Downtime goedmakertje

Ruben

New member
Jullie hebben het vast wel gemerkt, er waren wat probleempjes met de ledenserver. Hij heeft er wat tijden uit gelegen enzo. Niet heel fijn dus, en dat vonden wij ook niet fijn. Want gaan immers volgens het principe: is de klant blij, dan zijn wij blij. We hebben hem even lopen stressen met de downtime, maar nu is dan eindelijk de nieuwe server er die (als het goed is) geen kuren meer moet vertonen.

We willen ten eerste onze excuses aanbieden voor de overlast die we veroorzaakt hebben door de downtime, maar we snappen natuurlijk ook wel dat niet iedereen hiermee akkoord gaat. We hebben dus besloten om iedereen met een host besteld voor het punt van plaatsen van dit topic 7 dagen extra te geven.
Misschien had het oplettende lid het al gemerkt, de verloopdatum van het pakket is met 7 dagen opgeschoven. We hopen hiermee iedereen weer gunstig te stemmen, en natuurlijk hopen we dat het nooit meer gebeurt.

Met de groeten van jullie geliefde beheerders,
Lennard en Ruben
 

Nicopara

Active member
Alweer een bewijs dat One2xs gewoon de beste service en support geeft
smile.gif
 

August

Test
Matthias:
Ik vind dat one2xs een van de beste sites is die ik ken met zon goede support
smile.gif



Wie vind dat niet? Dat is namelijk zo
smile.gif


Trouwens, de server is weer sloom?
 

Marjolein

Miss Marjolein
oehhh, 7 dagen extra voor 1 dag downtime...niet gek
wink.gif

Maar prima oplossing, hier is iedereen denk ik wel tevreden over
smile.gif
 

Sebas

Active member
Marjolein:
oehhh, 7 dagen extra voor 1 dag downtime...niet gek
wink.gif

Maar prima oplossing, hier is iedereen denk ik wel tevreden over
smile.gif



mee eens
 

Luukvdo

New member
Marjolein:
oehhh, 7 dagen extra voor 1 dag downtime...niet gek
wink.gif

Maar prima oplossing, hier is iedereen denk ik wel tevreden over
smile.gif

Zeker een goede oplosing!

Lang leve one2xs
pompom.gif
 

Devon

New member
Niet gemerkt dat me site off was, maar goed.
Ik heb nog steeds geen spijt dat ik bij one2xs puntjes spaar.
wink.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik had opzich niet heel erg last van downtime, maar 7 extra dagen is altijd leuk :]
 

Lennard

Active member
Op welk gebied zijn we niet klantvriendelijk dan?
Op mails en tickets reageren we binnen notime, elke klacht die we krijgen behandelen we zo dat de gebruiker uiteindelijk toch nog tevreden is (bijvoorbeeld bij een afgekeurde klik op een doe advertentie terwijl die goed uitgevoerd was), en nu proberen we de geleden schade goed te maken met 7 dagen extra hosting.
 
Bovenaan