Een nieuw begin voor one2xs

Kjeld

New member
@Lennard (en de rest van het team), bedankt voor de goede zorgen!

Danny; ik weet niet of je meeleest, maar succes met de nieuwe uitdaging en hopelijk ga je het net zo goed doen als Lennard!
smile.gif


kjeld.gif
 

Jelle

Active member
Caner (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Lennard (link):

Dylan (link):
Komt er nog een eindmeeting? Wil toch minimaal 1 keer Lennard in het echt hebben gezien.
Er kunnen nog gewoon meets plaatsvinden hoor, het is niet alsof dat niet meer kan als one2xs een andere eigenaar heeft.
yummie.gif


Ik ben ook wel te porren voor een meet, maar dan ergens in juli of augustus als de overname enigszins is afgerond.
loveit.gif








Ja ik wil je weer zien <3
@Jelle moet meekomen
shiny.gif



Joe, gezellig!
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Mounssif (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Livonias (link):
Lennard veel geluk!

Is het nu ook mogelijk om mijn account, klantgegevens en historie enz te verwijderen? Voel er niet zo veel voor dat dit weer door gaat naar een derde ;-)






Goeie vraag, hoop dat ze al wat moeite hebben gestoken in GDPR... 16 days left.



Ik neem aan van wel. @TijdelijkBeheer, hoe zit het met de GDPR compliance?
 

Willem

Active member
Niet geheel onverwacht. Jammer, maar ik ben ook positief over de genoemde voordelen van de overname.

@Lennard succes met je toekomstige uitdaging!
 

Robinkoch

Eindbaas
@Lennard bedankt voor de mooie jaren. Heb zelf veel op One2xs gezeten en ook veel producten gehad, de laatste tijd ben ik af en toe nog actief op het forum vanwege de community.

Succes gewenst Lennard!
 

Tessa

Secretatessa
Ik had het al in mijn mailtje gelezen inderdaad, maar toch wel een beetje jammer. Ben lang niet meer zo actief hier als dat ik vroeger was, maar voelt toch als afsluiting van een deel van je jeugd haha.

Oh, ik ben ook in voor een meet trouwens. Waar is die bier wijn?
 

Caner

Held
Jelle (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Caner (link):

Lennard (link):

Dylan (link):
Komt er nog een eindmeeting? Wil toch minimaal 1 keer Lennard in het echt hebben gezien.
Er kunnen nog gewoon meets plaatsvinden hoor, het is niet alsof dat niet meer kan als one2xs een andere eigenaar heeft.
yummie.gif


Ik ben ook wel te porren voor een meet, maar dan ergens in juli of augustus als de overname enigszins is afgerond.
loveit.gif




Ja ik wil je weer zien <3
@Jelle moet meekomen
shiny.gif







Joe, gezellig!



Yeeesss
worshippy.gif
 
G

Guest

Guest
Poah er zijn er wel een aantal die ik wel (weer) zou willen meeten
yummie.gif
keep me in the loop.
 

Keffe

Member
Waarschjinlijk ga ik nu al mijn domeinnamen wegverhuizen bij Danteck omdat ik daar de prijzen toch te hoog vind in vergelijking met andere hosting partijen waar ik vaak host. Ik vind het jammer dat one2xs de prijzen totaal gaat veranderen nu Danteck de dienst overneemt.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Keffe (link):
Waarschjinlijk ga ik nu al mijn domeinnamen wegverhuizen bij Danteck omdat ik daar de prijzen toch te hoog vind in vergelijking met andere hosting partijen waar ik vaak host. Ik vind het jammer dat one2xs de prijzen totaal gaat veranderen nu Danteck de dienst overneemt.


De prijzen van One2xs in het algemeen waren gewoon ontzettend laag. Dat is ook een van de redenen dat One2xs uiteindelijk voor Lennard niet meer rendabel was.

Daarmee probeer ik je verder niet te weerhouden je diensten weg te verhuizen, dat is uiteraard geheel de optie van jezelf als klant
smile.gif
 

Videotube

New member
Hoe kunnen we nu onze producten beheren? Als ik op Mijn producten of Klantenpaneel druk moet ik opnieuw inloggen maar dat werkt niet, wachtwoord vergeten werkt ook niet
 

Ralphh

Active member
@Lennard Bedankt voor de afgelopen jaren, gezelligheid en TOP support!
smile.gif
Ik wil je via deze weg dan ook veel succes wensen met je verdere toekomst.
 

Mcpoesen

Member
Ik heb hier wat enige kritiek op zijn email:

Het huidige script is handmatig geschreven in PHP en er missen een aantal functies. Het handmatig scripten kost veel tijd en budget. Danteck beschikt over een compleet klantpaneel waar taken die nu handmatig gedaan worden, automatisch gaan. Het uiteindelijke plan is om de klantgegevens in dit portaal onder te brengen zonder enig verlies van huidige functionaliteiten.
[COLOR= red]Dus hij wilt zeggen dat zijn systeem beter is (maar het is een premade systeem van HostFact (vroeger WeFact) (geintregeerd in Wordpress) daar heb ik bewijs voor. wat hij gebruikt en dit systeem is zelf gemaakt. (volgens mij is zijn template ook nog gedownload van ThemeForest maar ok.[/COLOR]

Het forum zal ook gewoon blijven bestaan. Ik zal kijken naar de mogelijkheden om dit onder te brengen bij een bestaand pakket zoals PHPbb (is phpBB btw
yummie.gif
) of invisionboard.
Voordeel van deze pakketten is dat deze pakketten geüpdatet worden en geen handmatige scripting vereist is. Uitgangpunt zal altijd blijven dat huidige functionaliteit en gegevens behouden blijft.
[COLOR= red]Alsjeblieft niet. dit systeem is (alweer) zelf gemaakt en dan kan ik net zo goed naar Retronet ofzo aangezien die gewoon MyBB gebrukt en totaal geen meerwaarden heeft.
Het valt mij nu al op dat de eigenaar nu al geen moeite wilt stoppen in scripten en liever lui dan moe is.
Het ziet er naar uit dat hij langzamerhand one2xs naar DanTeck wilt trekken en uiteindelijk wilt sluiten/vervallen zodat iedereen bij hem zit en hij one2xs weer vergeet, One2xs hoort dan bij vergaande glorie. En dat zou ik super jammer vinden aangezien one2xs een van de weinige zelfgemaakte systemen is (Na Blazor dan van @Sevvlor) Maar voor de rest (dacht dit nooit te zeggen) One2xs is mooi zoals hij is. het oude concept is al verdwenen maar misschien een moderne material layout maar meer zou er echt niet nodig voor zijn omdat alles werkt.
Als dit daadwerkelijk doorgaat dat we MyBB, phpBB of IPboard (of XenForo) gaan gebruiken dan ben ik in iedergeval pleiten. dit is niet meer de oude One2xs en hij gebruikt dit alleen maar als reclameblok.

Ik had lennard eerder gesproken over de overnamen alleen ik wou wel alles behouden zoals de servers en niet bij mijn eigen bedrijf ofzo gaan proppen en gewoon one2xs, one2xs laten en wel moderniseren maar thats it. de scripts zijn goed en lennard vond dat hij het nog goed kon doen en overnamen niet aan de oorde was. (serieus) een week later komt deze melding
sm_eerie.gif


Ik voel me best genaait.
En ik denk dat dit een hele slechte keuze is en dat we er later spuit van gaan krijgen
one2xs.com is simpel nu een gedeelte redirect van danteck.nl.

#R.I.P One2xs 2009 - 2018[/COLOR]

Edit: @Rik: Dat is ook een van de redenen dat One2xs uiteindelijk voor Lennard niet meer rendabel was.
- Whahah hij zij al 2 weken geleden dat alles goed liep en dat overnamen niet aan de oorde was.
 
Bovenaan