Feedbacksysteem is terug

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
wel beetje oneerlijk voor diegene die bijv al 50 feedbecks hebben en dan meld een nieuw lid zich aan en staat ie op 1 en dan vind ie zichzelf een noob
yummie.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Tendmex (link):
wel beetje oneerlijk voor diegene die bijv al 50 feedbecks hebben en dan meld een nieuw lid zich aan en staat ie op 1 en dan vind ie zichzelf een noob
yummie.gif



Valt wel mee. Het is bovendien jullie eigen schuld. Jullie hebben er vroeger zoveel misbruik van gemaakt waardoor we het weg hebben moeten halen.
 

Freestyle

New member
Een vraagje hier
bloos.gif


als je hebt gehandelt via msn (in one2xs punten). Of via pb.
Mag je dan alsnog feedback geven?? Want je moet een URL in vullen?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
^ Je zegt het zelf al. Je moet een URL invoeren, dus nee dat mag niet.
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Rik (link):

Tendmex (link):
wel beetje oneerlijk voor diegene die bijv al 50 feedbecks hebben en dan meld een nieuw lid zich aan en staat ie op 1 en dan vind ie zichzelf een noob
yummie.gif



Valt wel mee. Het is bovendien jullie eigen schuld. Jullie hebben er vroeger zoveel misbruik van gemaakt waardoor we het weg hebben moeten halen.



ik was er vroeger niet en ik bedoel het anders

stel 6-9-13 heeft tendmex 50 groene feedbacks
7-9-13 meld herman zich aan en kan natuurlijk die 50 nooit inhalen
redface.gif


btw en als je link van screen van msn opgeeft?
yummie.gif
 

Yorrick

Active member
Tendmex (link):

Rik (link):

Tendmex (link):
wel beetje oneerlijk voor diegene die bijv al 50 feedbecks hebben en dan meld een nieuw lid zich aan en staat ie op 1 en dan vind ie zichzelf een noob
yummie.gif



Valt wel mee. Het is bovendien jullie eigen schuld. Jullie hebben er vroeger zoveel misbruik van gemaakt waardoor we het weg hebben moeten halen.



ik was er vroeger niet en ik bedoel het anders

stel 6-9-13 heeft tendmex 50 groene feedbacks
7-9-13 meld herman zich aan en kan natuurlijk die 50 nooit inhalen
redface.gif


btw en als je link van screen van msn opgeeft?
yummie.gif




Waarom zo je iemand willen inhalen
emo.gif
? Het is toch geen competitie ofzo?
 

Willem

Active member
Kyron (link):
Erg leuk en handig systeem! Helaas handel ik nauwelijks
sadley.gif



Inderdaad, origineel dacht ik dat het feedbacksysteem ook toepasbaar zou zijn op goede hulp e.d. (In de vorm van bijvoorbeeld tutorials, of een probleem in Webwereld, noem maar op).

Maar schijnt toch niet.
 

Lennard

Active member
Willemmm (link):
origineel dacht ik dat het feedbacksysteem ook toepasbaar zou zijn op goede hulp e.d. (In de vorm van bijvoorbeeld tutorials, of een probleem in Webwereld, noem maar op).
Dan ga je veel meer vriendjespolitiek krijgen, en de meeste leden gebruiken het om te zien of iemand betrouwbaar is om mee te handelen, en een scammer kan tig tutorials posten en super-aardig zijn altijd, maar toch mensen oplichten.
 

Willem

Active member
Klopt ja, maar dan zou je als koper moeten controleren of het wel degelijk om deals gaat of om tutorials. Dat vriendjespolitiek-gedeelte geeft wel een probleem ja.
 

Xthibo

Member
En wat als je gehandelt hebt, en doorverwijzd word naar een pagina DIE JE ALLEEN KAN ZIEN NADAT JE GEHANDELT HEBT!!

Waar je een feedback kunt geven, per keer als je gehandelt word je doorverwezen naar die pagina, anderen die niet gehandelt heeft, heeft geen toegang voor die pagina!

Zo blijft het eerlijk, en geef je niet iedereen eens een feedbackje.
dus dan kun je zien, bij het handelen of hij alv veel positieve feedbacks heeft.
Zo heb je een zicht op veiliggheid met handelen
wink.gif
 

Xthibo

Member
Nou, zoals je al hebt bij het

Adv. verdienen systeem hebt, nadat je op de link geklikt hebt, kun je pas punten geven op de add..
En zoals je ook niet ingelogd bent, heb je geen toegang tot sommige paginas..

Dus, dit moet dan ook wel lukken denk ik hoor.
 

Antonn

New member
Xthibo (link):
Nou, zoals je al hebt bij het

Adv. verdienen systeem hebt, nadat je op de link geklikt hebt, kun je pas punten geven op de add..
En zoals je ook niet ingelogd bent, heb je geen toegang tot sommige paginas..

Dus, dit moet dan ook wel lukken denk ik hoor.


Leg het even beter uit? Dat je het enkel ziet als je ingelogd bent en gehandelt hebt lijkt me wel logisch en weet ik intussen wel. Maar hoe moeten we weten dat je gehandelt hebt? Bedoel je als je punten overschrijft en bij ruilbank enzo?
 

Xthibo

Member
Wel, zelf weet ik niet wat er al gebeurt na het handelen, maar als er een systeem is dat ziet dat de handeling succes is afgerond, worden de 2 leden die handelden naar een pagina gestuurt.

Dit gebeurt al door het systeem, eenmaal hij gestemt heeft, word deze stem toegevoegd *feedback dus* en verwijderd de pagina automatisch voor deze persoon *de stempagina*

maar eenmaal dat je weer gaat handelen, word deze pagina opnieuw gemaakt.

Snap je het nu ? ;p
 

Antonn

New member
Xthibo (link):
Wel, zelf weet ik niet wat er al gebeurt na het handelen, maar als er een systeem is dat ziet dat de handeling succes is afgerond, worden de 2 leden die handelden naar een pagina gestuurt.

Dit gebeurt al door het systeem, eenmaal hij gestemt heeft, word deze stem toegevoegd *feedback dus* en verwijderd de pagina automatisch voor deze persoon *de stempagina*

maar eenmaal dat je weer gaat handelen, word deze pagina opnieuw gemaakt.

Snap je het nu ? ;p


Nou het is nogal vaag aangezien je blijkbaar niet zogoed kan scripten want je maakt niet steeds "een nieuwe pagina" want het is gewoon 1 pagina die verschilt per gebruiker. En je wilt de 2 personen doorlinken? Dat slaat nergens op? En dan ook nog het feit dat je niet altijd een feedback moet opgeven, enkel bij een deal in een topic en dus niet als je je vriend ff 0.1 puntjes geeft.

Zoals nu gaat het helemaal goed.
 

Lennard

Active member
Antonn (link):
Nou het is nogal vaag aangezien je blijkbaar niet zogoed kan scripten want je maakt niet steeds "een nieuwe pagina" want het is gewoon 1 pagina die verschilt per gebruiker.
Dat maakt toch niet uit want je snapt zn idee toch?

@Xthibo: ik heb daar inderdaad nog over nagedacht, maar dat voegt weinig toe. Als je het systeem dan wil omzeilen dan kan dat alsnog door even 0,01 over te sturen naar iemand, dus als je echt wil kun je het systeem toch wel omzeilen.
Als je een topic en een goed bericht bij de feedback opgeeft dan kunnen we beter nachecken of er wel gehandeld is, en evt kunnen we zelfs nog nakijken of er wel echt punten zijn overgestuurd.
 

Bartw

New member
@Lennard ik heb ook het probleem in Chrome, dat wanneer ik op de link klik ik het zwarte overlay scherm krijg. Ik zie geen javascript fouten in de console ..
 
Bovenaan