Een nieuw begin voor one2xs

Lennard

Active member
Beste klanten en leden van one2xs,

Omdat ik niet meer de tijd en aandacht in one2xs kan stoppen die het verdient, neemt Danny van DanTeck.nl het stokje over. One2xs zal voortaan onder zijn bewind doorgaan, ik neem afscheid van one2xs. Danny heeft een prachtig ICT bedrijf en de overname door hem brengt diverse voordelen met zich mee. Zo is er telefonische ondersteuning, wat er tot op heden niet was, en kun je bij DanTeck terecht voor een breder portfolio aan online diensten, zoals een Online Werkplek en Hosted Exchange. De servers beschikken ook over goede specificaties. Voor de technici onder jullie: ze zijn recent geüpgrade naar NVMe PCI-SSD schijven waarmee 1900 MB/s behaald kan worden. Voor de niet-technici: de servers zijn heerlijk snel.

Wat verandert er?
De producten blijven uiteraard door lopen. Als je bijvoorbeeld een product hebt dat op 18 oktober 2021 verloopt, dan blijft die verloopdatum gewoon in stand en kun je uiteraard ook gewoon de producten weer verlengen.
De Minecraft-tak wordt afgestoten, dus het is niet langer mogelijk Minecraft-servers te bestellen. De bestelde VPS’en blijven op hun huidige plek (bij Liteserver) draaien; nieuwe VPS’en worden door DanTeck gehost.
Eventueel aanwezig tegoed blijft ook bewaard.

Om privacyredenen zijn alle privéberichten tussen leden onderling ouder dan één jaar verwijderd.

Na verloop van tijd worden alle webhosts en resellers overgezet naar de servers van DanTeck. Daarover krijgen de klanten persoonlijk bericht.

Ik heb er het volste vertrouwen in dat deze verandering one2xs ten goede zal komen. Danny wens ik heel veel succes met het voortzetten van one2xs.
smile.gif


Enorm veel dank ook aan de drie moderators die samen met mij het forum in toom hielden: Luuk, Rik en Sjoerd. Zij zijn vanaf heden geen moderator meer. Ik heb hier nog de rang van moderator om te ondersteunen bij de overname, maar ik heb officieel geen functie meer. Wel heb ik aangeboden het forum in de gaten te willen blijven houden, dus dat zal voorlopig mijn rol zijn.
Veel dank ook aan degenen die de afgelopen jaren hebben geholpen om one2xs op te bouwen. En natuurlijk heel hartelijk dank aan alle klanten voor het vertrouwen in one2xs de afgelopen 9,5 jaar.

Eventuele vragen en opmerkingen kunnen hier in het topic gedaan worden. Privévragen kunnen in een ticket worden geplaatst.

Hartelijke groet,
Lennard
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Toch wel ff wennen hoor, geen moderator meer zijn. Ik was denk ik naast @Lennard het langst werkende staff-lid bij one2xs
redface.gif
 

Dylan

<script>
Krijg ik hierom een error 500 als ik mijn bestelling wil bevestigen? Ik heb een domeinnaam wat over 2 dagen verloopt en die wil ik graag verlengen!!

@Lennard
 

Stef

stonks
Goede beslissing Lennard. Ik hoop dat dit ten goede komt van One2xs
heart.gif

We gaan toch nog wel een keer met zijn allen meeten hoop ik
biggrin.gif
biggrin.gif
 

Lennard

Active member
Dylan (link):
Krijg ik hierom een error 500 als ik mijn bestelling wil bevestigen? Ik heb een domeinnaam wat over 2 dagen verloopt en die wil ik graag verlengen!!

@Lennard
Ga ik nu naar kijken, komt in orde.
 

Dylan

<script>
Lennard (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Dylan (link):
Krijg ik hierom een error 500 als ik mijn bestelling wil bevestigen? Ik heb een domeinnaam wat over 2 dagen verloopt en die wil ik graag verlengen!!

@Lennard




Ga ik nu naar kijken, komt in orde.



Top, ik had ook al contact opgenomen met Danny. Blijft het forum wel bestaan?

--edit Ja dus.
 

Robindh

Active member
Ik heb een mail ontvangen van MijnInternetOplossing moet ik daar nog iets mee doen, want in principe veranderd er toch niets?
 

Lennard

Active member
Robindh (link):
Ik heb een mail ontvangen van MijnInternetOplossing moet ik daar nog iets mee doen, want in principe veranderd er toch niets?
Dat komt doordat de domeinnamen allemaal naar een ander account zijn verhuisd. Ik wist niet dat jullie daar ook mail van zouden krijgen, dat is erg verwarrend. Excuses daarvoor. Ik ben aan het uitzoeken of dat bevestigd moet worden, het lijkt me namelijk van niet.

