DDoS naar webserver 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Habbostrand

New member
Sdejong (link):

Habbostrand (link):

Sdejong (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Sevvlor (link):

Sigyrik (link):

Sevvlor (link):

Sigyrik (link):

Sevvlor (link):
Een webserver 2 dagen onder de tang houden?ik vind het wel heel knap :. Vooral als je het in je eentje doet


Botnet hea



Dat kan, maar ik zie hier alleen maar berichten over een persoon
emo.gif




Je weet wat botnet is?
kijk anders even op Wikipedia



ik weet wat een bot net is, en nogsteeds lees ik mensen die zeggen dat ZIJ ZELF achter de DDoS zitten. Ook denk ik dat 10 jarige niet in het bezit zijn van een botnet
emo.gif


IIG heb ik een andere host
xd.png








Botnets huur je over het algemeen
hypocrite.gif
.

Is er al een indicatie wanneer de server weer online zal zijn? Is de aanval al gestopt?



Botnets hoef je niet alleen te huren.. Ze kunnen ook binnendringen in je computer als soort malware, en die verspreiden over de computers (ook bijv. in thuis netwerken). De maker van deze botnet kan met simpele commandos alle computers aansturen om bijv. dit soort aanvallen uit te voeren.

Jij bent dus een soort bot en merkt er nauwelijks iets van. Soms kun je het wel merken, als bijvoorbeeld je computer langzaam werkt als eerst, programmas traag opstarten of als je merkt dat je computer instellingen zijn veranderd.



Ik doelde meer op het scenario waarbij je als kwaadwillende een website wil neerhalen en daarvoor een (illegaal) botnetwerk huurt omdat je deze meestal zelf niet bezit.



Als je het zo stelt, dan ja
yummie.gif
! Ik snap niet dat iemand geld uitgeeft om een (web)server of site neer te halen lol
 

Lennard

Active member
Wouterr (link):
Was het nog gelukt om alles onder CloudFlare te zetten? Volgens mij niet x)
one2xs.com (waar je nu naar kijkt dus) draait onder CloudFlare en dat werkt. De webservers kan ik natuurlijk niet op CloudFlare zetten, dat moeten de users zelf doen omdat je dat per domeinnaam in moet stellen.


Freestyle (link):
Lennard: maken jullie al gebruik van ipv6 addressen?
Want ik hoorde dat je in sommige gevallen de herkomst van de Ddos sneller kan achter halen. En dat je er betere stappen tegen kan nemen. Door bepaalde websites aftesluiten (en niet de hele server)
Klopt helemaal! We gebruiken al IPv6 adressen (ik weet niet of we die ook op webserver 1 al gebruiken), maar het gros van de internetproviders ondersteunt dat nog niet, dus IPv4 moet nog bereikbaar blijven, en daarmee blijf je dus kwetsbaar voor dergelijke aanvallen.


Sdejong (link):
Is er al een indicatie wanneer de server weer online zal zijn? Is de aanval al gestopt?
We zijn bezig de server weer online te krijgen. Wanneer dat is dat kan ik helaas niet beloven.
 

Edward

New member
Beste Bjarno en Rik de Pau, Ik heb mijn lesje nu wel geleerd, Ik had niet moeten Dossen Rik Het spijt me
wink.gif
Vrede?
xd.png
Op de kinderachtige manier,

--Groetjes -- Edward--

PS: Ben gestopt met al dat Doss gedoel Heb program verwijderd
smile.gif
Ik werd gehackt, Maar dat is nu over, Het spijt me nogmaals...
 

Janm

Active member
Edward (link):
Beste Bjarno en Rik de Pau, Ik heb mijn lesje nu wel geleerd, Ik had niet moeten Dossen Rik Het spijt me
wink.gif
Vrede?
xd.png
Op de kinderachtige manier,

--Groetjes -- Edward--

PS: Ben gestopt met al dat Doss gedoel Heb program verwijderd
smile.gif
Ik werd gehackt, Maar dat is nu over, Het spijt me nogmaals...


Haha grappenmaker, je bent strafbaar.
 

Bjarnootjuh

New member
Janm (link):

Edward (link):
Beste Bjarno en Rik de Pau, Ik heb mijn lesje nu wel geleerd, Ik had niet moeten Dossen Rik Het spijt me
wink.gif
Vrede?
xd.png
Op de kinderachtige manier,

--Groetjes -- Edward--

PS: Ben gestopt met al dat Doss gedoel Heb program verwijderd
smile.gif
Ik werd gehackt, Maar dat is nu over, Het spijt me nogmaals...


Haha grappenmaker, je bent strafbaar.



En een beetje erg, en leuk dat je het nu zelf zegt, al word er aangifte gedaan, hebben we dit als bewijs, dan ligt er een boete van duizende euros op je mat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan