Een nieuw begin voor one2xs

Caner

Held
Mcpoesen (link):
"One2xs bijhouden kost tijd en denk niet dat Danny daar tijd voor heeft. "
Dan moet je toch one2xs niet overnemen als je geen tijd hebt?!?! Ik heb genoeg tijd en zin :) #HintVoorLennard


Jij zit sowieso al echt zo lang te hinten dat je One2xs wilt overnemen. Nee dat gaat niet gebeuren
emo.gif
 

Mcpoesen

Member
Je ziet het maar weer het is overgenomen en de helft van de site is naar de t*ring aangezien niks het meer doet, ticket aanmaken dan witte scherm, je kan geen nieuwe topics aanmaken dan word je naar homepage geredirect etc...
 
G

Guest

Guest
Mcpoesen (link):
Je ziet het maar weer het is overgenomen en de helft van de site is naar de t*ring aangezien niks het meer doet, ticket aanmaken dan witte scherm, je kan geen nieuwe topics aanmaken dan word je naar homepage geredirect etc...


jij hebt echt geen geduld he
wink.gif
.
 
G

Guest

Guest
@Mcpoesen idk of je Zikle.nl kent, die site heb ik overgenomen. Ook omdat ik wel de tijd en zin er voor had.
Maar dat veranderde ook snel toen ik bij Tijmen (oprichter van oa Zikle) in dienst trad. En daarnaast is het enorm lastig om iemand anders code te onderhouden.
Vraag elke ervaren developer, welke daar ook professioneel mee bezig is, maar hoe het zit. Ze zullen 99% van de tijd het zelfde zeggen denk ik
smile.gif


En wauw die live chat is irritant, ik heb een quote of PB notificatie maar die kut livechat zit ervoor.

Ook had ik moeite met inloggen, kreeg “Not secure” vol rood in mijn adresbalk en inloggen deed niets
 

Anne

Anne
De laatste jaren niet meer zo actief geweest maar vroeger toch een mooie tijd gehad op One2xs. Lennard (en de rest) bedankt en veel succes verder!
 

Wasps

Member
@ Tijdelijkbeheer

Leuk als je de domein namen overzet Maar nu is dus mijn domein corrupt omdat mijn nameservers van een andere hosting partij waren. gaat hier met name om het subdomein.

Nu hoop ik dat het script dat daar draaide weer gaat werken anders heeft mij dit 50 uur aan hard sleutelen, tweaken en testen voor niks op geleverd.
( Zelf maar weer mijn nameservers goed gezet )
 
G

Guest

Guest
Wasps (link):
@ Tijdelijkbeheer

Leuk als je de domein namen overzet Maar nu is dus mijn domein corrupt omdat mijn nameservers van een andere hosting partij waren. gaat hier met name om het subdomein.

Nu hoop ik dat het script dat daar draaide weer gaat werken anders heeft mij dit 50 uur aan hard sleutelen, tweaken en testen voor niks op geleverd.
( Zelf maar weer mijn nameservers goed gezet )


Misschien ff via de mega chat rechts onder (niet te missen zo groot) contact opnemen.
Via het forum kan niemand je helpen denk ik.


[COLOR= lightgrey]toevoeging op maandag 14 mei 2018, 16:29:42:[/COLOR]
<3 addblock.
Mega chat blocked
yummie.gif
 

Wasps

Member
Jessee (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Wasps (link):
@ Tijdelijkbeheer

Leuk als je de domein namen overzet Maar nu is dus mijn domein corrupt omdat mijn nameservers van een andere hosting partij waren. gaat hier met name om het subdomein.

Nu hoop ik dat het script dat daar draaide weer gaat werken anders heeft mij dit 50 uur aan hard sleutelen, tweaken en testen voor niks op geleverd.
( Zelf maar weer mijn nameservers goed gezet )






Misschien ff via de mega chat rechts onder (niet te missen zo groot) contact opnemen.
Via het forum kan niemand je helpen denk ik.


[COLOR= lightgrey]toevoeging op maandag 14 mei 2018, 16:29:42:[/COLOR]
<3 addblock.
Mega chat blocked
yummie.gif




gelukkig doet die het nu weer maar als dat het niet deed was dit domein deze avond nog weg.
 

Lennard

Active member
Volgens mij werkt alles nu weer aardig.
loveit.gif


Als mensen nog iets tegenkomen wat niet werkt op de site (met name het forum; producten en support gaan via de site en systemen van Danteck), laat het dan even weten.
 

Lennard

Active member
Jessee (link):
Er missen nog een aantal topics
Waar zie je dat?
Sommige topics missen inderdaad omdat de post wel maar het topic niet werd aangemaakt, dus die waren wel te zien maar niet te lezen op het forum. Die heb ik verwijderd en de tellers op de forumindex geüpdate zodat alles weer consistent is. Maar je zou dus geen missende topics moeten zien verder.
 
G

Guest

Guest
Lennard (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Jessee (link):
Er missen nog een aantal topics




Waar zie je dat?
Sommige topics missen inderdaad omdat de post wel maar het topic niet werd aangemaakt, dus die waren wel te zien maar niet te lezen op het forum. Die heb ik verwijderd en de tellers op de forumindex geüpdate zodat alles weer consistent is. Maar je zou dus geen missende topics moeten zien verder.



Nja bedoel die topics dus idd. Die wel aangemaakt zijn (user wise) maar nergens meer terug te vinden zijn
 

Lennard

Active member
Jessee (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Lennard (link):

Jessee (link):
Er missen nog een aantal topics
Waar zie je dat?
Sommige topics missen inderdaad omdat de post wel maar het topic niet werd aangemaakt, dus die waren wel te zien maar niet te lezen op het forum. Die heb ik verwijderd en de tellers op de forumindex geüpdate zodat alles weer consistent is. Maar je zou dus geen missende topics moeten zien verder.







Nja bedoel die topics dus idd. Die wel aangemaakt zijn (user wise) maar nergens meer terug te vinden zijn

Klopt, die heb ik uit de database verwijderd omdat er data miste waardoor ze niet getoond konden worden. Die moeten dus opnieuw worden aangemaakt.
 

Jordy

New member
Dylan (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Mcpoesen (link):
"One2xs bijhouden kost tijd en denk niet dat Danny daar tijd voor heeft. "
Dan moet je toch one2xs niet overnemen als je geen tijd hebt?!?! Ik heb genoeg tijd en zin :) #HintVoorLennard






Ik bedoel: Danny heeft geen tijd om one2xs verder te gaan ontwikkelen, wel tijd om het klantenbestand over te nemen en de hosting te gaan verzorgen; hij heeft immers al een hostingbedrijf.



Ik denk dat je niet bedoeld dat hij geen tijd heeft maar de tijd die hij in zijn onderneming gaat steken gaat hij commercieel afwegen? Het is geen liefdadigheidsinstelling, elke minuut tijd moet omgezet worden in geld. Dus ja, als het beheer en onderhoud van het forum veel tijd kost dan is het afwegen of dat het wel interessant is om daar tijd in te investeren.

En ik denk dat het voor veel forum gebruikers wennen gaat worden, het zal nu eenmaal commercieel worden.
smile.gif
 
Bovenaan