Je kunt het voor nu negeren.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lennard (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Robindh (link):
Ik heb een mail ontvangen van MijnInternetOplossing moet ik daar nog iets mee doen, want in principe veranderd er toch niets?




Dat komt doordat de domeinnamen allemaal naar een ander account zijn verhuisd. Ik wist niet dat jullie daar ook mail van zouden krijgen, dat is erg verwarrend. Excuses daarvoor. Ik ben aan het uitzoeken of dat bevestigd moet worden, het lijkt me namelijk van niet.

Je kunt het voor nu negeren.



Is volgens mij alleen voor alle .com domeinnamen;


Quote:
The domain name <domain> will be managed by us on your behalf. This specific extension needs confirmation by you; the domain name holder. Please confirm the information below with the following link:

<link>

(If the link does not work from within your e-mail client, please copy and paste the entire link into your browsers address bar and press enter.)

Your privacy is being guaranteed under ICANN, registry regulations and applicable law.

The registered contact details are:

Name ...
Organization ...
Address ...
City ...
Postal Code ...
State/Province ...
Country ...
Phone ...
Fax ...
Email ...
The link above will stay valid until May 22, 2018 9:20:08 AM UTC.

Best regards,
 

Dylan

<script>
Rik (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Lennard (link):

Robindh (link):
Ik heb een mail ontvangen van MijnInternetOplossing moet ik daar nog iets mee doen, want in principe veranderd er toch niets?
Dat komt doordat de domeinnamen allemaal naar een ander account zijn verhuisd. Ik wist niet dat jullie daar ook mail van zouden krijgen, dat is erg verwarrend. Excuses daarvoor. Ik ben aan het uitzoeken of dat bevestigd moet worden, het lijkt me namelijk van niet.

Je kunt het voor nu negeren.







Is volgens mij alleen voor alle .com domeinnamen;



Klik om eerdere quotes te tonen


Quote:
The domain name <domain> will be managed by us on your behalf. This specific extension needs confirmation by you; the domain name holder. Please confirm the information below with the following link:

<link>

(If the link does not work from within your e-mail client, please copy and paste the entire link into your browsers address bar and press enter.)

Your privacy is being guaranteed under ICANN, registry regulations and applicable law.

The registered contact details are:

Name ...
Organization ...
Address ...
City ...
Postal Code ...
State/Province ...
Country ...
Phone ...
Fax ...
Email ...
The link above will stay valid until May 22, 2018 9:20:08 AM UTC.

Best regards,








Deze had ik ook gekregen, alleen had ik nep gegevens ingevuld, heb nu mijn echte gegevens ingevuld. Moet ik nog wachten totdat deze geupdate wordt?
 

Aarclay

Active member
Zo hé, dat is even schrikken!
redface.gif

Ik heb wel geen producten of diensten bij one2xs afgesloten, maar ik heb als supportgevend liefhebber altijd het forum gekoesterd en heb een hoop leden zowel in real-life als in de internetwereld hier ontmoet . Ook heb ik diverse meetings van One2xs bijgewoond, en een hoop nieuwe mensen leren kennen waaronder Lennard!

@Lennard, ik hoop dat je actief blijft als lid op het forum, en dat er binnenkort nog eens een leuke meeting gaat komen waar jij bij aanwezig bent. Natuurlijk blijf ik ook aanwezig op One2xs en ik hoop dat Danny het huidige One2xs met deze community (voorlopig?) zo zal laten zoals het is.

Lennard bedankt voor alles!
smile.gif
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Oef - toch wel een stukje history en opvoeding van mijn (en allicht dat van andere) dat officieel niet meer toebehoord aan de mensen die het ooit opgetuigd hebben. Jammer, maar begrijpelijk.

Ben wel benieuwd wie Danny is. Kennen we hem, is hij al even hier - en hoe is uiteindelijk de keuze op DanTeck gekomen?

Bedankt - Lennard en de rest van o2xs. Mogen we nog vele meetings te gaan hebben, al heb ik zon idee dat dit er niet meer (echt) in zit.
sadley.gif


Is het niet een idee om het forum gedeelte over te hevelen naar een ander forum? ugh @Sevvlor
 

Mcpoesen

Member
Ik vind dit best wel jammer, sinds 15 aug 2012 ben ik onderdeel van One2xs en heb ik veel meegemaakt (Op mijn oude account Poesen), Ookal had ik wel eens ruzie met Lennard het was (en is) wel een toffe gozer,
Altijd goede support en helpte mij altijd.

