Downtime goedmakertje

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Idd, het was niet dat lennard wou dat de server het niet deed hoor, one2xs heeft er gewoon even een slechte periode op na gehouden..
 

Luukvdo

New member
Rik:
Idd, het was niet dat lennard wou dat de server het niet deed hoor, one2xs heeft er gewoon even een slechte periode op na gehouden..
Inderdaad, dat kan bijna iedere site overkomen. In dit geval was het zo dat de server gewoon overbelast was, waar de beheerders (Lennard en Ruben) weinig aan konden doen omdat zij de server niet beheren
 

Jesse

New member
Ja heb ik weer 1 week langer voor mijn hosting ( voor de punten xD )
Doe dat ook bij domeinen maar
smile.gif
.

( oeps sorry lennard draai weer door
yummie.gif
)
 

Hsware

New member
Nicopara:
Alweer een bewijs dat One2xs gewoon de beste service en support geeft
smile.gif


Helemaal mee eens!
worshippy.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Nathan:
Zulke acties zijn wel leuk maar jullie moeten echt klantvriendelijker worden vind ik.
Ik snap niet veel van deze opmerking, volgens mij is one2xs zeer klantvriendelijk. Hopelijk ben je bereid om toe te lichten waarom ze niet klantvriendelijk zijn, zodat het tegendeel bewezen kan worden
smile.gif
 

Ruben

New member
Marjolein:

Nathan:
Zulke acties zijn wel leuk maar jullie moeten echt klantvriendelijker worden vind ik.
Ik snap niet veel van deze opmerking, volgens mij is one2xs zeer klantvriendelijk. Hopelijk ben je bereid om toe te lichten waarom ze niet klantvriendelijk zijn, zodat het tegendeel bewezen kan worden
smile.gif



Dat heb ik precies hetzelfde, ik snap hem niet. Ik denk omdat hij een warn heeft gekregen waarvan hij denkt dat het niet terecht is, maar ik hoor graag zijn kant van het verhaal.
 

Sebas

Active member
Ruben:

Marjolein:

Nathan:
Zulke acties zijn wel leuk maar jullie moeten echt klantvriendelijker worden vind ik.
Ik snap niet veel van deze opmerking, volgens mij is one2xs zeer klantvriendelijk. Hopelijk ben je bereid om toe te lichten waarom ze niet klantvriendelijk zijn, zodat het tegendeel bewezen kan worden
smile.gif



Dat heb ik precies hetzelfde, ik snap hem niet. Ik denk omdat hij een warn heeft gekregen waarvan hij denkt dat het niet terecht is, maar ik hoor graag zijn kant van het verhaal.



Volgends mij is het niet alleen jullie maar is het meer de leden van one2xs.
 

Shahiem

Active member
Yeah 7 dagen extra!

Vroeger kon ik nooit een domein kopen en nu vliegt het gewoon naar binnen xD
 

Cruwdy

New member
Habla:
Ik zit hier al heel lang op en ik heb nog steeds geen host

Dat is dan je eigen schuld
wink.gif

je krijgt namelijk geen punten door erop te zitten
 
Bovenaan