomen verkeerd ziet in de ogen van One2xs. One2xs is een community en tegelijkertijd een hosting aanbieder en ik denk dat je beiden niet mag onderscheiden. Ik vind ook dat Rica zich op dit forum tè professioneel gedraagt vergeleken met de leeftijdsverschillen hier.
 

Jenner

Active member
Bash (link):

Jenner (link):

Ricaaa (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Jenner (link):

Ricaaa (link):

Wiitse (link):
Spam op forum drijft geen mensen weg? Alsjeblieft... Word eens volwassen. Ik stop nu maar met deze discussie, want je bent toch te koppig om anderen gelijk te geven.


Jij zult nooit gelijk krijgen op een mening dat ik heb geuit. Ik uit mijn mening hier over het onderwerp, jij was helaas zo triest genoeg om die mening te bashen. Nergens voor nodig, maar jij bent wel de gene die dit begon.

Feit is; een chatbox is voor bedrijven geen goed idee. Noem één succesvol bedrijf dat een chatbox heeft. En dan kun je wel zeggen dat het bedrijven zijn, maar dat is One2xs ook. Daarom zeg ik wederom: een chatbox is meer een risico dan een aanwinst. Heel simpel.

En om antwoord te geven op je vraag; nee. Spam op dit forum drijft mensen nauwelijks weg vanwege het feit dat een moderator het al heel snel weg haalt. Op een chat gaat dat moeilijk.


Jochie, (Als jij ons kids gaat noemen
emo.gif
) Hyves en Facebook zijn toch ook bedrijven? Je spreekt jezelf een beetje tegen. Het gaat er puur om in welke genre je website zit. Dit is een community en zoals het woord al zegt communiceer je met elkaar en daar is chatten een goed voorbeeld van.

PS: Je gebruikt het woord feiten verkeerd, want het is nooit aangetoond dat het verkeerd is voor een bedrijf. Chatten met support mensen is wel goed voor een bedrijf. (Dus het is nogal verkeerd om te zeggen dat het voor geen enkel bedrijf goed is om een chat te hebben)







Eigenlijk is het wel degelijk aangetoond dat het slecht is voor bedrijven. Het grootste puntje dat werd aangekaart was dat (oud) klaten op de chat kwamen om het bedrijf zwart te maken.

Overigens kun je Hyves en Facebook niet vergelijken met een hostingbedrijf. Hyves en Facebook zijn gericht op communicatie, One2xs niet. One2xs is gericht op het verlenen van goederen (webhosting, domeinen, vpsen, etc...)



Hier kunnen alleen ingelogde leden komen dus oud leden komen hier niet en uiteindelijk is dit niet alleen een hostingbedrijf. Het is veel meer dan dat. Het is een plaats om mensen te leren kennen die dezelfde passie delen en met mensen kunt praten over deze dingen. Idd, een normaal hostingbedrijf moet niet aan een chat beginnen. (Behalve een support chat zoals bij Versio) Maar ik vind eerder one2xs een community dan een hostingbedrijf.



Daarmee sluit ik me ook volledig bij aan. Echter is de chat gewoon een leuke extra voor het forum. Een aanwinst is het, tegelijkertijd is het ook onhandig; al snap ik het standpunt van Rica helemaal niet... als je gaat handelen in de chat is dat volledig op eigen risico en dat lijkt mij ook het meest logische.

Echter zie ik One2xs niet als een bedrijf; wanneer je een KVK hebt ben je officieel een bedrijf. Al denk ik dat Rica dit volkomen verkeerd ziet in de ogen van One2xs. One2xs is een community en tegelijkertijd een hosting aanbieder en ik denk dat je beiden niet mag onderscheiden. Ik vind ook dat Rica zich op dit forum tè professioneel gedraagt vergeleken met de leeftijdsverschillen hier.



Ik ben het redelijk met je eens. Het enige is: Normaal rond ik het handelen af via PB en dat zou dan nu vervangen kunnen worden door chat dmv prive gesprek. Deze zijn naar mijn idee net zo makkelijk na te checken als PBs. Valt nog wel mee hoe professioneel Ricaaa zich gedraagt vind ik. (Ga er verder niet een hele onderbouwing bij doen, want dat gaat ie niet leuk vinden)
 

Ricaaa

New member
Het komt hier op neer; ik gedraag me absoluut niet professioneel, en ik zou het absoluut niet leuk vinden as mensen mij voor een pro aan zien. Ik ben een dood gewone vent die zijn mening hier deelt. Overgins kan dat niet, mensen zien meningen (die tevens goed zijn onderbouwd met goede argumenten) als een bedreiging, of misschien zelfs als een belediging.