Ik ben benieuwd wat DanTeck ons gaat brengen aangezien hun website gewoon Wordpress is en overprijst is... dus we zullen zien wat er gaat gebeuren en of hij one2xs gaat veranderen naar zijn smaak. (€12,99 voor een .NL en bij versio €4,99 en ik snap dat je winst moet maken maar 130+%?...) (Ja ik weet het ben altijd al sarcastisch geweest, laat me.)

Bedankt voor alle jaren Lennard!
cry.gif


EDIT: Lol wie heeft dit gemaakt
xd.png
https://play.google.com/store/apps/details?id=one2xs.profile.viewer

EDIT 2: Misschien handig om de Hall of Fame te bewerken (rik & sjoerd is namelijk geen mod meer) en jezelf erbij te zetten
yummie.gif
? Hall of Fame
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Na RIP Oranje One2xs nu ook RIP Lennards One2xs. Dit is wel bijzonder...
cry.gif


Ik zat echt vol verbazing het startpost gelezen.

[COLOR= lightgrey]toevoeging op maandag 7 mei 2018, 19:08:31:[/COLOR]
Overigens vind ik het wel jammer dat je niet nog even een half jaartje vol gehouden had en na 10 jaar afscheid kon nemen ipv 9,5...
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Mcpoesen (link):
Ik ben benieuwd wat DanTeck ons gaat brengen aangezien hun website gewoon Wordpress is en overprijst is... dus we zullen zien wat er gaat gebeuren en of hij one2xs gaat veranderen naar zijn smaak. (€12,99 voor een .NL en bij versio €4,99 en ik snap dat je winst moet maken maar 130+%?...) (Ja ik weet het ben altijd al sarcastisch geweest, laat me.)


Dat zijn redelijk normale prijzen. Het feit dat er prijsvechters in de markt zijn, wil niet zeggen dat de hele markt zich zo moet gaan gedragen. Als een partij zoals Versio dien je bulk te verkopen, wat veel bedrijven niet als doel hebben.
 

Lennard

Active member
Stef (link):
We gaan toch nog wel een keer met zijn allen meeten hoop ik
biggrin.gif
biggrin.gif

Lijkt me wel.
heart.gif



Wouterr (link):
Ben wel benieuwd wie Danny is. Kennen we hem, is hij al even hier - en hoe is uiteindelijk de keuze op DanTeck gekomen?
Jullie kennen hem niet (of in ieder geval niet via one2xs).
Ik wilde graag iemand die niet puur het klantenbestand zou overnemen en op een grote hoop zou gooien (want daar zijn er genoeg van), maar iemand met echt oog voor de klanten. De meeste die hier een product hebben of hadden ken ik wel in meer of mindere mate, en ik wilde graag dat een volgend persoon dat ook zou hebben. Bij Danny heb ik daar zeker vertrouwen in.


Mcpoesen (link):
Ik ben benieuwd wat DanTeck ons gaat brengen aangezien hun website gewoon Wordpress is en overprijst is... dus we zullen zien wat er gaat gebeuren en of hij one2xs gaat veranderen naar zijn smaak. (€12,99 voor een .NL en bij versio €4,99 en ik snap dat je winst moet maken maar 130+%?...) (Ja ik weet het ben altijd al sarcastisch geweest, laat me.)
Wat @Wouterr ook al zegt: dat zijn prima marktconforme prijzen. Vergeet niet dat je vaak krijgt waar je voor betaalt. Danteck levert prima support en denkt actief met je mee; iets wat ik zelf ook altijd geprobeerd heb. Bij een grote organisatie als Versio is dat vaak toch lastiger.


Tendmex (link):
Overigens vind ik het wel jammer dat je niet nog even een half jaartje vol gehouden had en na 10 jaar afscheid kon nemen ipv 9,5...
Hehe.
yummie.gif
Dat was misschien wel mooier geweest ja, maar ik heb er gewoon écht geen tijd meer voor. Dat zou zonde zijn.

[COLOR= lightgrey]toevoeging op maandag 7 mei 2018, 19:26:43:[/COLOR]

Mcpoesen (link):
EDIT 2: Misschien handig om de Hall of Fame te bewerken (rik & sjoerd is namelijk geen mod meer) en jezelf erbij te zetten
yummie.gif
? Hall of Fame
Oja, dank. Done!
 
Bovenaan