De W van one2xs!

Riick

New member
20.000 gok ik.
smile.gif
 

Antonn

New member
Lennard (link):
Oh, nog even voor de duidelijkheid: met aantal mensen op de dam bedoel ik de mensen die op het evenement afkomen, dus dat kan in heel Amsterdam zijn:


Quote:
Het gaat om het aantal mensen die op de dag in Amsterdam afkomen (als de NOS een andere definitie hanteert dan geldt die).


Naar koninginnedag vorig jaar kwamen er 700.000 mensen.




Rogier (link):

Quote:
Kunnen toeschouwers aanwezig zijn op de Dam?
Het is mogelijk om aanwezig te zijn, maar de ruimte is beperkt. De Dam biedt plaats aan maximaal 20.000 mensen en zal naar alle waarschijnlijkheid snel vol zijn.
Voor de mensen die de plechtigheid goed willen zien, wordt geadviseerd om de ceremonie via de televisie te volgen.


http://www.nu.nl/troonswisseling/3398489/praktische-informatie-30-april-in-amsterdam.html

Dus ik zet in op 23.000




Azdinnn (link):
29.500
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Rogier (link):

Quote:
Kunnen toeschouwers aanwezig zijn op de Dam?
Het is mogelijk om aanwezig te zijn, maar de ruimte is beperkt. De Dam biedt plaats aan maximaal 20.000 mensen en zal naar alle waarschijnlijkheid snel vol zijn.
Voor de mensen die de plechtigheid goed willen zien, wordt geadviseerd om de ceremonie via de televisie te volgen.


http://www.nu.nl/troonswisseling/3398489/praktische-informatie-30-april-in-amsterdam.html

Dus ik zet in op 23.000




Robindesign (link):
Op de Dam zijn er 20500 mensen. Want er kunnen er niet meer komen.


Lezen blijft moeilijk:


Lennard (link):
Oh, nog even voor de duidelijkheid: met aantal mensen op de dam bedoel ik de mensen die op het evenement afkomen, dus dat kan in heel Amsterdam zijn:


Quote:
Het gaat om het aantal mensen die op de dag in Amsterdam afkomen (als de NOS een andere definitie hanteert dan geldt die).


Naar koninginnedag vorig jaar kwamen er 700.000 mensen.





MAar ik ga voor 876.543
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Robinjoo (link):
waarom geen korting voor vpss


Omdat dat niet bij de actie hoort. Simpel.
Het is ook nooit genoeg hè..
nooo.gif
 
Bovenaan