Begrijp het nou eens; ik uit mijn mening op mijn manier, net als de rest. Ik vind een chat niet kunnen voor een hosting bedrijf, punt uit. Dat is mijn mening. Ik zeg niet dat One2xs het niet mag hebben, absoluut niet.

Ik begrijp dat voor sommige mensen One2xs iets meer is dan alleen een bedrijf, heel begrijpelijk. Maar dat veranderd niet het feit dat One2xs (voor zo ver ik weet) wel degelijk een bedrijf is. Een studentje besloot op een dag iets te maken, iets dat nu gewoon populair is. Kudos voor hem/haar.

Dus nogmaals; het is mijn mening gewoon. Ik ben absoluut geen pro, ik maak fouten (zowel in standpunt als in spelling) en dat moeten mensen hier gewoon respecteren. Ik respecteer julie mening ook gewoon, dus verwacht ik wel een beetje respect terug.
 

Jenner

Active member
@Ricaaa
Het is meer de manier hoe je het brengt. Ons uitmaken voor kids en kinderen dan vraag je naar mijn mening toch om een discussie. Ik weet niet hoe oud je bent en dat hoef ik ook helemaal niet te weten, maar als iemand normaal een discussie wil aangaan en hem uitmaken voor kind dan vind ik dat ik toch niet helemaal serieus genomen wordt.

Ik ben iemand die als ik van mijn mening overtuigd ben de persoon die er tegen is over te halen door al mijn argumenten uit de kast te halen. (Misschien komt dat wel door Filosofie op school
emo.gif
) En eigenlijk hou ik van dit soort discussies.
hypocrite.gif


Btw: Dit gaat compleet van het onderwerp af
emo.gif
 

Ricaaa

New member
Jenner (link):
@Ricaaa
Het is meer de manier hoe je het brengt. Ons uitmaken voor kids en kinderen dan vraag je naar mijn mening toch om een discussie. Ik weet niet hoe oud je bent en dat hoef ik ook helemaal niet te weten, maar als iemand normaal een discussie wil aangaan en hem uitmaken voor kind dan vind ik dat ik toch niet helemaal serieus genomen wordt.

Ik ben iemand die als ik van mijn mening overtuigd ben de persoon die er tegen is over te halen door al mijn argumenten uit de kast te halen. (Misschien komt dat wel door Filosofie op school
emo.gif
) En eigenlijk hou ik van dit soort discussies.
hypocrite.gif


Btw: Dit gaat compleet van het onderwerp af
emo.gif



Allereerst heb ik jou voor niks uitgemaakt. Het ging om Wiitse en zijn kinderachtige opmerkingen. Alle (persoonlijke) opmerkingen kun je me mij voor PMen.

Overigens raad ik aan dat de laatste paar berichten worden verwijderd om zo het topic schoon te houden, want dit gaat inderdaad nergens meer heen.

OT vanaf nu aub! Mocht je vragen hebben over mijn mening dan kun je die stellen via PM.
 

Wiitse

New member
Ik heb gezegd dat ik nu op zou houden met deze discussie, maar ik wil toch nog even iets kwijt.
1: Je moet eens ophouden met in elke post over het bedrijf one2xs te praten, want one2xs is geen bedrijf. Lennard heeft geen kvk nummer voor one2xs, dus het mag geen bedrijf genoemd worden.
2: Wie is hier nou kinderachtig, en wie voelt zich nou zo snel aangevallen? Volgens mij ben jij dat.
3: Je doet wel degelijk alsof je pro bent, maar wees maar niet bang. Ik en vele anderen vinden niet dat je pro bent hoor. In tegendeel zelfs. Is dat even een geruststelling hè?
 

Lennard

Active member
Jullie punten zijn wel duidelijk, ik zal het eens bespreken met de rest van de crew en dan zien we wel wat we ermee doen.
smile.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan